Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen k*llin seisokki työn takana

Vierailija
26.05.2026 |

Olemme olleet 20 vuotta yhdessä. Seksi on aina ollut vähän laimeaa. Käytännössä yksi asento käy, muuten miehen seisokki lopahtaa.

Kovaksi saaminen on todella työn takana, vaikka olen ihan taitava suuhoitoa antamaankin. Se ei siis kovetu lainkaan etukäteen, vaan on aivan löysä vaikka olisi seksipuheita ja muuta lämmittelyä pitkin päivää. Lääkkeitä ei suostu hakemaan.

Minua kiihottaa, että minusta kiihotutaan. Nyt ei näin ole, ja seksi, silloin usean kuukauden välein on tosi surullista. 

Olemme vasta lähellä viittäkymppiä ja tuntuu, että oliko se seksielämä tässä. Suhde on muuten lämmin, toista kannustava ja yhdessä käymme välillä kävelemässä, teatterissa, pihahommia yms. 

Ylipainoa tms ei ole. Olen todella surullinen tilanteesta. Viime kerran jälkeen päätin, että lopetan aloitteen teon seksiin. Se olikin toistaiseksi viimeinen kerta. Tammikuussa. 

Mies ohi mennen kuitenkin silittää pepusta, antaa pusun tms. Mutta se ei johda muuhun.

Vikaa on varmaan minussakin, painostan.

Onko terapia ratkaisu vai osaatteko ehdottaa jotain muuta? Kärsin kovin, kun en tunne itseäni haluttavaksi. 
Pukeudun naisellisesti, tosin myös lenkkivaatteisiin. Meikkaan ja pidän itsestäni huolta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 40v ja ei nouse kyllä itestään todellakaan vaikka panettaskin aina kovasti. Ehkä se on vaan merkki että ne hommat on sillon tehty. Kyllä nuo himot vähenee kun ei vaan harrasta seksiä, nykyään 3-4 kertaa vuodessa enää. 

Oletko lihava, käytät runsaasti alkoholia, syöt mättöä, tupakoit, etkä harrasta edes kävelyä?

No kyllä liikun ja lenkkeilen. Olen normaali vartaloinen. Teen fyysistä työtä ja muuten kunnossa. 

M40

Vierailija
22/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 40v ja ei nouse kyllä itestään todellakaan vaikka panettaskin aina kovasti. Ehkä se on vaan merkki että ne hommat on sillon tehty. Kyllä nuo himot vähenee kun ei vaan harrasta seksiä, nykyään 3-4 kertaa vuodessa enää. 

Oletko lihava, käytät runsaasti alkoholia, syöt mättöä, tupakoit, etkä harrasta edes kävelyä?

No kyllä liikun ja lenkkeilen. Olen normaali vartaloinen. Teen fyysistä työtä ja muuten kunnossa. 

M40

Sitten sinun kannattaa ostaa esim. Terveystalosta 160 euron miehille tarkoitettu laboratoriokoepaketti.

Eihän tilanteesi ole lainkaan normaali. Tsemppiä tutkimuksiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oma ulkonäkösi...kannattas miettiä..

Vierailija
24/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa naista, ja sitä seksiä, niin sillä kulli kyllä kovettuu. Kyse on tasan ja vain miehen haluasta, riippumatta naisen mistään ulkoisesta tekijästä! Halua siis joko on tai ei, ettekö pallipäät tajua.

Ja miksei muka halua lääkettä? Ihan pähkähullua.

Vierailija
25/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa naista, ja sitä seksiä, niin sillä kulli kyllä kovettuu. Kyse on tasan ja vain miehen haluasta, riippumatta naisen mistään ulkoisesta tekijästä! Halua siis joko on tai ei, ettekö pallipäät tajua.

Ja miksei muka halua lääkettä? Ihan pähkähullua.

Koko keskustelu lähti siitä että mies ei enää halua naista jota mitä ilmeisimmin on aiemmin halunnut. 

Ei ole mitenkään tavatonta että halut puolisoon katoavat vuosien myötä ja lopulta tämä alkaa miehellä näkyä juuri siinä että kalua ei saa enää pystyyn. 

Todellisuudessa halut ovat kadonneet jo vuosia aiemmin mutta kalun on saanut vielä jäykäksi ajattelemalla jotain kiihottavaa kuten exää tai fantasiaa josta on turha edes kertoa vaimolle saati sitten ehdottaa sen toteuttamista.

Vierailija
26/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa naista, oli se sitten vaikka variksenpelätin, niin haluaa, ja kulli nousee.Jos ei halusta huolimatta nouse, on erektiohäiriö.

Jos on erkaantunut vaimostaan jo vuosia sitten, kyseessä silloin pelkkä halun puute.

Vierailija
27/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa naista, oli se sitten vaikka variksenpelätin, niin haluaa, ja kulli nousee.Jos ei halusta huolimatta nouse, on erektiohäiriö.

Jos on erkaantunut vaimostaan jo vuosia sitten, kyseessä silloin pelkkä halun puute.

Onko todella noin vaikea ymmärtää sellaista faktaa että mies voi edelleen haluta vanhempana versionakin sitä naista joka puoliso oli ennen kuin se päästi ihan ehdoin tahdoin itsensä rupsahtamaan variksenpelätiksi?

Vierailija
28/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä satisfyeria

Mihin tarvitset edes jotain penistä, eihän naiset sillä kusiletkulla edes saa orgasmia

Vierailija
29/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä satisfyeria

Mihin tarvitset edes jotain penistä, eihän naiset sillä kusiletkulla edes saa orgasmia

Ei se mikään kusiletku ole. Se on taikasauva, jolla nainen saatetaan hurmioon.  Tosin kaikilta sen käyttö ei onnistu. Ja riippuu sen käyttö vähän naisistakin. 

Vierailija
30/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mitata verestä testosteroni. Allekirjoittaneelle on arvo ihan viturallaan ja korvaushoito mullisti sitten oman ja kumppanin elämän.

Mulla myös testosteroni alle asteikon punaisella, mut silti panettaa joka päivä. 

M48

Vierailija
31/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ennen kuin se päästi ihan ehdoin tahdoin itsensä rupsahtamaan variksenpelätiksi?"

Sinäkö et vanhene ollenkaan, et vaikka oletkin "tehnyt lapsia" yms.Vaan ihan ehdoin tahdoin saatana haluat antaa itsesi vanheta!? Voi teitä rupusia miehiä!!

Vierailija
32/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä satisfyeria

Ei se mikään kusiletku ole. Se on taikasauva, jolla nainen saatetaan hurmioon.  Tosin kaikilta sen käyttö ei onnistu. Ja riippuu sen käyttö vähän naisistakin. 

Juurikin annoin  tuolle yli seitsemänkyppiselle rouvalle sellaiset neljä orkkua, ettei meinannut sen jälkeen kävelemään päästä  , kun niin oli pää hurmiossa.

Vierailija
33/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Minä olisin voinut ja halunnut rakastella sata kertaa kuussa, mutta vaimolleni 5-10 kertaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Otin eron ja etsin kolme vuotta aktiivisempaa kumppania. Ei löytynyt ja luovutin. Ei elämää voi ohittaa toisen ehtoja noudattamalla. Nyt olen 60 ja odotan, että haluni putoaa pariin kertaan per viikko, mutta luulen  että ikäiseni naiset eivät ole naisia enää siinä vaiheessa.

Vierailija
34/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä satisfyeria

Niin varmasti! Itse saan orgasmit klitoriksells, se kulli on yhtä tyhjän kanssa!

Vierailija
35/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitään ongelmaa täällä; jokapäivä seksiä on ja mies 64 ja testot huippuluokkaa (1,6) minä vielä vanhempi, jo 67 mutta en vaan tajua miten meillä on seksiä aina vaan. Kyllä mielläkin ON siltsuja, mutta hyvin harvoin niitä tarvitaan.

Tänään katseltiin erikoisjoukkoja, ja aamulla oli mies nainut, mutta ei jaksanut sitten jatkaa...no otin kullin käteen ja otin suuhuhnkin melko heti. Mies nopeasti sammutti telkun, ja kohta lensi kuin nuorella oikein paineella ja murinat mukana.

Sellaistakin se VOI olla, jos kaikki muu on  kunnossa. En ole mikäänlaiheliini, mutta sanovat kauniiksi, ja yhä seksikkääksi. Mies on upea, ja hyväkroppainen. Meillä on oikeasti himoa ja rakkautta, rääkkykää miten haluatte sitten tälle, mutta koittakaa pyrkiä samaan, jos pystytte.

Vierailija
36/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Minä olisin voinut ja halunnut rakastella sata kertaa kuussa, mutta vaimolleni 5-10 kertaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Otin eron ja etsin kolme vuotta aktiivisempaa kumppania. Ei löytynyt ja luovutin. Ei elämää voi ohittaa toisen ehtoja noudattamalla. Nyt olen 60 ja odotan, että haluni putoaa pariin kertaan per viikko, mutta luulen  että ikäiseni naiset eivät ole naisia enää siinä vaiheessa.

100 kertaa kuussa on yli 3 kertaa päivässä. Aivan varmasti tuota 3 kertaa päivässä jaksaa muutaman päivän, mutta kuukautta ei mitenkään. Ymmärrän hyvin exääsi, jos kyllästyi jatkuvaan nylkyttämiseen. 😆

Vierailija
37/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että otit eron noin mitättömän syyn vuoksi, ettei vaimosi halunnut seksiä 3 kertaa päivässä, vaan että hänelle riitti pari kertaa viikossa. 

Itse haluan joka päivä tai vaikka 2-3 kertaa päivässä, mutta miehelleni riittää 2 kertaa viikossa. En ole aikeissa erota.

N65

Vierailija
38/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on vaan että kun ei seiso niin sillon kuulu harrastaa seksiä. Selkeä vihje ylhäältä 

Vierailija
39/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole visuaalisesti enää haluttava...järkeä ei ole koskaan ollutkaan

Vierailija
40/50 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on. Jos ei seksiä juuri ole, niin kyllähän se kullikin siitä hiipuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi