Miksi ihmiset avautuvat sairauksistaan
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat kertoa, mikseivät ole täysissä voimissa kuten perusterveet ihmiset. Eivät he odota sinulta lääkäripalveluita eivätkä neuvoja.
Kerjäävät myötätuntoa, sympatiaa ja sääliä?
Tämä. Olen 76 v ja mulla on ollut vaikka mitä sairauksua ja niistä ei tiedä kuin omat läheiset, mutta kaikki kaverini ovat puolikuolleita ja aina, kun nähdään/soitellaan alkaa hitonmoinen valitus. Itse en saa suunvuoroa. Lopuksi sanovat, että olipa kiva jutella😈😂
Nii et halua kuulla, mutta pällistelet muiden mukana kun sairaus näkyy päällepäin. Käyttäydy normaalisti niin ei tuu tarvetta selittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen teille jokaiselle sairauden, etenkin, jos sinulla on limavalutin jalkojen välissä.
Onko tauti peeniksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat kertoa, mikseivät ole täysissä voimissa kuten perusterveet ihmiset. Eivät he odota sinulta lääkäripalveluita eivätkä neuvoja.
Kerjäävät myötätuntoa, sympatiaa ja sääliä?
No on aika normaalia kaivata ja tarjota läsnäoloa, kun ihmisellä, josta välittää, on vaikeaa. Jos et välitä, kerro ihmeessä se suoraan, niin lakkaavat piinamasta sua.
Sano se niille. Ehkä heillä on tarve keskustella näistä asioista?
Sairauksia ei katsota omaksi viaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen teille jokaiselle sairauden, etenkin, jos sinulla on limavalutin jalkojen välissä.
Onko tauti peeniksessä?
Ehkäpä tibburi tarttunut pojalla?
Vierailija kirjoitti:
Se on joku ärsyttävä keski-ikäistymisen juttu. Oikeasti en haluaisi kuulla mikä milloinkin on kavereilla kolottanut.
t. keski-ikäinen
Se kuuluu smalltalkiin; on ilmoja pidellyt, kylläpä lonkkaa kolottaa, naista tekis mieli..
Kilpaillaan, kellä on hirvein ja kauhein sairaus, pöllöin lääkäri ja kalleimmat lääkkeet.