Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkujen aluksi sanon vain sen, että loppujen lopuksi millään ei ole mitään väliä

Vierailija
26.05.2026 |

ja että syntymä poikkeuksetta kuolemantuomio.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta jos unohdat egon, tuolla ei lopulta ole mitään väliä. Maailmankaikkeus ja ihmisen elämä siinä on mielenkiintoinen arvoitus. Se ratkeaa lopulta kuoleman hetkellä sitten, onko mitään kuoleman jälkeen - mitä sillä stressata sitä ennen. Nauttii ja elää, kuten oikeaksi kokee, siihen asti. Liikaa ei kannata elää tai jättää elämättä muiden tuomitsemisen vuoksi. Minuakin on tuomittu, kun olen  ollut iloinen rohkea (en ikinä pettänyt ketään) kun ei olla itse uskallettu tehdä samaa, kiusattu ja jätetty yksin, täällä Oulun lestadiolaisten keskellä. Niinä hetkinä ajattelen aina elämän lopullisuutta ja jatkan. Ja elän kuten itse tahdon. 

N56

Vierailija
2/2 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos unohdat egon, tuolla ei lopulta ole mitään väliä. Maailmankaikkeus ja ihmisen elämä siinä on mielenkiintoinen arvoitus. Se ratkeaa lopulta kuoleman hetkellä sitten, onko mitään kuoleman jälkeen - mitä sillä stressata sitä ennen. Nauttii ja elää, kuten oikeaksi kokee, siihen asti. Liikaa ei kannata elää tai jättää elämättä muiden tuomitsemisen vuoksi. Minuakin on tuomittu, kun olen  ollut iloinen rohkea (en ikinä pettänyt ketään) kun ei olla itse uskallettu tehdä samaa, kiusattu ja jätetty yksin, täällä Oulun lestadiolaisten keskellä. Niinä hetkinä ajattelen aina elämän lopullisuutta ja jatkan. Ja elän kuten itse tahdon. 

N56

Arvoitus olisi mielenkiintoinen jos siihen voisi löytää vastauksen. Ihminen ei voi, sillä älykkäimmänkään ihmisen käsityskyky ei ole lähelläkään sitä mitä todellisuuden mysteerin ratkaiseminen vaatii.

Ihminen (tietoisuutensa vuoksi)  on vain tuomittu sekoilemaan Maa-planeetalla apinoista polveutuneina evoluution muovaamina elämän syöpäkasvaimina ja tulisi viipymättä hävittää viimeiseen yksilöön pilaamasta maailmankaikkeutta.

Se että syntymä on kuolemantuomio on syntymän ainoa hyvä puoli. Huono puoli on se, että se ei ole sitä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan