Muistatteko vielä Joan Collinsin?
https://www.dailymail.com/tvshowbiz/article-15846091/Dame-Joan-Collins-…
Näyttelee vielä 93-vuotiaana.
Kommentit (23)
Dynastiassa oli ihan kamala hahmo mutta oikeassa elämässä vaikuttaa hyvin hauskalta ihmiseltä joka osaa nauraa itselleen.
Marilyn Monroe aikoinaan varoitti nuorta Joania "Hollywoodin susista"
Tulevassa filmissä esittää Wallis Simpsonia
https://www.msn.com/en-us/tv/celebrity/dame-joan-collins-92-transforms-…
Tottahan toki, Alexis Colby on jäänyt roolisuorituksista mieleen. Pluto Tv pyörittää Dynastiaa nykyäänkin non-stoppina.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe aikoinaan varoitti nuorta Joania "Hollywoodin susista"
Vapaa suomennos mitä Joan Collins kertoi tuossa: OSA 1
" Isäni joka oli elokuva-alalla ei liiemmin ollut mielissään että halusin näyttelijäksi ja hän varoitti minua että alalla oli pahoja miehiä. En edes oikein tiennyt mitä hän tarkoitti. Olinhan vain 16-17-vuotias aloittaessani elokuvissa ja yhtä viaton ja tietämätön kuin nykypäivän 10-vuotias. Emme sen ikäisenä tienneet mistään asioista mitään, vähiten s-kirjaimella alkavista.
Joten kun menin ihan ensimmäiseen koekuvaukseen, vain esiintyäkseni palvelijana hetkisen, minun käskettiin vetää puseroa alas ja hame ylös paljastaakseni millaiset sääret minulla on ja miltä rinnustani näyttää.... jatkuu "
Mitä Joan Colllins kertoi OSA 2 vapaa suomennos
..." tuntuihan se hieman oudolta, mutta sen jotenkin unohti, sillä samaan aikaan muotikuvaajilla oli hyvin suuripiirteinen tapa ottaa mallikuvia ja ei se heistä ollut yhtään kummallista koskea kuvattavaa, nipistää pepusta tai kutsua meitä lempinimillä kuten : hunajapupu, kultaseni,jne kohdellen sinua kuin makeislaatikkon herkkuja"
" Hollywood? Ensimmäinen halventava kokemus oli kahdelta erittäin kuuluisalta mega-tähdeltä juhlissa ( en voi paljastaa heidän nimiään koska en halua oikeuteen). Halsuin jotenkin aloittaa keskustelun , (olin nuori, ihan kokematon kaikessa ja ihan uudessa tilanteessa), sanoen että en oikein pidä tästä musiikista. Ja minä en pidä tästä!- sanoi toinen ja riuhtoi toppini alas ja he nauroivat yhdessä minulle . Ja tunsin itseni nöyryytetyksi ja juoksin pois."
Joan Collis kertoo osa 3 vapaa suomennos
".. hieman tuon tapahtuman jälkeen tapasin Marilynin (Monroe) Gene Kellyn kotona olevissa juhlissa. Näyttelin siihen aikaan rooliin näytelmässä Tyttö punaisessa samettikeinussa ja Marilyn kertoi että häntä oli harkittu kyseiseen rooliin, mutta häntä oli pidetty liian vanhana siihen rooliin. Ja sen jälkeen hän sanoi minulle: olehan varovainen Hollywoodin susien kanssa, kultaseni.
Vastasin hänelle: no olen ollut brittifilmeissä 3 vuotta joten pystyn käsittelemään susia. Mutta hän sanoi et näitä valtaa pitäviä pomoja, kulta. Sillä jos he eivät saa sitä haluavat sinulta, he purkavat sopimuksesi ja he ovat tehneet niin lukemattomille tytöille.."
Joan Collins kertoo OSA 4 vapaa suomennos
".. se vaikutti rooleihin ja Kleopatra oli yksi minkä missasit (haastattelija kommentoi Joanille).
Kyllä se oli yksi merkittävimmistä. Minua oli koekuvattu muutamaan otteeseen ja molempien studioiden pomo oli vanha kreikkalainen tyyppi, tarpeeksi vanha ollakseen isoisäni. Hän oli koko 20CenturyFoxin toimitusjohtaja ja pääpomo oli toinen ukko - ja molemmat olivat perässäni vonkaamassa. Houkutellen minua palkinnolla, joka olisi päärooli Kleopatrassa."
"Eräässä juhlissa tanssin studion pomon kanssa, joka oli ihan puoleensavetävä 50-vuotiaaksi. Mutta minä olin vain jotain 24 tai 25v. Ja hän sanoi minä hankin sinulle asunnon ja tulen vierailemaan luonasi 2-3 kertaa viikossa. Vastineeksi minä takaan että saat valita mieleisesi tuotannon kaikista 20th Century Foxin käsikirjoituksista."
Collins on puoli juutalainen ja thatcher kannattaja
Vierailija kirjoitti:
Collins on puoli juutalainen ja thatcher kannattaja
Ja mitä sitten?
Luin sen elämänkerran. Muistan sieltä jotain.
Mun aikalinjalla tää kuoli jo, outo fiilis.
Se näytti 70nä nuorta miestä hämmentävän hyvältä nahkamekossa.
t. ei enää niin nuori mies
Antoi siis pillua papoille, että sai rooleja 😘
Totta kai muistan. Hyvä, kaunis näyttelijätär.
Dynastiaa tuli katsottua monta kautta.