Miehen k*llin seisokki työn takana
Olemme olleet 20 vuotta yhdessä. Seksi on aina ollut vähän laimeaa. Käytännössä yksi asento käy, muuten miehen seisokki lopahtaa.
Kovaksi saaminen on todella työn takana, vaikka olen ihan taitava suuhoitoa antamaankin. Se ei siis kovetu lainkaan etukäteen, vaan on aivan löysä vaikka olisi seksipuheita ja muuta lämmittelyä pitkin päivää. Lääkkeitä ei suostu hakemaan.
Minua kiihottaa, että minusta kiihotutaan. Nyt ei näin ole, ja seksi, silloin usean kuukauden välein on tosi surullista.
Olemme vasta lähellä viittäkymppiä ja tuntuu, että oliko se seksielämä tässä. Suhde on muuten lämmin, toista kannustava ja yhdessä käymme välillä kävelemässä, teatterissa, pihahommia yms.
Ylipainoa tms ei ole. Olen todella surullinen tilanteesta. Viime kerran jälkeen päätin, että lopetan aloitteen teon seksiin. Se olikin toistaiseksi viimeinen kerta. Tammikuussa.
Mies ohi mennen kuitenkin silittää pepusta, antaa pusun tms. Mutta se ei johda muuhun.
Vikaa on varmaan minussakin, painostan.
Onko terapia ratkaisu vai osaatteko ehdottaa jotain muuta? Kärsin kovin, kun en tunne itseäni haluttavaksi.
Pukeudun naisellisesti, tosin myös lenkkivaatteisiin. Meikkaan ja pidän itsestäni huolta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu aloitus.
Älä välitä lässyttäjistä, heillä paha olo.
Mies urologille.
Siitä se lähtee.
Fiksu aloitus kun kaikki vika on tietenkin miehessä.
Onhan se sanomattakin selvää että eläkeikää lähestyvässä av-mammassa ei voi olla mitään syytä halujen lopahtahtamiseen.
Ainakaan kun asiaa kysytään av-mammoilta.
Miksiköhän noin ei käy kaikille miehille samanikäisen tai lähes samanikäisen vaimon kanssa? Miten se minun 68-vuotias jaksaa yhä kovettua ja harrastaa seksiä kanssani ilman ihmeempiä esileikkejä?
On tainnut hakea sildenafiiliä ja sinulla ei ole mitään tietoa asiasta
Ei ole hakenut. Kyllä tietäisin. Hän nyt sattuu vain olemaan päihteetön ja normaalipainoinen ja liikuntaa harrastava. Varmaan omaa myös hyvät geenitkin. Ymmärrän, että muita kadehdittaa.
No ei kyllä miehenä kadehdituta yhtään. Kyllä sitä pillua pitää saada, että muna toimii. Ihan sama mitä sanot geeneistä yms.
No mitäs nyt päättelit, ettei hän muka saa pillua? Ootte kyllä niin helvetin epäloogisia.
Kyllä vika taitaa kuitenkin olla sinussa... Valkoiset tytisevät reidet, hieman karvaa ylähuulessa... Tuhero joka muistuttaa miestäsi enonsa karvahatusta, miten miehesi voisikaan tehdä mieli kun muistaa mitä eno teki... Ehkä näytätkin enolta tuulipuvussasi.
Liikuntaa tarpeeksi, myös sykettä nostavaa. Itselläni kovin kanki on marjastuskauden jälkeen, se on todella rajua liikuntaa. Yleiskunto muutenkin kuntoon ruokavalio ja kaikki.
Seksuaalisia virikkeitä lisää, paljasta pintaa jne. Jos pääsisitte jonnekin katselemaan vaikka liveseksiä, se on teholääkettä.
Miehen kannattaa myös vaalia "isäntä ajatuksia" sängyssä eli hän on se sonni joka ottaa naaraansa.
M50
Mikä vettu on AV mamma? Jokuu uusi haukkumasana naisillekko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä satisfyeria
Mihin tarvitset edes jotain penistä, eihän naiset sillä kusiletkulla edes saa orgasmia
Ei se mikään kusiletku ole. Se on taikasauva, jolla nainen saatetaan hurmioon. Tosin kaikilta sen käyttö ei onnistu. Ja riippuu sen käyttö vähän naisistakin.
Niin varmasti! Itse saan orgasmit klitoriksells, se kulli on yhtä tyhjän kanssa!
#lepakkospammi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Minä olisin voinut ja halunnut rakastella sata kertaa kuussa, mutta vaimolleni 5-10 kertaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Otin eron ja etsin kolme vuotta aktiivisempaa kumppania. Ei löytynyt ja luovutin. Ei elämää voi ohittaa toisen ehtoja noudattamalla. Nyt olen 60 ja odotan, että haluni putoaa pariin kertaan per viikko, mutta luulen että ikäiseni naiset eivät ole naisia enää siinä vaiheessa.
100 kertaa kuussa on yli 3 kertaa päivässä. Aivan varmasti tuota 3 kertaa päivässä jaksaa muutaman päivän, mutta kuukautta ei mitenkään. Ymmärrän hyvin exääsi, jos kyllästyi jatkuvaan nylkyttämiseen. 😆
Jep. Kun naista panee silleen kunnolla pidemmän kaavan kautta, niin se ei ole heti haluamassa lisää. Kannattaa muuten kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vettu on AV mamma? Jokuu uusi haukkumasana naisillekko?
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ei halua naista, vika miehessä.
Kun nainen ei halua miestä, vika miehessä.
Normi päivä raksalla...
Joka ikinen kerta kun nainen suree miehensä haluttomuutta/kyvyttömyyttä, kommentit noudattavat samaa kaavaa. Nainen on liian lihava, liian vanha, tai liian ällöttävä eli karvainen ja haiseva.
Tämä ketju ei ole poikkeus, kaikki on jo mainittu.
Ja naiset aina omasta mielestään hoikkia, viehättäviä, halukkaita ja luonteeltaankin mukavia. Kumma, jos miehellä ei tollasen seksipommin kanssa ote eteen. Mulla kyllä ottaisi.
Seksi on kyllä perseestä ylipäätään, siitä ei tule kun riitoja, ahistusta ja pahaa mieltä kaikille
No ei kyllä miehenä kadehdituta yhtään. Kyllä sitä pillua pitää saada, että muna toimii. Ihan sama mitä sanot geeneistä yms.