Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret miehet hakee +60 vuotiaiden naisten seuraa!

Vierailija
25.05.2026 |

Olen hämmästynyt, kun minulla käy parempi flaksi kuin kertaakaan aikaisemmin. Nuoret miehet hakevat seuraani toiveissaan parisuhde, avioliittokin. Heidän mielestään on vain mukavaa, että en painosta heitä lapsentekoon. Omat lapset on jo tehty ja aikuisina maailmalla. Nyt minulla on aikaa panonstaa parisuhteeseen ja miehet tietävät sen.

Alaikärajana pidän, että mies on täyttänyt 30 vuotta. En ole kehdonrhyöstäjä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopivaa kohderyhmää. Ikäneito 60+, eläkkeellä, omat hampaat ja päässä tuore permanentti. Ketä kiinnostui? 

Vierailija
22/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sopivaa kohderyhmää. Ikäneito 60+, eläkkeellä, omat hampaat ja päässä tuore permanentti. Ketä kiinnostui? 

Jos vain osaisit käyttää sanaa kuka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pyyhkimään nuo paskanatsit vasemmalle. Ne on jo muiden ikäluokkien toimesta kelvottomina hylätty.

Ikinä en koskisi tuollaiseen saati että kiihottuisin mieslapsesta.

N60

Vierailija
24/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on, mutta jättäkää väliin. Ne ei ole kelvanneet muillekaan epäkypsinä ja epävakaina. 

Minulle tyrkytti itseään 49-vuotias mies. Ei ollut hänelläkään pää kunnossa. 

-Kohta vanhuuseläkkeellä

Vierailija
25/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain osaisit käyttää sanaa kuka.

Kuka sä olet? Joku hiton kielipoliisi? 

Vierailija
26/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketä" on yleiskielessä kuka-pronominin partitiivimuoto (esim. "Ketä tarkoitat?"), mutta puhekielessä ja Lounais-Suomen murteissa se tarkoittaa yleisesti kuka-sanaa (esim. "Ketä siellä oli?"). AI

Vierailija
27/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Hyvä ystäväni seurustelee 25 vuotta vanhemman 65 vuotiaan nainen kanssa ja vaikuttaa onnelliselta. Suhdetta on takana jo kahdeksan vuotta, asuvat yhdessä ja vaikuttavat pärjäävän hyvin keskenään. Tunnen ystäväni ja tiedän, ettei hän halua lapsia saati kokisi oloaan kovin helpoksi ikäistensä naisten kanssa. Väittää, että asettavat vaateita ja odotuksia ja hän yksinkertaisesti pelkää ikäistensä naisten käytöstä, woketusta, ylipäätään jatkuvaa suorittamista perheen, lasten, asunnon hankinnan muun suhteen. Ystävälläni on oma talo, asiat hyvin, mutta hän ei halua jalkoihinsa ikäistään naista päsmäröimään. Hänen vanha naisystävänsä taas väsyi ikäistensä miesten odotuksiin kodin hengettärestä, koska ei ole sitä tyyppiä. 

Vierailija
28/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi. sellasilla onjo kuiva pilu

Vierailija
29/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria vaan ni hyvä tullee

Vierailija
30/30 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kokeillut? Hah, sorry, mutta tietosi ei ole faktaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme