Osaako naiset sanoa miksi aina päätyvät jonkun jännämies hullun kumppaniksi tai vaimoksi?
Aika paljon sellaisia suhteita ja naiset kertoo niistä itse. Lehdessäkin koko ajan juttua miten naisia hakataan.
Kommentit (25)
Miehet nyt vaan ovat arvaamattomia hulluja testosteronista johtuen. Ei voi ennustaa, mitä saa.
Koska jokaisen naisen genetiikassa on kiltin miehen vihaaminen ja jännänmiehen loputon kaipuu.
Ne miehet on monesti itsevarmoja ja osaavat esittää mukavaa ja manipuloida. Toisin kuin joku reppana incel josta huomaa epävarmuuden heti.
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaisen naisen genetiikassa on kiltin miehen vihaaminen ja jännänmiehen loputon kaipuu.
Ei taatusti ole!
En osaa sanoa. Minun mies on normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ja tohtorin väitöskirjan teit milloin?
Miksi joku syö hyvää ruokaa? Koska se tuntuu hyvältä.
Miksi joku juo alkoholia? Koska siitä tulee kiva olo.
Miksi joku käy salilla? Koska se tuntuu hyvältä.
Mieti asiaa niinpäin, että miksi nainen olisi sellaisen tavallisen tylsän miehen kanssa, jonka kanssa mikään ei tunnu yhtään miltään?
N 22
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet on monesti itsevarmoja ja osaavat esittää mukavaa ja manipuloida. Toisin kuin joku reppana incel josta huomaa epävarmuuden heti.
Kyllä. "Jännä" mies on sentään edes alkuun kiinnostava ja mukavaa seuraa, tosin kuin joku heikkoitsetuntoinen reppana joka etsii äidin korviketta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta tätä asiaa kysytään, joten emme tarvitse sinun mutuarviointiasi
Tjaa-ah, kuten jokainen tuntemani nainen, minä halusin kiltin, hyvän miehen ja onneksi sainkin. Pitkä, onnellinen avioliitto.
Ihmisen pahuutta kun on riittävästi elämässä nähnyt, niin sanoisin että lyöminen nyt on aika kevyttä toimintaa mitä tulee toiselle ihmiselle pahanteosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tohtorin väitöskirjan teit milloin?
Isäsi oli tohtori kun sinua teki
Mikä saa sinut ajattelemaan että olet jotenkin parempi tai "kiltti" , vaikka olet täynnä räjähdysaltista vihaa ja katkeruutta?
Muunlaisia miehiä ei taida olla. Kaikki on jänniä tavalla tai toisella, ja se paljastuu vasta kun aletaan asuun yhdessä.
Varmaan kun ne miehet lähestyy aktiivisesti eivätkä vain jää kitisemään nettipalstoielle naisten nirsoudesta?Samasta syystä moni nainen ottaa m aahanmuuttajan. Nekin lähestyy ja vikittelee naisia ihan eri malliin kuin joku kantis jurottaja joka ei puhu eikä pussaa.
Koska teitä jännämiehiä nyt vain on hälyttävän paljon ja salaatte oman sekoilunne aina. Me emme tunne vetoa niihin. Itse en pääse lapseni jännäisästä millään.
Ei kaikki. Kuvittelet vaan.