Elämäsi on sinun käsissäsi
Kommentit (16)
Minulla on saviruukku kädessä ja rukous. Olen kuin kuivunut ruskea puun lehti myrskytuulen riepoteltavana, vailla mitään vastuuta ja päämäärää.
Miksi se olisi juuri käsissä eikä vaikka pikkuvarpaassa tai korvannipukassa?
En mä sairautta valinnut, joten ei se kokonaan ole omissa käsissä. Tietty suhtautuminen asioihin on.
Vierailija kirjoitti:
En mä sairautta valinnut, joten ei se kokonaan ole omissa käsissä. Tietty suhtautuminen asioihin on.
Valitsit koska olet elossa ja elossa oleminen tarkoittaa sitä, että ollaan tehty tietoinen valinta siitä, että voidaan saada niin hyvää kuin pahaa.
En osaa!Tarvitsen huoltajan apuun!
Jumalan käsissä se meidän ihmisten elämä on uskoo kuka uskoo tämmöisen asian.
Vierailija kirjoitti:
En osaa!Tarvitsen huoltajan apuun!
T:a The original
No jossain vaiheessa se ei enää ole, kun on päässyt tarpeeksi pohjalle.
Tein. Tuhosin sen. Nyt en uskalla tehdä enää mitään, koska en luota itseeni.
Tehty on ja paljon . Tuloksena avioero , konkurssi josta jäi maksettavaa 300t€ ja kohta ei taida olla kotiakaan. Mitä enemmän tekee sen enemmän tulee tuhoa.
Tässä maassa on osaajia,mut miksi mitään tehdä kun kaikki epäonnistuu..Mikään ei kannata.Toki omaa elämää eletään..
Miten nyt pystyy elämäänkään.652
Elämä on kaikkien omissa käsissä siihen asti, kunnes ulkopuoliset tekijät osoittavat, ettei se elämä koskaan omissa käsissä kokonaan ollutkaan.
Itse voi tekemisillään vaikuttaa eri tapahtumien todennäköisyyksiin, joskus hyvin vähän jos ollenkaan ja joskus paljonkin, mutta siinäpä sen.
Kyllähän kaikki sillä jotain tekee. Sohvalla makaaminen on myös jotain. Kannattaa mieluusti tehdä jotain josta tulee hyötyä joko itsellesi tai muille tai planeetalle edes sen verran että kompensoit kuluttamasi ravinteet ja hapen.