Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilkkaatte tällä palstalla ihmisiä asioista joille he eivät voi yhtään mitään

26.05.2026 |

Esim vaikeuksista eläkkeestä tai työttömyydestä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet täällä sönköttänyt asioistasi, liekkö kaikki valhetta ja säälin ja huomionhakuista touhua.

Vierailija
2/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai vinkuinkkelin 5cm katkiksesta pilkataan tai seksittömyydestä. Ei näille itse voi mitään .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pituudesta, iästä.

Vierailija
4/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime munaa jankuttaja homo.

Vierailija
5/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata avautua tällä palstalla liian henkilökohtaisista asioista.

Vierailija
6/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaista käytöstä saa osakseen kuin ansaitsee. Jos itse saapuu palstalle ja liukuhihnalta tuuttaa aloituksia, joissa fantasioi erinäisten julkkisten vahingoittamisilla, välillä heitä solvaten ja asiallisiin ihmettelyihin sekä huomautuksiin asiattomuuksistaan suvaitsee tarjota vain ylimielistä ölinää, on turha enää itkeä tai edes aloittaa uhriutumistaan, jos muu palstaväki kyllästyy ja alkaa antamaan samalla mitalla takaisin. 

Vierailija
7/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollasta pirinarkkari peukkuhuoraa pitääkin pilkata Huomiohuora jaksaa länkyttää sekavia juttujaan kamoissaan ja vielä ihmettelee mikä syynä :D

Vierailija
8/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan imu on joskus hämmentävä näille narsistiselle kellokkaille jotka haluaa itselleen entistä korkeamman jalustan kun heikompia on täällä helppo ja vaaratontakin virtuaalisesti polkea.

Vierailija
9/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata avautua tällä palstalla liian henkilökohtaisista asioista.

Aloittajahan ei kykene tuota sisäistämään, ymmärtämään tai hyväksymään. Millään tavalla, missään muodossa.

Vierailija
10/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sellaista käytöstä saa osakseen kuin ansaitsee. Jos itse saapuu palstalle ja liukuhihnalta tuuttaa aloituksia, joissa fantasioi erinäisten julkkisten vahingoittamisilla, välillä heitä solvaten ja asiallisiin ihmettelyihin sekä huomautuksiin asiattomuuksistaan suvaitsee tarjota vain ylimielistä ölinää, on turha enää itkeä tai edes aloittaa uhriutumistaan, jos muu palstaväki kyllästyy ja alkaa antamaan samalla mitalla takaisin. 

Aamen. Sitä saa mitä tilaa - silmä silmästä, hammas hampaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi