Jos vastapuoli ei ihastu, niin onko kyse siitä, että on ruma?
Olen itse niin ihastunut ja tuntuu, että vastapuoli ei ole. Tunnen itseni nyt rumaksi ja masentuneeksi.
Kommentit (48)
Rumuus on useilla veruke. Näissä ei ole toisen silmin mitään eroa muihin. Ehkä yhdistää lumhiutalemaisuus ja huomionhaku.
Apn kohdalla tuskin on kyse ainakaan pelkästään ulkonäöstä. Jos olettaa olevansa ruma jos toinen ei ihastu niin se kertoo että ap on todella pinnallinen ja kuvittelee muidenkin olevan. Siksi esim minä en ihastuisi aloittajaan lainkaan oli ulkonäkö komea tai ei. Itselleni on arvot ja kemia tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
no kuka nyt haluaa olla yhdessä sellaisen henkilön kanssa, jok aparinvalinnassa laittaa liikaa painoarvoa kumppanin ulkonäölle?
Totta. Mutta toisaalta kuka haluaisi olla yhdessä tosi ruman maahista muistuttavan kanssa? Tai saati sitten lihavan
Vierailija kirjoitti:
No ei ulkonäkö nyt ole kaikkein tärkein asia. Mä mietin arvojen, tottumusten, uskonnon yms yhteensopivuutta paljon tärkeämpänä kuin ulkonäköä.
Sellaisia asioita sietäisikin miettiä. Vaikka olisi kuinka kaunis tai komea partneri tarjolla, ei mistään tule mitään, jos vain toiselle on ihan ok vedättää ja valehdella, puhua pahaa selän takana tai hyväksikäyttää muita, käyttää alkoholia tai aineita tai tehdä rikoksia, kunhan ei jää kiinni. Välttyy paljolta pahalta, jos katselee vähän pintaa syvemmälle, eikä automaattisesti oleta muiden olevan hyviä ihmisiä esim. ulkonäön tai koulutuksen perusteella.
Niin se on aina. Naiset ei ihastu koska mies on ruma. Vaikka miehellä olis miten kamala luonne niin nainen ihastuu jos mies on komea.
Itse en ajattele kovinkaan monesta henkilöstä sillai, eli kiinnostuminen tapahtuu hyvin harvoin. Mistä se sitten tulee, en tiedä. Ei ole ulkonäöstä kiinni todellakaan.
Ehkä se toinen ei ole tajunnut ettö olisit kiinnostunut, sun pitäisi vihjata jotenkin
Todennäköisesti olet ihan tavallisen näköinen, et ruma etkä kaunis. Joten se, ihastuuko joku sinuun vai ei, ei liity ulkonäköösi.
Toki kauneus on katsojan silmissä. Eli jos ihastuu, alkaa yleensä näkemään ihastumisen kohteen kauniina.
Ehei, ei todellakaan.... Ulkonäkö ei paljoa auta, jos on sisältä mätä. Joten ehkä olet hankalasti tutustuttava, jos kukaan ei sinusta kiinnostu?
Osaatko small talkia, vai oletko mykkä josta saa kaivamalla kaivaa mitään irti?
Oletko helposti lähestyttävä, eli sen näköinen, että uskaltaa tulla juttelemaan? Vai todella myrtsi ja muita välttelevä, johon ei uskalla ottaa kontaktia?
Vai oletko liiankin riehakas? Vai takerrutko heti?
En todellakaan ole mikään kaunis, mutta kuulemma olen helposti lähestyttävä ja minuun tykästyy kun tutustuu. Minä en oikeasti hirveästi pidä ihmisistä, mutta osaan esittää mukavaa ja olen sinänsä pidetty, kun kuitenkin ihan tuntemattomatkin uskaltavat kysyä neuvoa.
Ei. On kyse siitä, että sinä olet typerä.
Ihmissuhde ei ole automaatti, josta saa halutun tuloksen laittamalla sisään haluttua käytöstä.
En voisi ikinä edes kiinnostua naisesta, joka kertoo toistuvasti itsestään kuinka "kiltti" ja "hyvänlainen" hän on. Samalla hän kuitenkin puhuu selän takana muista, haukkuu entiset miesystävänsä tai yrittää pelailla ja vedättää muita niin, että antaa itsestänsä hyvän kuvan muille. Ja tällaisen kuvan hän on itsestään onnistunut luomaankin monen silmissä. Tällainen on yksi työkaverini, jonka kanssa saa olla erittäin varuillaan. Yhden lapsen yksinhuoltaja, jonka jutut jatkuvasti liittyy omiin suhteisiinsa samalla kun itse kyselee omasta yksityiselämästä ja pyrkii lähelle. Silti hänellä on aina kehitteillä jonkun kanssa jotain.
Joten ei, kyse ei ole monestikaan ulkonäöstä. Ihmisen todellista luonnetta ei niin vain pysty muuttamaan ja mulle ihmisen luonteella on valtavasti merkitystä. Tykkään kyllä käydä teatteriesityksissä, mutta valitettavasti mulla on nollatoleranssi teatterin kanssa ihmissuhdeasioissa.
Onneksi olen ihastusiän jo ohittanut nyt yli viisikymppisenä.Mutta aviomieheeni ihastun aina uudelleen!🥰
Yli 90% tapauksista ulkonäkö ei miellytä tarpeeksi. Näin se on naisen kohdalla. Naisen tärkeimpiä ominaisuuksia on ulkonäkö. Näin evoluutio on muovannut miehen katsomaan naisen piirteitä tarkasti.
Rumaa naista lapset pelkää. Ja kaverit nauraa kippurassa.
Minä ihastun lähes aina kun kaunis, nuori, hoikka, tatuoimaton, feminiini nainen paljastelee naisenihoaan, etenkin lyhyen minihameen verhoamat paljaat koipireidet joita koristaa paljaat söpöt varpit, aiheuttaa välittömän ihastumisen.
Minä olin kerran ihastunut. Luulin, että vastapuoli inhoaa tai jopa vihaa minua. Katsoi maahan, katsoi sivuun, vältteli, töksäytteli jotain, katsoi vihaisesti, oli jäykkä jne. Sitten sain kaverini kautta tietää, että on ihastunut minuun. Oli kertonut kaverini miehelle. Eli käyttäytyi ihan päinvastoin kuin luulisi ihastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan kyse siitä, että olisit jotenkin ruma tmv. Aina ne kemiat eivät mene yksiin ja sitä on turha ottaa henkilökohtaisesti.
Ihastutko sä ap itse jokaiseen komeaan mieheen, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Niin se on aina. Naiset ei ihastu koska mies on ruma. Vaikka miehellä olis miten kamala luonne niin nainen ihastuu jos mies on komea.
Paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta ja sinä tiedätkin sen. Miksi siis valehtelet?
Sisäisellä rumuudella voi olla vaikutusta asiaan.