Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko vielä Joan Collinsin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joan Collins kertoo OSA 5 vapaa suomennos

".. katsos minähän olen varsin puoleensavetävä mieskin! Ja minä sanoin: mutta sinähän olet naimisissa! 

Ja mies nosteli kulmakarvojaan ja sanoi niin nooooh. Käsitin että olit etulinjassa hakemassa Kleopatraan?

Ja minä sanoin no voit jutella agenttini (managerini) kanssa asiasta olen täällä hänen kanssaan ja kysytään häneltä sopimuksista.

En saanut sopimusta. En tosin tiedä johtuiko se tuosta kieltäytymisestä vai siitä että he halusivat rooliin suutemman nimekkäämmän tähden.

(Juontaja kommentoi.-->) samaan aikaan naiset tekivät menestyksekkäitä rooleja, mahtoiko käydä mielessä että he saivat roolinsa lahjakkuutensa vuoksi vai koska oilivat uhrautuneet suostumalla juttuihin..)

Vierailija
22/23 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joan collins 0SA 6 vapaa suomennos

".. tottapuhuen olin hieman yllättynyt kuullessani Marilynista. Marilyn oli niin pahasti hyväksikäytetty miesten taholta ja joutui tekemään niin paljon kaikenlaista mitä ei olisi halunnut rooliensa eteen ja usiemmat näistä miehistä olivat aina vanhoja, lihavia ja rumia tosi karmeita. 

On pidettävä mielessä, että minun tullessani alalle 50-luvun puolessa välissä, nämä valtaapitävät miehet olivat olleet bisneksessä jo 20-luvulla - joten he olivat tosi vanhoja ja vaikutusvaltaisia. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joan collins osa 7 vapaa suomennos

".. Erään kerran esimerkiksi menin tapaamaan tuottajaa ja sihteeri sanoi : hän on täällä.

Hän oli kylvyssä. Hän sanoi hyppää tänne. Minä sanoi ei, ei, minulla on poikaystävä. Hän kysyi minkä niminen. Sanoin: Warren Beatty. Hän sanoi kuka se on? Eräs nuori näyttelijä vastasin.

Mikis sinä vaivaudut menemään jonkun tuntemattomuuden kanssa? Olen vaikutusvaltainen  tuottaja Come on tule kylpyyn ja hyppää tänne! Haluat tämän roolin! Puhutaan siitä roolista!

Se oli upea rooli jonka mm Bette Davies oli aikoinaan tehnyt. Nimeltään Human Bondage.

Mutta sanoin ei en voi, ominulla on kiire ja minun on kyllä mentävä.

Ja tuottaja kysyi : hei kuinka vanha sinä muuten olitkaan?

25, minä vastasin.

Vai 25, hän sanoi, se ei kyllä ole mikään nuori ikä enää tässä bisneksessä.

Silloin ymmärsin että Hollywoodissa on myös ikärajoite. 25 ei ole enää nuori ja 27 vuotta oli viimeinen ikäraja."