Mielipide, jota et kehtaa sanoa kahvipöydässä?
Lapselle on parasta ydinperhe.
Ja on hirveää, ettei tätä edes saa sanoa nykyään!
Muita?
Kommentit (322)
Kamalan makusta kahvia,onks tää palanut?
En voi ymmärtää karavaanareita. Tukkivat tiet, paskovat tienposket ja valloittavat parhaat paikat näköala- ja levähdyspaikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun yo-todistuksen abba-rivillä et tee mitään
Sillä saa hakukelpoisuuden korkeakouluun. Itse en ole laudatureistani juurikaan hyötynyt sittemmin. Akateeminen loppututkinto ja vakituinen työpaikka omalta alalta löytyy, kertaakaan ei ole yo-todistuksen arvosanoja kyselty.
Eihän tämä ole konjakkia vaan brandyn kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun yo-todistuksen abba-rivillä et tee mitään
Sillä saa hakukelpoisuuden korkeakouluun. Itse en ole laudatureistani juurikaan hyötynyt sittemmin. Akateeminen loppututkinto ja vakituinen työpaikka omalta alalta löytyy, kertaakaan ei ole yo-todistuksen arvosanoja kyselty.
Itse pääsin aikanaan kirjoitukset rimaa hipoen läpi, sitten luin pääsykokeisiin ja pääsin yliopistoon.
Jotenkin huvittavaa kun jotkut tuntuvat oikeasti kuvittelevan että se yo-todistus olisi joku loppuelämän mittari, ihan kuin kehitys ja oppiminen päättyisi kun täyttää 19.
Oman lapsen saatua on alkanut ihmetyttää ja jopa ällötämään ihmiset jotka kutsuu lemmikkejä lapsikseen. Olen itsekin ollut todella eläinrakas ja ollut monia lemmikkejä mutta oman lapsen saatua tämä ajatus on että pitäisi lemmikkiä oman lapsen tasaisena on aivan absurdi.
En välitä vähemmistöjen oikeuksista vaikka esitänkin niin kaikille.
Kissat kuuluvat luontoon vapaana metsästämään.
En ymmärrä pitkää imetystä. Se on ällöttävää ja maito on vain sokerolitkus 6 + kk eteenpäin.
Kauniit&Rohkeat on tv:n paras ohjelma
Ihmiset jotka eivät pidä lapsia ja sanovat sen ääneen ovat pohjasakkaa
Kahvijuojat pitäisi hirttää suolistaan ja syöttää sioille.
Onneksi ei ole oma mielipide niin ei tarvitse teeskennellä.
Vuodeosastot ihan turhia, vanhuksia ihan turha makuuttaa sängyissä tai vieläpä kuntouttaa. Eutanasia käyttöön tai sitten boom!
Sähköautot on perseestä ja niiden akut ongelmajätettä.
Minä en tota sun ukkoo kattelis kyllä päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi muille maailmassa jos muutamaan liikakansoitettuun valtioon laitettaisiin perinteisiä pommeja hillitsemään väestön lisääntymistä.
Tai vastaavasti, jos vauraiden valtioiden kansalaiset hillitsisivät kulutustaan.
Ei siellä kehtaa mielipiteitään kertoa, eli pakko puhua pelkkää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi muille maailmassa jos muutamaan liikakansoitettuun valtioon laitettaisiin perinteisiä pommeja hillitsemään väestön lisääntymistä.
Tämä. Ihan turhaan jotkut pellet tätä alapeukuttavat. Ainakin Kiinan, Intian, afrikan ja lähi-idän maiden ylilisääntymistä ihan oikeasti pitäisi saada karsittua. Koska ovat niin munattomia etteivät itse osaa hoitaa massiivista ongelmaa muiden pitäisi jo puuttua siihen. Tämä kun aika helkkarin iso ongelma kaikille kun näistä maista vyörytään lisääntymään muidenkin maihin samalla kun omassa maassa jatketaan vanhalla tavalla.
Ylilisääntyminen on se pääsyy kaikkiin ongelmiin.
Pidän valkoviinistä