No saitteko te palstan emakot laihdutettua täksi kesäksi?
Kommentit (72)
Toki. Mutta sinulle ei uusia aivoja saatu vieläkään. Ehkä ensi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoisen ei tarvitse laihduttaa.
Eikös tässä nyt ollut kyse ulkonäöstä eikä terveydestä? Harva normaalipainoinenkaan näyttää hyvältä bikineissä.
Haistappa.. röh röh röh.. hevonvittu!
Ruma näppyläinen läski on kiinnostava kyselijä, kuin pikkukikkelinen pahkasika. 🤔
Painan nyt 475 kg. Siitä on nyt viisi vuotta, kun aloin palstalla laihduttamaan. Lähtöpainoni oli 53 kg ja palstainckhell haukkui minua lihavaksi. Nyt syön joka päivä lohtusipsejä palstaillessani.
5 kiloo piti laihduttaa, mutta laihduin vain 3. Oliko vielä jotain mitä haluat tietää?
Miehistä ylipainoisia on noin 72 % ja naisista 63 % eli on se teillä miesläskeilläkin parantamisen varaa.
Ap, saitko sä siihen minikikkeliisi lisää pituutta vai onko se vielä 2cm?
Helposti lähti 4kg ja kesällä lähtee saman verran. Normaalipainon ylärajalla
Täällä sikalassa yritetään nimenomaan lihoa eikä laihtua. Ootsä vähän vajaa? T. 🐖
Emakko = poikinut emäsika
Ap = löysäkyrpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä nyt ollut kyse ulkonäöstä eikä terveydestä? Harva normaalipainoinenkaan näyttää hyvältä bikineissä.
No saitteko te palstan emakot laihdutettua täksi kesäksi?
Vai onko tähtäin taas asetettu ensi kesään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä sikalassa yritetään nimenomaan lihoa eikä laihtua. Ootsä vähän vajaa? T. 🐖
Juu ja tavoitepainoni on 300kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kysyi oletko laihduttanut.
Mikäs mie sitten oon kun en o poikinu? 🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kysyi oletko laihduttanut.
Mutta saa jos haluaa.
Mä sain just kuurin prednisolonia etten lähde laihtumaan. Vaikkei sillä virtapiikillä kyllä lihomaankaan pääse. -crohnikko