Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~* ENSIKOT vko 20 *~*~*~*

14.05.2007 |

Uusi viikko, uudet kujeet :)

Todellakin siis, koska Paarulla ihania uutisia (--> ks. viime viikon pino)! Kerrohan Paaru lisää tilanteesta, kun jotain selviää :) Ja paljon onnea matkaan.

Kirjoittelen lisää, kunhan pääsen selville mitä viime viikon pinossa on turinoitu :)

-Paula-

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Voimia sinne!

Sara-Maria: Siellähän sinä! Moips!

Koiramamma: Mites meni mätsäri? Mulla meinaa revetä pää ton koiravauvan kanssa (10vkoa), kun ei osaa pissiä edes paperille, vieläkään. Neuvoja? :)

Butterfly86 ja jonriik: Peukkuja! *bdbdbd*

Juliaana: HUHUU!! Onkos kissa kielen vienyt? Vai häiden suunnitteluko vie aikaa? :) Millos ne häät nyt olikaan?

ON: Avomies sitten kosaisi mua polvilteen ravintolassa tiistaina! Me siis mentiin hassusti kihloihin, ettei mietitty muuta, kuin ottaa suhde vähän vakavemmin kihlautuessa. Siksi halusin, että mies nyt kosii " oikein" :) Oli miekkonen kaikki oikein romanttisesti järjestänyt, kuoharia sydänlaseista ja taksilla edes takaisin! Sormus on maailman upein, kyllä nyt oon onneni kukkuloilla! Meinataan ihan tässä piakkoin maistraatin puoleen kääntyä (ei kuuluta kumpikaan kirkkoon) ja bileet järkättäis ens vuoden puolelle :)

Ja vielä omanapaisuuden lopuksi lisää omaa napaa: Kp28/28, ei mitään tuntoja suuntaan tai toiseen. Kokoajan pissattaa, yölläkin joutuu heräämään vessaan. Muuten ei kyllä yhtikäs mitään. Tätiä veikkailen...

-Mary

Vierailija
22/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kamut, ihan hirvee ikävä teitä kaikkia, mutta on ollut ihan hirveesti kaikkea juttua. Moni varmaan ajattelee että en ikinä kirjoita alkukierrosta sen takia kun on itellä niin tylsää aikaa, mutta eipä se siitä johdu vaan siitä että mun kierrot on tähän asti mennyt aika tasaisesti kalenterin mukaan ja alkukuut on aina kiireisiä töissä. Onneks tän viikon jälkeen helpottaa kun työkaveri palaa remmiin.

Paarulle jättipahoittelut!!

Maryroselle jättionnittelut!!! Ihana juttu tuo kihloihin meno! Olen niin onnellinen puolestasi! Kiitos vaan kaipaamisesta, meidän häät on 14.7 ja tosiaan niidenkin tiimoilta kiirettä pitää. Kutsut postitettiin viime viikolla.

Sitten lisää omaa napaa: kp 15/30 ja mulla on edelleen MENKAT.. En kyllä käsitä mitä tämä nyt on.. menkat siis alkoi tuollon kaksi viikkoa sitten perjantaina ja olivat ihan normaalit viime viikon loppuun asti, no ehkä vähän runsaammat. No sit odottelin niiden loppuvan viimeistään viikko sitten niin ei.. tuhruttaa ja tuhruttaa vaan, välillä muka loppuu ja sit ei taas ja eilen ne sit alkoi runsaina uudelleen ja eilen ja tänään olen vaihtanut siteenkin monta kertaa. Tulee oikein sellaisia hyytymiä. Soitin gynelle, mutta sain ajan vasta ensi keskiviikolle eli viisi päivää pitää vielä ihmetellä.. hoitaja tosin sanoi että jos tulen kipeäksi tai tulee huono olo niin mennä sit ihan yleislääkärille sinne päivystykseen.

Mulla on aina ollut säännölliset kuukautiset ja kestäneet korkeintaan sen 7 päivää joten ihmettelen kyllä suuresti tätä ja ajatettelisin että pakko tämä on liittyä tähän vauvaprojektiin. Yhdelle ystävälle tästä eilen puhuin niin hänen jollain kaverilla oli ollut sama juttu ja ultrassa oli todettu keskenmeno. Eilen tosin tein raskaustestin, mutta se oli nega.. eihän se varmaan kyllä näkyisikään enää, kun oon jo sen 2 viikkoa vuotanut.

Noh.. toivottavasti keskiviikkona selviää tilanne ja muutenkin hyvä käydä tutkituttamassa itseni kun en ole yli kahteen vuoteen gynellä käynyt ja kun ei sitä tärppiäkään ole tullut vaikka jo kohta vuosi yritetty.. Pakko kuitenkin hakea rautatabletteja kohta.. vuodan kuiviin..

Koitan tulla viikonloppuna kommentoimaan muiden juttuja ja kertomaan omia kuulumisiakin tarkemmin..

Kiitos kaikille mua kaivanneille ja vilkutuksia kaikille!! :)

T. Juli *viikkotolkulla pampperssit housuissa* ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*bdbdbdbdbd*

Vierailija
24/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli: Moiks! Hui kauhia, mullahan oli samantyyppistä vuotoa, mutta vaan 5pvää... Olis kannattanu mennä aikasemmin lääkäriin...!

Niin ja siis selvyyden vuoksi, me mentiin kihloihin jo melkein 2v sitten, mutta ihan vaan siksi, että haluttiin vakavistaa suhdetta... Nyt siis tuli se oikea kosinta, ja nyt vasta aletaan tosissaan miettimään häitä :)

Kiitos vaan onnitteluista Juli, ja jaksamista töihin! :)

Vierailija
25/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennaliina: Tervetuloa joukkoon turisemaan!Sulla oli mammaksin ovistikkuja.. tuo sandette voisi vissiinkin olla kiinostunut niistä,jos oikein tajusin.

Paaru: Pahittelut tädistä....*hali* Sulle sitten kävi samallai kun mulle viime kierrossa. Inhottava tunne,tiedän. Mullakin oli silloin kierto tuon 33 päivää.

MaryRose: Onnittelut kosinnasta! Ja vielä noin romanttisesti....oih.

Juliaana: voih...inhottavaa tuollainen pitkyttynyt vuoto =( toivottavasti sitten selviää syy moiseen. Voimia sinne päin!!

Hyvää viikonloppua kaikille enskattarille!!

Vierailija
26/32 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Paarulle että täti ilkimys meni huijaaman tolleen olemalla myöhässä:/ Yritä pärjäillä!:)

Onnea MaryRoselle kosinnasta. Nyt eiku hääbileet pystyyn:) Me mentii mun avomiehen kaa kihloihin viime uutena vuotena mut ei ollu mitään noin romanttista. No ehkä sit ku niitten häiden aika koittaa ni sais kunnon kosinnan... (Toiveajattelua...) =)

Nyt viettää leffailtaa miehen kaa. Sillä alko just loma ni pitää " juhlistaa" sitä vähän. Ei viiti alkoholii paljoo otella jos vaikka oiskii jo tärpänny, mutta onhan noi koti-illatkin ihan hauskoi aina sillon tällön=) Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
27/32 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marzu:

kiitos että puhut mun puolesta, heh, kun en ole paikalla..

nennaliina:

juuniin tosiaan minä voisin olla kiinnostunut sinun tikuistasi, mutta raha tilanne on todella surkea nytten, pitää jopa oikein etsiä rahaa, että pääsee millon minnekin..

juuh elikäs tosiaan mulla on raha tilanne surkea, mun pitäs päästä hämeenlinnaan mutta mun on pakko kaivaa kaikki pikkuhilut esille 10 ja 5 senttiset ja käydä vaihtaa ne tos sivas.. et näin huonosti menee täällä..

miehenikin on niin väsynyt aina ettei se jaksa enää edes pupuilla mun kanssa, tai sitten me ollaan niin ihmeellissä paikoissa ettei pupuilusta tule mitään.

Vierailija
28/32 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: oikein paljon voimia sinulle. Varmasti tuntuu kurjalta:(

MaryRose: onnea hienosta kosinnasta. Ja sulla onkin jännät ajat menossa. Toivotaan, että täti ymmärtää pysyä poissa.

Sandette: lähinnä vaan haluan ne testit pois nurkistani, joten jos vaan huolit ne, niin hyvä.

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä. Eilen minulla oli hoidossa juuri vuoden täyttävä kummipoikani ja hän oli aivan ihana! Lisäsi vaan vauvakuumetta, jos se nyt enää voi tästä lisääntyä.

Nenna

Vierailija
29/32 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti lukasemaan kuulumiset mutta eipäs tänne ollutkaan paljon tekstiä tullut.

Sain tänään yökylään ystäväni joka tuli helsingistä kohta 6kk ikäisen pojan kanssa. Voi että...kuumeilu vaan kovenee pikkusta katsellessa. Ja varsinkin ku pidin sitä sylissä.

Noh,eipä mulla oikeen mitään asiaa ollut..sen ihmeempää,joten...

vilkutuksia kaikille!!!

~~marzuli ~~kp 18/26-28(33)

Vierailija
30/32 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi vitsi kesä on tainnut tulla, tuolla on tosi kivan lämmin kävin vähän hämeenlinnassa istumassa piknikillä harrastuksen myötä.., uteliaille voin sitten kertoa, jos ihan ältsisti kiinnostaa..

nennaliina:

juu voin ottaa ne heti kun saan rahaa, kuten sanoin.. sovitaan hinnoista ems jutuista sitten kun saan sitä rahaa..

peekule ku ei meinaa sormus lähtee enää sormesta irti turvottaa taas tää lämmin ilma mitähän se on sitten kun joskus raskaaksi tulee..

mutta hyviä loppuviikonloppuja kaikille..

Vierailija
31/32 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lähti ystäväni ja pikkumies kotia kohti. Sain syöttääkin vauvelia =)

Vaavikuume nous kerta heitolla huippu lukemiin.

Eilen sitten kun oli tarkoitus nautiskella pari siideriä,niin sain väkisin kiskoa pari alas. Ei tehnyt yhtään mieli. Ja sen jälkeen tuli kaameet kivut mahaan.

Vedetkin valu siinä sitte silmistä kun niin vihloi kovasti. Lopulta oli pakko koittaa vaan nukkuu jos se menis ohi. No tänä aamuna sitten ei enää särkenyt,mutta oli sellanen tunne et olis tehny paljon vatsalihasliikkeitä.

Tiedä sitten mistä moinen johtu.

Kohta kattomaan kullan kanssa leffaa.. " tuttiritari" Vin Dieselin leffa =)

kuulemma ihan hyvä...

Vierailija
32/32 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marzu:

muakin on tänään särkenyt masua ja sillain ihmeellisesti mönkinyt ja pistänyt, oliskohan ovis sitten.. en tiijä..

e:n vauveli oli varmaan kyläilemässä sinun luona.. varmasti nousee vauvakuume huippuun sama se on aina mulla kun näkee A:n..

nennaliina:

en tiijä oletko antamassa vai myymässä niitä ovistikkuja, mutta laita mailia niistä vaikka, niin sovitaan niistä yksityisesti.. mailini on samanikki kun täällä ja sitten @gmail.com