Jääappiin kertyy aina vanhaa ruokaa jota pitää heittää pois
Nytkin. Iso muovikassillinen menossa roskiin.
Milloinhan sitä oppisi siivoamaan jääkaappia useammin niin ei tuntuisi niin pahalta kerran kuussa heittää paria muovikassillista roskiin.
Ruokajakelusta tulee joskus mitä sattuu niin sitten käy näin.
Kommentit (29)
No, joillakin on varaa heittää pois. Mun mielestä ruoka on niin kallista, että pyrin kyllä syömään kaiken mitä ostankin.
mikset syö niitä sitä mukaa kun saat?
Ei minulla kerry, koska ostan vain sen mitä syön ja syön sen mitä olen ostanut. Ruokajakelun ruokaa ei ole tarkoitettu kaltaisillesi idiooteille roskiin heitettäväksi.
Kannattaa aina syödä ensin kaappi tyhjäksi, sitten ostoksille.
Mitä sinne kaappiin jää ap?
Hävettää myöntää, mutta mulla pakastimen kanssa vähän samaa ongelmaa. Tarjouksesta tietenkin ostetaan tavaraa sinne, aika hurahtaa kauhean nopeasti ja yhtäkkiä ovatkin olleet pakastimessa vuoden ja eikun roskiin. En enää osta sinne mitään.
En tajua ollenkaan tuollaista. Oli se ruoka maksettu tai ruokajakelusta. Törkeää ruoanhaaskausta.
Ei se vanha ruoka sinne itsestään kerry, sinä sitä sinne hamstraat ihan omilla kätösilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo lusmu edes osta ruokaansa itse vaan lokkeilee leipäjonossa saatana. Ja joku toinen oikeasti tarvitseva jää ilman.
Parempi olisi opetella käyttämään kaikki ruoaksi, kuin opetella heittämään useammin pois... Miksi edes käyt ruokajakelussa, jos et sitä ruokaa tarvitse? Tai voisitko heti antaa pois sellaiset, jotka itseltäsi jää käyttämättä?
Vierailija kirjoitti:
No, joillakin on varaa heittää pois. Mun mielestä ruoka on niin kallista, että pyrin kyllä syömään kaiken mitä ostankin.
Etkö lukenut aloitusta? Ruoka oli ruokajakelusta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi opetella käyttämään kaikki ruoaksi, kuin opetella heittämään useammin pois... Miksi edes käyt ruokajakelussa, jos et sitä ruokaa tarvitse? Tai voisitko heti antaa pois sellaiset, jotka itseltäsi jää käyttämättä?
Isoja kasseja.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin heitin kolme mämmilaatikkoa, piimän, korvapuusteja, kanapastaa, leikkelettä, kolmioleivän, kananmunia, juustoa, avokaadoja, valmissalaattia, mandariineja, possunlihaa, kylmäsavulohta ja valmiskanasuikaleita muun muassa.
Ei käy!!
Miksi haet jos ruokaa on? Jätä se oikeasti nälkäsille'
Elämänhallinta hukassa luultavasti muutenkin. Pyydä jotain apua kodinhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne kaappiin jää ap?Nytkin heitin kolme mämmilaatikkoa, piimän, korvapuusteja, kanapastaa, leikkelettä, kolmioleivän, kananmunia, juustoa, avokaadoja, valmissalaattia, mandariineja, possunlihaa, kylmäsavulohta ja valmiskanasuikaleita muun muassa.
Ja kohta postaat tänne aloituksen jossa valitat että sulla on nälkä ja jääkaappi tyhjänä eikä yhtään rahaa.
Onpas täällä nyt niin täydellisiä ihmisiä taas liikkellä, kiva että että tee ikinä mitään huonosti tai väärin.
Kun jouduin työttömäksi ja aloin käymään ruokajakelussa niin alkuun minullakin oli ongelma, että sieltä tuli vähän mitä sattuu. Usein oli tilanne, että kotona ei ollut mitään järkeviä aterian aineksia, vaan joukko sekalaisia raaka-aineita. Niistä ei saanut aikaan mitään kunnon ateriaa, koska aina puuttui puolet reseptin aineista.
Mutta kannattaa pakastaa. Juustotkin olen opetellut raastamaan ja pakastamaan. Lihat ja pullat voi pakastaa. Yli päiväyksen menneestä piimästä ja saa leivottua pannukakkua tai lettuja, ja muniakin voi käyttää päiväyksen jälkeen. Mandariinien seuraksi voi ostaa hedelmäsäilykepurkin ja tehdä hedelmäsalaatin. Avokadosta saa avokadopastaa. Mutta en kyllä minäkään tajua, mitä voi tehdä mämmistä, jos sitä ei syö sellaisenaan.
Jääkaappiin siis, ei appiin.