Nuoret miehet hakee +60 vuotiaiden naisten seuraa!
Olen hämmästynyt, kun minulla käy parempi flaksi kuin kertaakaan aikaisemmin. Nuoret miehet hakevat seuraani toiveissaan parisuhde, avioliittokin. Heidän mielestään on vain mukavaa, että en painosta heitä lapsentekoon. Omat lapset on jo tehty ja aikuisina maailmalla. Nyt minulla on aikaa panonstaa parisuhteeseen ja miehet tietävät sen.
Alaikärajana pidän, että mies on täyttänyt 30 vuotta. En ole kehdonrhyöstäjä.
Kommentit (30)
No -60v seuraa onkin vaikeampi hakea.
Ei ole näkynyt, ei nuoria eikä vanhoja. Tarttee mennä kattoon oisko niitä tos ulko-oven takana jonossa tai halkoliiterissä sadetta pitämässä. 60+
Olen hieman yli 60, enkä haluaisi alle 50 v. miesystävää, en edes tapailuseuraksi.
Niin? Kyllähän 40-60v+ miehet hakevat samalla lailla 19-34v naisten seuraa. Hyvä että vaihdantatalous toimii kummallakin sukupuolella ;)
In your dreams, only in your dreams..
Vierailija kirjoitti:
joskus unelmista tulee totta.
t. puuma
:'D
Ei hemmetti. Haluan olla kärpäsenä katossa kun nämä sankarit etsivät parisuhdetta kun ovat viimein valmiita perheellistymään ja kertovat entisestä suhteestaan Terttu 60-80v:hen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. puuma
Niinhän sä luulet 🐆
Kolme vaihtoehtoa.
1. Rikas ja huono terveys
2. Ulkomaalainen mies ja EU passi kiikarissa
3. Paskapuhetta
Nuoret naiset hakee vanhojen ukkojen seuraa ja nuoret miehet vanhojen akkojen. Kiinnostus herää jos kiinnostuksen kohteella on omaisuutta, varallisuutta, kuuluisuutta tai korkea asema. Tavalliset papat ja mummut ei kiinnostusta herätä.
Mistä niitä nuoria miehiä löytää? T. kiinnostunut 70+
On se aina huvittavaa miten tällainen harhainen avaus saa aina naisilta tykkäyksiä mutta toisinpäin miehet haukutaan pervoksi vanhaksi sedäksi. Ei sillä että kumpikaan vaihtoehto on toistaan parempi, mutta sanonpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
:'D
Ei hemmetti. Haluan olla kärpäsenä katossa kun nämä sankarit etsivät parisuhdetta kun ovat viimein valmiita perheellistymään ja kertovat entisestä suhteestaan Terttu 60-80v:hen
Kelle ne kertois? Ikinä en oo kertonu naisille menneistä, nykyisistä tai tulevista suhteistani.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset hakee vanhojen ukkojen seuraa ja nuoret miehet vanhojen akkojen. Kiinnostus herää jos kiinnostuksen kohteella on omaisuutta, varallisuutta, kuuluisuutta tai korkea asema. Tavalliset papat ja mummut ei kiinnostusta herätä.
Varsinkin jos on miljoonaomaisuus ja ikää on se 90+ vuotta. Silloin jostain kumman syystä se mummo/pappa onkin nyt jo helvetin seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. puuma
Joskus, mutta ei tällä kertaa tällaisessa tapauksessa 😄
Täsä mä olen. Saa hakea ja viedä mukanaan 😍
Olen huomannut saman. Terveisin Sinikka 62 vuotta.