Aiheuttaako HR teidän(kin) työpaikalla ongelmia?
"CEO says company's problems disappeared after he fired the entire HR"
https://finance.yahoo.com/sectors/technology/articles/ceo-says-companys…
"We had an HR team, and that HR team was creating problems that didn't exist," he said. "Those problems disappeared when I let them go."
---
Aiheuttaako HR teidän(kin) työpaikalla ongelmia?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aina valittavat naisvihasta tai toksisesta maskuliinismista. Joskus on ollut valitusta transfobiasta, rasismista ja islamofobiasta, mutta näistä harvemmin.
Tämä.
Voin jo kuvitella sen vasemmistolaisen HR-hägin raivon, jos menisin toimistolle MAGA-hattu päässä. :D
Mutta Pride-pinssit ja -liput ovat niistä ok.
Kyllä. Siellä syyllistetään esimiehiä kaikesta ja paapotaan alaisia. Heti jos peralla tai tiinalla on paha mieli jostain, niin hr keksii esimiesketjulle uutta ohjelmaa jossa esimiehet laitetaan parantamaan peran ja tiinan oloa. Erilaisia keskustelutilaisuuksia ja kehityssohjelmia, joissa siis pera ja tiina on hiljaa tai enintään purnaa ja esimies joutuu työn tekemisen sijaan keksimään piirileikkejä ja hassuja juttuja että peralla ja tiinalla olisi kivaa. Meiltäkin voisi koko hr n irtisanoa, harmi kun julkisella puolella ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siellä syyllistetään esimiehiä kaikesta ja paapotaan alaisia. Heti jos peralla tai tiinalla on paha mieli jostain, niin hr keksii esimiesketjulle uutta ohjelmaa jossa esimiehet laitetaan parantamaan peran ja tiinan oloa. Erilaisia keskustelutilaisuuksia ja kehityssohjelmia, joissa siis pera ja tiina on hiljaa tai enintään purnaa ja esimies joutuu työn tekemisen sijaan keksimään piirileikkejä ja hassuja juttuja että peralla ja tiinalla olisi kivaa. Meiltäkin voisi koko hr n irtisanoa, harmi kun julkisella puolella ei voi.
Woke pilaa kaiken.
En sanoisi ongelmiksi, mutta hukkaavat muiden työaikaa.
Ei ainakaan niissä työpaikoissa, missä itse olen ollut. 20 vuoden aikana ehtinyt olemaan aika monessa. Osassa paikoista, en edes tiennyt HR-henkilöiden nimiä. Yhdellä työpaikalla tapasin henkilön, kun allekirjoitin työsopimuksen ja toisen kerran lähtöhaastattelussa, kun olin vaihtamassa työpaikkaa. Tässä paikassa olin reilut 6 vuotta.
Kaikki pakolliset complianssikoulutukset, inklusiivisuudet ja muut kiroan syvimpään helvettiin. Mutta työtäni en.
Kyllä. Aina valittavat naisvihasta tai toksisesta maskuliinismista. Joskus on ollut valitusta transfobiasta, rasismista ja islamofobiasta, mutta näistä harvemmin.