Yle: naisten pahoinpitely on yleistynyt
https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20228130
Tuon uutisen mukaan naisia on pahoinpidelty tänä vuonna 10% enemmän ja luku on sama vuoden 2009 kanssa. Mikä ihme noita pahoinpitelijöitä vaivaa? Mikä tuohon auttaa? Pitääkö naisille sallia vaikka laajemmat oikeudet itsepuolustukseen?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
"Joka neljäs alle 35-vuotias mies ajattelee, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan
Nuorten ikäryhmissä suhtaudutaan kaikkeen väkivaltaan sallivammin kuin muissa ryhmissä, selviää tuoreesta kyselytutkimuksesta.
Joka neljäs alle 35-vuotias mies uskoo, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan esimerkiksi ulkonäöllään, pukeutumisellaan tai käytöksellään. Kaikista miehistä näin ajattelee joka viides.
Asia selviää tuoreesta kyselytutkimuksesta, jossa tarkasteltiin miesten asenteita naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
Tutkimus kuitenkin osoittaa, että suurin osa miehistä vastustaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. "
TÄSSÄ SYY TEIDÄN YKSINÄISYYTEENNE: OMAT ASENTEENNE.
Eli ne ajattelee naisista samalla tavalla kuin miehistä. Mikä tässä on yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla pitäisi olla samat oikeudet puolustaa itseään, mutta tämä maa on takapajuinen siinä asiassa. Aseen kantolupaa ei heru juuri kenellekkään ja jos sen saat ja käytät asetta niin huomaat pian olevasi KUSESSA. Jos edes katsot pahasti hyökkääjää/rikollista, niin ne alkavat huutaa poliisia (äitiä) ja uhkaavat haastaa sinut oikeuteen pahoinpitelystä. Lähtökohtaisesti suomessa pitäisi sallia vapaa aseenkanto ja oikeus tappavaan voimaan itsepuolustus tilanteissa joissa se on tarpeen.
Miksei. Siinä kasvaa toki melkoisesti todennäköisyys, että pääsee itse hengestään, mutta kai se joidenkin mielestä on hyvä diili.
Suurin osa ihmisistä Suomessa kun ei eläissään ajaudu tilanteeseen, jossa aseelle olisi edes tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa?
Sinä. Y-kromosomi. Sitä pitää vähentää populaatiossa.
Osoitit lapsellisuutesi vastaamalla idioottimaiseen kommenttiin ehkä jopa vielä idioottimaisemmalla kommentilla.
Ulkomaalaiset ja ulkomaalaistaustaiset tekevät naisiin kohdistuvia rikoksia suhteessa selvästi kantasuomalaisia enemmän. Sitä faktaa on aivan turha kenenkään yrittää kiistää. Mitä enemmän tänne haalitaan ulkomailta porukkaa, sitä enemmän ne myös tekevät rikoksia. Jos tänne väkisin halutaan ulkomaalaisia niin ne pitäisi ottaa jostain hyvästä maasta kuten Japanista, mutta kun ei. Paskavaltioistahan ne pitää tänne ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin ketään ilman syytä pahoinpidellään.
Toivottavasti et ole saanut ketään naista lähellesi... jos tuollainen kahjo mielipide on. Asioista pitää yhdessä keskustella tai lähteä kävelemään jos ei pysty puhumaan. Tosi raukka mies on jos naista pahoinpitelee. Näin sanoi aviomieheni äskettäin ja olen samaa mieltä. Ja meillä ei kummankaan nyrkit heilu.
2015 syyskuu, Tornion raja, Keskusta, Sipilä ja talolupaus. Joko alkaa sytyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oma exä muuttui väkivaltaiseksi. Sai jonkun hermoromahduksen ja löi minua lasten nähden ja puhui aivan järkyttävällä tavalla. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Otin lapset ja lähdin pois. Hän pyysi anteeksi ja aloitti terapia. En voi luottaa häneen, ja se katse, se hullun kiilto. Näen vieläkin painajaisia siitä.
Meillä oli 2v ja 1v siihen aikaan
Hyvä kun lähdit heti eka lyönnin jälkeen. Niin pitäisi kaikilla naisilla tehdä. Joka lyö kerran, niin varmasti lyö myös uudestaan. Minä itse olen suhteessa jossa mies sanoo toisia miehiä tosi raukkamaisiksi jotka lyövät naiskumppaneitaan. Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet IKUINEN poikamies, eikä kukaan nainen erehdy sun seuraasi. Puhumalla asiat pitää ratkaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet IKUINEN poikamies, eikä kukaan nainen erehdy sun seuraasi. Puhumalla asiat pitää ratkaista...
Minä kommunikoin lyömällä vaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole saanut ketään naista lähellesi... jos tuollainen kahjo mielipide on. Asioista pitää yhdessä keskustella tai lähteä kävelemään jos ei pysty puhumaan. Tosi raukka mies on jos naista pahoinpitelee. Näin sanoi aviomieheni äskettäin ja olen samaa mieltä. Ja meillä ei kummankaan nyrkit heilu.
Miehesi on siis homo. Jos nainen lyö miestä niin mies saa lyödä takaisin.
Jännämiehet on naisten mieleen. Mies on komea niin nainen kelpuuttaa sen heti. Naiset luulee että komea mies on jhyvä kumppani ja kohtelee hyvin mutta eivät ne ole Komeat miehet on narsisteja ja ne haluaa määräillä naisia. Siitä se väkivaltaisuus lähtee. Minun naapurissa asui naien jolla oli väkivaltainen mies. Soitin pari kertaa poliisit koska sillä naisella oli lapsia. Onneksi nainen pääsi eroon miehestä.