Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex matkii uuden perheensä kanssa meitä!!! Vituttaa

Vierailija
14.05.2007 |

Ollaan erottu jo muutama vuosi sitten.

Itse menin uusiin naimisiin ja ex muutaman kuukauden perästä meni naimisiin samassa paikassa.

Muutettiin ja ex uuden vaimonsa kanssa muutti samanlaiseen asuntoon.

Rakennetaan taloa ja nyt ex perheineen on tekemässä tarjousta tontista samalla kadulla!

Uskomatonta! En todellakaan halua päivittäin nähdä/olla tekemisissä heidän kanssaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää vaikka jonku seurakunnan tilaisuuteen tai konserttiin tai vaihtakaa auto ja mainitkaa tämä exälle puolihuomiossa, ja sit kun ne tekee saman niin sanokaan vaan tylysti että no eipä ihme että te olette täällä, olisihan se pitänyt arvata kun mainitsimme tänne tulevamme!

Vierailija
22/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo touhu musta kuulostaa ihan stalkkaukselta!

Musta melkein itsekin tuntuu stalkkerilta, kun miehen kanssa ostettiin talo lukioaikaisen poikaystävän vanhempien läheltä.. Nyt ollaan muutama kerta törmätty niihin sen pojan vanhempiin ja melkein tekisi mieli lähteä kiitää täältä...

Vierailija:

Exän nyxä on kyllä vähän (tai paljon) omituinen, ymmärtääksen oni joskus käyttänyt jotain aineita ja sen kyllä näkee, on työttömänä ja tulottomana varmaan aika paljon dominoivan miehensä tossun alla asunto yms jutuissa. Käy sääliksi häntä välillä, mutta omapahan on elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun exä haluaa LASTEN takia asua lähellä teitä? Ymmärsin että teillä on 2 YHTEISTÄ lasta. Kai ajattelee että on helpompaa kun asutte mahdollisimman lähekkäin. Ja varmasti LAPSILLE tosi kiva kun saa olla lähellä isää ja äitiä.

ja jos ne lapset haluaa myös siell' isin luona paijailla myös koiran pentua. Onko rotu lapsi ystävällinen? siksi saman rotuinen?

Toisaalta myönnän että vaikea on asettua ap:n asemaan kun ei ole kokemusta existä eikä nyxistä.;)

Aika porvoolta kuulosti muutenki tuo ap:n tilanne.:)

Vierailija
24/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos sun exä haluaa LASTEN takia asua lähellä teitä? Ymmärsin että teillä on 2 YHTEISTÄ lasta. Kai ajattelee että on helpompaa kun asutte mahdollisimman lähekkäin. Ja varmasti LAPSILLE tosi kiva kun saa olla lähellä isää ja äitiä.

ja jos ne lapset haluaa myös siell' isin luona paijailla myös koiran pentua. Onko rotu lapsi ystävällinen? siksi saman rotuinen?

Toisaalta myönnän että vaikea on asettua ap:n asemaan kun ei ole kokemusta existä eikä nyxistä.;)

Vierailija
25/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hän tms, mieheni ja tämän exän lapset jaksoivat siitä aina puhua. Kun tapasin mieheni (hän on myös minun exäni nykyään, en jaksanut hänen ex-vaimonsa häiriköintiä) minulla oli pitkä tukka ja olin siihen tosi leipiintynyt, menin kampaajalle ja annoin hänelle vapaat kädet ja kas kummaa, tukkani oli hyvin saman tyyppinen kun silloisen mieheni exän :). Ja aika hassu sattuma oli sellainen, että yksi äitienpäivä tämä mieheni exä oli lähettänyt lasten nimissä exän äidille äitienpäiväkortin, joka oli täysin samanlainen kuin minun laittamani. Ja minä en ainakaan ollut valinnut kuin makuiseni kortin.

Nyt kun sitten katson omaa tytärtäni ja vertaan häntä exän exän kanssa saamaan tyttäreeni. Niin totta se on, tytöt ovat HYVIN pajon samannäköisiä, jos ei tietäisi, heitä luulisi sisaruksiksi. Ja siis kumpikin tytöistä on äidin näköinen.

Eli ap, ei tämä exäsi uusi sinua välttämättä matki. Voi olla kyse vain sattumasta!!!!

Vierailija
26/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EN KYLLÄ IHAN NAAPURIIN MUUTTAMISTA SILTI YMMÄRRÄ/HYVÄKSY. TODELLAKIN MUUTETAAN TÄSTÄ POIS JOS SAAVAT TUON TONTIN; JOSTA OVAT TARJONNEET. TONTEILTA ON NÄKÖYHTEYS TOISTENSA PIHOILLE!

EX EI OLE MIKÄÄN KOIRAIHMINEN OLLUT ENNEN. YHDESSÄOLEESSAMME OLISIN HALUNNUT KOIRAA MUTTA HÄN EI MISSÄÄN NIMESSÄ! ROTU ON LAPSIYSTÄVÄLLINEN; MUTTA NIIN ON MONI MUUKIN ROTU. KOIRAN PITO ON MIELESTÄNI HEILLÄ VÄHÄN RETUPERÄLLÄ (TURKIN HOITO, LENKITYS YMS)

OLE ONNELLINEN :)

EI OLLA PORVOOSSA VAAN LÄSI-SUOMESSA

Vierailija
27/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä kirjoittelen ihan outoja. Tarkoitin exän exän kanssa saamaan tyttäreen. Ei tyttäreeni :)

Vierailija
28/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuten vaan pimeä?

Vierailija
29/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole päässyt erotyössään kovin pitkälle kun jaksaa tarkkailla exän perheen koiranhankintaa ja vielä vaimon hiustenväriäkin. Stalkkerin vikaa on aika lailla.

Erittäin monet perheet muuten ihan vasiten hakeutuvat asumaan samaan tai viereiseen kortteliin eron jälkeen, jotta lasten olisi helppo liikkua kodista toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän