Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaisin naisnäkökulmaa: onko red flag jos parisuhteessa tai jopa naimisissa oleva nainen

Vierailija
27.05.2026 |

kokee tarvetta käydä yökerhoissa/baareissa paljastavasti pukeutuneena ilman miestään? Onko mies hölmö jos ei pidä tuota minään? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritteleekö tässä mies naisen sopivan tai sopimattoman pukeutumisen? 

Saako nainen siis itse päättää missä käy vai mieheltä pitää saada lupa?

Vierailija
2/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa käydä yökerhoissa eikä pukeutua paljastavasti kodin ulkopuolella.

Vierailija
4/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap setämies kyselee asiaa? Mene muualle fantasioimaan. 

Vierailija
5/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että mies on ihan itse valinnut tietyllä tavalla pukeutuvan, bilettävän naisen ja nyt sitten yllättyy siitä, että naisella on tämä tyyli ja tykkää bilettää? 

Jos sinä haluat jonkun kirkkosiskon, sellainen täytyy valita ihan alusta asti, ei ottaa bileprinsessaa ja odottaa hänen muuttuvan.

Vierailija
6/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse rakastan live-musiikkia ja käyn usein katsomassa DJ:n settejä, ja en mä erityisen peittelevästi niihin pukeudu, mutta en mä nyt sentään persettäkään vilauttele. Mies on kyllä tervetullut mukaan jos haluaa, mutta jos hän on estynyt tulemaan ja haluan mennä keikalle, niin kyllä sitten voin mennä yksin tai kavereiden kanssa.

T. N34

Vierailija
7/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole red flag. Sen sijaan red flag miesten mielestä mikä tahansa pukeutuminen on liian paljastavaa - tai sitten ei tarpeeksi paljastavaa - riippuen aina siitä mikä hyödyttää miestä siinä tilanteessa eniten, eikä naisen pukeutuminen oikeastaan edes vaikuta siihen tuleeko miehet lähentelemään - tai pahempaa.

Naisilla on oikeus liikkua vapaasti, myös käydä baarissa. Piste.

Vierailija
8/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuota red flagina. Käyn itsekin mielellään joskus (olen nainen, en pukeudu paljastavasti mutta minusta se on tyylikysymys, jotkut tykkäävät pukeutua niin). 

Vierailija
9/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on se, että hän lähes aina valitsee muiden seuran sun seuran sijaan ja joka kerta nimenomaan korostaa sitä, ettet saa tulla mukaan on red flag, muuten pitäisin ok että välillä tapaa baarissa ystäviään.

Vierailija
10/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu trenssitakkiin ja lierihattuun ja sitten varjostat häntä yökerhossa.

Vierailija
11/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kotitilanteesta. Jos mies ei miellytä, pitää etsiä uutta. 

Vierailija
12/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kaveriporukalla, ei ole red flag.

Jos käy artistien keikoilla, ei ole red flag.

Jos käy yksin dokaamassa, on red flag.

Vierailija
13/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tyylinsä, omat tapansa ja oma parisuhteensa. Itse en jaksa yhtään hillua yökerhoissa. Pukeutumiseni on mennyt modest-suuntaan, osittain iän, vartalon ja muodin vuoksi.

Sitten varmaan joku toinen harrastaa diskotanssia ja tykkää näyttää vartaloaan. Sekin on ihan ok, jos nainen on johdonmukainen tyylissään. Sitten taas jos oman miehen seurassa on harmaavarpunen ja baarissa säihkyy tanssilattialla napapaidassa, niin ehkä voi jo vähän miettiä, miksi se tuntemattomien huomio on tärkeää.

Vierailija
14/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessa oleva nainenkaan pitäisi jos mies menisi paikkaan jossa naiset ostaisivat miehelle juotavaa ja vonkaisivat kullia.

Vierailija
15/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpeä naisestasi, ei monienkaan miesten naiset kehtaa bilettää, saati näytä vetävältä. Olet löytänyt aarteen!

Vierailija
16/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun kanssa koska tykkää susta eikä niistä yökerhojen silmäiskijähiplaajatyrkkypleijeri äijistä. Sitä ei vaan voi valita keitä yökerhoissa käy mutta seurustelukumppanin voi, ja se olet sinä.

Vierailija
17/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vetää vessassa housut alas?

Vierailija
18/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sun kanssa koska tykkää susta eikä niistä yökerhojen silmäiskijähiplaajatyrkkypleijeri äijistä. Sitä ei vaan voi valita keitä yökerhoissa käy mutta seurustelukumppanin voi, ja se olet sinä.

Ilmeisesti ei myöskään voi itse valita, käykö  siellä yökerhoissa vai ei. No hyvä, että sentään seurustelukumppanin on saanut itse valita.

Vierailija
19/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt koko päivän ollut tällaisia ihme provoja joissa joitenkin vaivihkaa yritetään saada vastakkainasettelua avioliitossa ja avoliitossa olevien naisten välillä. Tässäkin se hienosti ujutettiin otsikkoon asti, vaikkei sillä ole varsinaisen asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
20/22 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vetää vessassa housut alas?

Tietysti vetää, ei kukaan housuihinsa kuse, ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme