Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän terveystarkastus on lähinnä utelua tupakoinnista, alkoholin käytöstä, painon mittaamista

Vierailija
26.05.2026 |

Sekä mt-ongelman kalastelua. Voiko ennakkoluuloisempaa tarkastusta enää olla. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tääkin nettilomake johon piti vastailla jotain eikä sitten muuta?

Vierailija
2/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan muuta ole ikinä kuvitellutkaan. Työttömässä on vikaa ja se ongelma täytyy kaivaa esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hyödytöntä, sitä kautta ei pääse edes ilmaiseksi lääkäriin.

Vierailija
4/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan muuta ole ikinä kuvitellutkaan. Työttömässä on vikaa ja se ongelma täytyy kaivaa esiin.

Meillä on todella raskas byrokraattinen koneisto jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin kyylätä työtöntä, tehdä "löytämiensä" ja tulkitsemiensa asioiden perusteella toimenpiteitä ja sitten tilastoida tuota  omaa tekemistään ja taputella itseää selkään hyvästä työstä. Kukaan muu tuossa ei työllisty paitsi tää aina vaan paisuva joukkio virkamiehiä tekemässä tuota. 

Vierailija
5/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota samaa ne  on työssäkäyvienkin määräaikais- ja työhöntulotarkastukset.

Vierailija
6/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös, kun käy jossakin verikokeessa, kysellään kaikkea pjaskaa, josta itse ei tiedä hölökäsen pöläystä. Eikö ne voi itse tarkistaa asioita kyselemisen sijaan ???? Komean on niillä nenän edessä. Ja se, että aina kysytään henk. tunnusta.........vaikka henkiarit on nenän edessä. Mitä järkeä siinäkin on ???????? 

Vierailija
7/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain terveys- eikä lääkärintarkastus joten mitään apua mihinkään et saa. Vaikka jotain vikaa löytyisikin niin rahaa näiden hoitamiseen ei kuitenkaan ole. Tarkoituksensa on siis vain kerätä työttömien terveystietoja, ei mitenkään edistää heidän terveyttään.

Vierailija
8/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat kertovat paljon terveydentilasta ja työkyvystä.

Toivottavasti siitä terveystarkastuksesta ohjataan jatkotutkimuksiin mikäli tarvetta ilmenee.

Vierailija
9/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vapaaehtoinen?

Vierailija
10/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa se on työterveydessäkin. 

En ikinä kerro totuutta alkoholinkäytöstäni.

Ei ikinä.

Ikinä.

Vierailija
11/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat asiat udellaan työterveydessäkin.

Vierailija
12/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömät tutkitusti syö epäterveellisesti ja käyttää alkoa normikansalaisia enemmän

Vierailija
13/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yrittivät väkisin vaatia, että antaisin te-viranomisille luvan nähdä tarkastuksen raportin. Itse kielsin ja sanoin että teen rikosilmoituksen jos vielä painostavat. Sen jälkeen eivät ole soitelleet. Saatanan stasi.

Vierailija
14/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Kovin on asenteellista jo valmiiksi. Ei ole mitään velvollisuutta avautua omista asioista. 

Vierailija
15/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt jo uskoa että pharma ei edistä terveyttänne vaan myy lääkkeitä.

Vierailija
16/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yrittivät väkisin vaatia, että antaisin te-viranomisille luvan nähdä tarkastuksen raportin. Itse kielsin ja sanoin että teen rikosilmoituksen jos vielä painostavat. Sen jälkeen eivät ole soitelleet. Saatanan stasi.

Ei todellakaan tarvitse antaa te-palveluihin omia terveystietoja. Törkeää yrittää edes suostutella. 

Vierailija
17/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä asiat kertovat paljon terveydentilasta ja työkyvystä.

Toivottavasti siitä terveystarkastuksesta ohjataan jatkotutkimuksiin mikäli tarvetta ilmenee.

Sieltä voi saada lähetteen mutta vain maksulliseen terveydenhoitoon. Johon äärimmäisen harvalla työttömällä on enää varaa... Jos sinulla ei ole paalua niin eipä ole sitten hoitoakaan.

Vierailija
18/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään henkiläkohtaista ei kannata paljastaa tai mistään avautua. Sitä käytetään sinua vastaan enemmin tai myöhemmin ja ikuisesti.

Vierailija
19/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työttömät tutkitusti syö epäterveellisesti ja käyttää alkoa normikansalaisia enemmän

tämä yhdistettynä ylipainoon=kävelevä aikapommi terveydenhuollolle

Vierailija
20/34 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaahan se on kaikkialla muuallakin. Jatkuvasti "seurataan" milloin mitäkin lukua, testiä jne.

Olen kokeillut jopa kieltäytyä esim. painon seurannasta vedoten siihen, että jos on lihonut, niin se aiheuttaa mulle ahdistusta enkä halua sitä mitata, kun pysyn paremmin normaalipainoisena ilman puntarin tuomaa ahdinkoa. Aina ovat halukkaita silti punnitsemaan niin etten itse näkisi lukua, koska "pitää seurata"! 

Mutta mikä hyöty tuosta muka on!? Ainut, joka siihen voi vaikuttaa olen minä, eivät he.

Sama homma, kun ottavat näitä alkoholinkulutuksen lukuja salaa. Joskus tilasin ne tiedot, mitä musta kannassa on ja selvisi, että ovat ottaneet tuollaista testiä useammankin kerran muun testin yhteydessä. Mulle ei ole siitä vaan kerrottu 😂 ja edelleen; mä olen ainut, joka siihen voi vaikuttaa!! Mikä järki!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi