Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsette treffeille asti deittisovelluksessa?

Vierailija
25.05.2026 |

En tiedä kirjoitanko liikaa vai missä vika, mutta jään luetulle. Olen itse normaalipainoinen ja saan runsaasti matcheja (matchaan myös muita kuin lentäjäkirurgeja) ja keskustelut alkavat hyvin, mutta tyrehtyvät kuin itsestään. 

Miehet, miksi lopetatte keskustelun ja onko syynä koskaan liian pitkät viestit? 

Miten toivoisitte keskustelujen etenevän, jos tavoitteena on treffit? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miehiltä mutta toi otsikko kuulostaa naisille suunnatulta joten vastaan. Mut on harvoin ghostattu, yleensä ghostaan itse koska en näe tarpeeksi yhteistä tyypin kanssa. Itse ne pyytää treffeille muutaman viestin jälkeen. Joskus ennen pyysin itse jo parin viestin jälkeen koska halusin jatkaa livenä asap ja ne suostui aina. Eikä siis mitään seksiä ole multa ollut tiedossa, se lukee selvästi profiilissa. N31

Jaa-a. Ehkä sitten vaikutan miesten makuun sopimattomalta. 

Minua kiinnostaisi kevyempikin virittely, mutta en tuo sitä ilmi profiilissa. Luulin tinderiä lihatiskiksi, jossa kaikki tietävät taustaoletukset. Mihinkään saunatreffeille en ole lähdössä, hyi yöks 

Vierailija
22/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän flirttiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miehiltä mutta toi otsikko kuulostaa naisille suunnatulta joten vastaan. Mut on harvoin ghostattu, yleensä ghostaan itse koska en näe tarpeeksi yhteistä tyypin kanssa. Itse ne pyytää treffeille muutaman viestin jälkeen. Joskus ennen pyysin itse jo parin viestin jälkeen koska halusin jatkaa livenä asap ja ne suostui aina. Eikä siis mitään seksiä ole multa ollut tiedossa, se lukee selvästi profiilissa. N31

Minua kiinnostaisi kevyempikin virittely, mutta en tuo sitä ilmi profiilissa. Luulin tinderiä lihatiskiksi, jossa kaikki tietävät taustaoletukset. Mihinkään saunatreffeille en ole lähdössä, hyi yöks 

Kannattaa varmaan miettiä mitä sieltä on hakemassa, itselle ei oikein putoa tyypit joille käy kaikki, koska etsin pitkäaikaista kumppania.

Vierailija
24/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on joko jotain vikaa niiden mielestä tai sua käytetään vain buusterina.

Mikä on buusteri? 

Kirjoitan varmaan liikaa, mutta luulisi yli-innokkuuden olevan tässä asiassa hyvä eikä huono puoli. Toivoisin että joku matcheista antaisi rehellistä palautetta sen sijaan, että jättävät minut luetulle.

Miehet ei halua kirjekaveria, vaan seksiseuraa.

Vierailija
25/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on buusteri? 

Kirjoitan varmaan liikaa, mutta luulisi yli-innokkuuden olevan tässä asiassa hyvä eikä huono puoli. Toivoisin että joku matcheista antaisi rehellistä palautetta sen sijaan, että jättävät minut luetulle.

Aika pösilö yleistys

Vierailija
26/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on buusteri? 

Aika pösilö yleistys

Minkä sille voi, että miehet on pöilöitä?

Vierailija
27/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on buusteri? 

Aika pösilö yleistys

Minkä sille voi, että miehet on pöilöitä?

Niinpä tietenkin.

Vierailija
28/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan miettiä mitä sieltä on hakemassa, itselle ei oikein putoa tyypit joille käy kaikki, koska etsin pitkäaikaista kumppania.

Itselle kriteerit ovat ennemmin henkiset kuin fyysiset, joten totta kai matcheja tulee eri tavalla kuin puhtaasti visuaalisille ihmisille.

En oo lähiaikoina kelvannut kellekään joten älä oo huolissasi ;D

Vierailija
29/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdotat jotain typerää kahvilatreffiä, niin mies lopettaa kirjoittamisen.

Vierailija
30/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdi edes ehdottaa mitään. 

Kahvi piristää ja pieni leivonnainen samoin.

Vierailija
31/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on buusteri? 

Ei ihmiset yleensäkään anna rehellistä palautetta jos vähääkään pelkäävät sen loukkaavan jonkun tunteita tai mutkistavan jotenkin omaa päivää. Siihen kannattaa tottua.

Vierailija
32/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eniten vonkaavat treffeille ovat niitä joita ei kannata tavata. Parhaat saattavat olla vähän kiireisiä, laitat huhuu viestiä vaan ja voi olla että joskus löytyy. Joku normaalimies siis. Mitään ei kannata ottaa tuntemattomien kanssa henkilökohtaisesti.

Vierailija
33/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla jää yleensä sanomatta ihmisille miksen niistä nyt oikein kiinnostu, koska se on mielestäni paljon epäkohteliaampaa kuin se että jättää sanomatta. 

Vierailija
34/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla jää yleensä sanomatta ihmisille miksen niistä nyt oikein kiinnostu, koska se on mielestäni paljon epäkohteliaampaa kuin se että jättää sanomatta. 

Niin varmasti yhden ihmisen näkökulmasta, mutta kuvittele epätietoisuus jonka vallassa nyt olen! Kyseessä voi olla jokin ihan tyhmä juttu tai aito kehittämiskohde, jota kukaan ei vaan kehtaa mainita minulle. Vähän kuin kulkisi juhlissa suklaatahra suupielessä, pitää vaan odottaa että joku kohtelias mainitsee asiasta tai itse ymmärtää outojen katseiden syyn :/

Vierailija
35/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia juodaan vain kotona.

Vierailija
36/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti yhden ihmisen näkökulmasta, mutta kuvittele epätietoisuus jonka vallassa nyt olen! Kyseessä voi olla jokin ihan tyhmä juttu tai aito kehittämiskohde, jota kukaan ei vaan kehtaa mainita minulle. Vähän kuin kulkisi juhlissa suklaatahra suupielessä, pitää vaan odottaa että joku kohtelias mainitsee asiasta tai itse ymmärtää outojen katseiden syyn :/

Sä voit ajatella että mitä sitten kun en tota tule koskaan tapaamaan mitä mieltä se musta on. Äkkiä siihen tottuu. Uutta matoa koukkuun. Sit kun natsaa niin natsaa.

Vierailija
37/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan naisten profiileja suosikkeihin, ja lähetän myöhemmin kännissä viestejä heille.

Vierailija
38/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan naisten profiileja suosikkeihin, ja lähetän myöhemmin kännissä viestejä heille.

Tulee varmaan käytyä paljon treffeillä.

Vierailija
39/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ehdotan muutaman viestin jälkeen treffejä. Jos ei tätä tee niin keskustelut tyrehtyvät melkein satavarmasti. Joskus jos parin-kolmen viestin jälkeen tulee ehdotettua.

Miehille joiden kanssa kirjoitat on ehkä useita viestiketjuja menossa tai eivät sitten jostain syystä itse kehtaa/uskalla ehdottaa treffejä. Naisenakin näitä voi varmaan ehdottaa ja siinä tulee ainakin kerralla selväksi onko toinen edes kiinnostunut tapaamaan.

Vierailija
40/41 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia juodaan vain kotona.

Voit ottaa vaikka veden itsellesi kahvilassa, mutta minä otan kofeiinia ujouteen ja jotain sokerista mielen piristykseksi!