MIten saada rohkeutta pukeutua kauniimmin/nätimmin?
En tykkää lainkaan huomiosta niin ahdistaa kun tuijottaa jos laittaa vaikka mekon.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään neuvoa, mutta voin sanoa ettet ole yksin.
Onko huomiolla jotain tekemistä sen kanssa mitä muut ajattelee? Mitä huomiosta seuraa? Miten opitaan olemaan välittämättä siitä?
mua kiusattiin koulussa pienenä ja siitä jäänny traumoja. Jos oli joku uusi vaate tai kengät niin siitä huomauteltiin yms. Luulen kai , et mulle vieläkin naureskellaan salaa jos yritän pukeutua jotenkin "kauniisti"
Ei naureskella. Anna mennä vaan, laitat päällesi mikä sua itseäsi miellyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko huomiolla jotain tekemistä sen kanssa mitä muut ajattelee? Mitä huomiosta seuraa? Miten opitaan olemaan välittämättä siitä?
Oletteko tosi nuoria? Jo pelkkä ikääntymisen auttaa paljon, harva kolmevitonenkaan enää vaivaa päätään sillä, mitä muut ajattelevat, kun se oma pää on niin täynnä omia juttuja. Mä suosittelen julkista liikennettä. Kun altistaa itsensä suljettuun tilaan satunnaisten tuntemattomien kanssa, huomaa, ettei oikeastaan ketään kiinnosta, lähes kaikilla on napit korvissa ja puhelin kourassa. Oma kupla on hyvä kupla.
Ei olla tosi nuoria, olen kohta viisikymppinen mies. Ei auta ikä.
Napit korviin vaan ja hyvää musiikkia tai äänikirjaa niin mahdollisiin tuijotuksiin ei kiinnitä enää huomiota. Aurinkoisilla keleillä aurinkolasit. Kyllä siihen siedättyy.
Vierailija kirjoitti:
Napit korviin vaan ja hyvää musiikkia tai äänikirjaa niin mahdollisiin tuijotuksiin ei kiinnitä enää huomiota. Aurinkoisilla keleillä aurinkolasit. Kyllä siihen siedättyy.
En oo ees kokeillut mutta en ole siedettynyt
Auttaako jos aloittaa asusteista????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaa jostain pienestä. Esimerkiksi asusteesta tai paidasta. Kun alkaa saada kehuja, niin siitä voi saada itsevarmuutta pukeutua enemmän haluamallaan tavalla. Yleensä ihmiset vain ilahtuvat kauniista väreistä ja kuoseista.
Hän tuskin kehuja kalastelee?
Ei tässä sellaisesta olekaan kyse. Se on vain seurausta kauniista vaatteista. Toisen kehuminen on positiivinen asia. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosi nuoria? Jo pelkkä ikääntymisen auttaa paljon, harva kolmevitonenkaan enää vaivaa päätään sillä, mitä muut ajattelevat, kun se oma pää on niin täynnä omia juttuja. Mä suosittelen julkista liikennettä. Kun altistaa itsensä suljettuun tilaan satunnaisten tuntemattomien kanssa, huomaa, ettei oikeastaan ketään kiinnosta, lähes kaikilla on napit korvissa ja puhelin kourassa. Oma kupla on hyvä kupla.
Emme ole nuoria. Tai mä en ainakaan ole.
No hyvä, itsetuntemuksessa ja -tunnossa nimittäin on uskalluksen alku. Ainakin näin isommassa kaupungissa on oikeasti niin monennäköistä ja -tyylistä kulkijaa, ettei ketään tuijoteta ja osoitella sormella. Toki erikoisempi tyyli kerää katseita, mutta eivät pelkät värit ja kuosit tee silmätikkua. Omantyylisiä vaatteita, mistä tykkää, on helppo pitää. Se tuo lisää itseluottamusta. Terveisin ympärivuotisesti kirjava ja liehuva.
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaa jostain pienestä. Esimerkiksi asusteesta tai paidasta. Kun alkaa saada kehuja, niin siitä voi saada itsevarmuutta pukeutua enemmän haluamallaan tavalla. Yleensä ihmiset vain ilahtuvat kauniista väreistä ja kuoseista.
Hän ei huomiota halunnut. Eikä muiden takia vaatteita valita muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tuskin kehuja kalastelee?
Ei tässä sellaisesta olekaan kyse. Se on vain seurausta kauniista vaatteista. Toisen kehuminen on positiivinen asia. Kannattaa kokeilla.
Oisi kyllä kiva saada joskus kehu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ees kokeillut mutta en ole siedettynyt
No mitäpä menetät jos kokeilet?
Lisäksi ei ole tyylitajuakaan. miten löydätte kivat kesäasut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla tosi nuoria, olen kohta viisikymppinen mies. Ei auta ikä.
Mä uskon että sunikäisillä miehillä on paljon vaikeampaa, teidän lokero on nimittäin tosi ahdas ja sen ahtauden ovat tehneet toiset miehet, kun mietit. Meidän sukupolven miehet eivät yksinkertaisesti revittele. Omalle sain jankuttaa vuosikaudet, että antaa tukkansa kasvaa, kun se kerran pysyy päässä. Voi sitä sisäistä kamppailua, mutta kun se sitten kasvoi, se kasvoikin persuksiin saakka, koska voi, ennen lyhenemistään käytännölliseen lapaluumittaan.
Ja juuri sen ahtaan lokeron vuoksi, musta kaikki siitä poikkeavat ovat viehättäviä. Erityisesti lävistykset kasvoissa (näkee harvoin).
Kun mies katsoo naista tisseihin, hänen seksuaalisuutensa herää, kun mies katsoo naista silmiin, hän rakastuu.
Kun nainen katsoo miestä kuin halpaa makkaraa, hän ymmärtää että 90 prosenttia miehestä on olutta ja 10 prosenttia lihasta.
Ala käyttämään ensin mekkoja kotona. Kun niihin tottuu, niin ei tunnu enää niin erikoiselta eikä hienolta, niistä tulee arkisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei huomiota halunnut. Eikä muiden takia vaatteita valita muutenkaan.
Huoh. Tiedän. Hyväntahtoisesti annan vinkkejä ja ihmiset tulevat haukkumaan ja syyttämään. Väännän sitten rautalangasta: ehdotin aloittamaan pienestä, mikä on mielestäni hyvä neuvo opetellakseen sietämään huomiota. Se, että ihmiset antavat hyvää palautetta kivoista vaatteista, voi lisätä itsevarmuutta pukeutua enemmän omalla tavalla. Hän halusi nimenomaan pukeutua kuoseihin, mutta ei uskalla. Tässä ei ole kyse siitä, että antaisin toiselle neuvoja, miten miellytttää muita tai kerätä huomiota, vaan saada itseluottamusta ja oppia suhtautumaan vähintään neutraalisti positiiviseen huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain. Ei ketään kiinnosta toisten vaatteet, paitsi jos ne on poikkeuksellisen omituisia. Sun mekkosi ei varmaan ole mitenkään huomiota herättäviä.
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Näillä mitoilla ja vyötärömittaisilla paksuilla hiuksilla ihmiset kyllä kiinnittävät huomiota muhun ja siinä samalla myös mun vaatteisiin. Olisi helpompaa pukeutua vaikka kanarialinnuksi, jos olisi jo lähtökohtaisesti vähemmän huomiotaherättävä.
Ei ap
Mulla on pari vaalean harmaata neuletakkia. Vähän hillitympi yleisilme vaikka kukkamenon kanssa. Pukeudu vaan miten ite tykkäät!
Vierailija kirjoitti:
Ala käyttämään ensin mekkoja kotona. Kun niihin tottuu, niin ei tunnu enää niin erikoiselta eikä hienolta, niistä tulee arkisia.
Kaiken lisäksi mekot on ihan supermukavia kotivaatteita. Mulla on pari trikoomekkoa, joita käytän vaan kotona. Mukavia päällä ja samalla paljon kivemman näköisiä kuin virttyneet collarit ja t-paidat.
Emme ole nuoria. Tai mä en ainakaan ole.