Tuore raportti: It s a reiden määrät räjähtäneet Suomessa ennätyskasvuun
FCG Finnish Consulting Groupin tekemässä selvityksessä paljastui että it s a reiden määrät ovat kasvussa Suomessa ja etenkin Naisten tekemien määrä on kääntynyt huolestuttavaan kasvuun.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/72f1dc53-4c7b-43d9-bec6-029d7…
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka syödään maailman eniten mieliala- sun muita lääkkeitä? Ehkä lääkkeita pitäisi laittaa maitoon? Milk from Cows to Depressed Females...."
Vika kasvatustyylissä.
Tässä voi olla perää. Jos "coping" sun muut taido kehity nuoruudessa, ei kestä pettymyksiä ja jatkuvaa epävarmuutta. Se kuitenkin on varmaa, että maailma tulee muuttumaan entistä nopeammin ja on entistä epävarmempi. Lisäksi voi olettaa, että kun perinteiset konservatiiviset arvot on ajettu vasemmistoaivopesulla pannaan (uskonto, isänmaa, perhekeskeisyys jne), niin tuloksena on varsin sekopäistä porukkaa, joka ei pysty sitoutumaan mihinkään vaativaan elämän tehtävään.
Vasemmiston vika että oikeisto leikkaa hallituksessa niin lujaa että niillä on selvä vaikutus ihmisten mielenterveyteen?
Tätähän se perskokkareiden vastuun ottaminen on ollut viimeiset kolme vuotta.
On otettu vastuu maan taloudesta ja nyt käänne parempaan on saatu:
Bruttokansantuotteen (BKT) kasvu oli Suomessa kuluvan vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 0,9 prosenttia. Tätä paremmin suoriutui vain Etelä-Korea, jonka talous kasvoi 1,7 prosenttia. Järjestön jäsenmaiden keskimääräinen talouskasvu vuoden 2026 ensimmäisellä neljänneksellä oli 0,4 prosenttia.
Yle
Onko noissa luvuilla ne epävakaiden ranneviiltelyt, joilla on 27 itsa ri-yritystä eikä sittenkään vielä onnistunut? Se seuraava nro 28 sitten vahingossa onnistuu ja päätyy tilastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ettei totuus unohtuisi, vaikkei se ketään kiinnosta
Älä ny tuu sotkee hyvää tappelua turhilla faktoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys päättäjille.
Kukaan päättäjä ei päätä sinun puolestasi vaan päätät itse päättää päiväsi. Nyt on aika kasvaa vihdoin aikuiseksi.
Vasentunut ihminen vastuuttomuudestaan johtuen syyttää ongelmistaan aina yhteiskuntaa sen sijaan, että päättäisi itse tehdä ongelmilleen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys päättäjille.
Kukaan päättäjä ei päätä sinun puolestasi vaan päätät itse päättää päiväsi. Nyt on aika kasvaa vihdoin aikuiseksi.
Joidenkin mielestä kaikki on aina hallituksen, naapurin tai exän syytä. Mikään ei johdu itsestä.
Sellaisia ne vasemmistolaiset ovat. Aina ulkoistavat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti asia alkoi taas kiinnostaa, kun naisten itsemurhat lähteneet kasvuun. 2 miestä on poistanut itsensä yhteiskunnasta joka päivä jo vuosien ajan ja ei ole mitenkään kiinnostanut status quo:n muuttaminen.
Feministivasemmistoa ei kiinnosta miehet tai heidän ongelmansa vaikka mukamas tasa-arvoa ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi toivon.
Hallituksen leikkaukset toivat toivon:
Bruttokansantuotteen (BKT) kasvu oli Suomessa kuluvan vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 0,9 prosenttia. Tätä paremmin suoriutui vain Etelä-Korea, jonka talous kasvoi 1,7 prosenttia. Järjestön jäsenmaiden keskimääräinen talouskasvu vuoden 2026 ensimmäisellä neljänneksellä oli 0,4 prosenttia.
Kiitos PS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten tyttöjen ja naisten itsemurhien määrä on ollut kasvussa jo useamman vuoden. Kaikkia niitä ei voi selittää päihteillä vaan alihoidetulla masennuksella.
Laitapa luvut näkyviin, niin saadaan vähän jotain faktaa. Nyt vaan heitellään jotain epämääräisiä väitteitä.
Avaa linkki. Lue linkki. Ymmärrä teksti ja numerot.
Mä saan monista sivustoista migreenin. Tälle palstalle olen kirjoittanut skinin, jotta pystyn lukemaan, mutta sen tekeminen aiheuttaa aina kohtauksen, joten en halua tehdä sitä jokaiselle sivustolle.
Vierailija kirjoitti:
:0
-Petteri Orpo
Ääh. Ei se ole yllättynyt. Kukaan ei ole. Tätä oikeisto haluaa. Älkää äänestäkö niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tappaa vaan 25% enemmän kuin huumeet. Uskomatonta. Ollaan kuitenkin niin viinaan menevä kansa.
Uskon, että eniten lisääntyvät tulevaisuudessa vanhusten itsemurhat.
Itse olen valmis poistumaan, kun lapset ovat täysin omillaan. Elämä on ihan hyvää eikä edes taloudellisia ongelmia, en vaan osaa kuvitella, että jaksaisin tätä vielä 40 vuotta.
Hae apua itsellesi. Ajattele lapsiasi, jos et itsestäsi välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on yllättynyt, Purra etsii saksia, että pääsee leikkailemaan suomalaisten tulevaisuudelta lisää.
Vasentaa niin helvetisti taas kerran.
Niin näyttää vasentavan aika montaa muutakin gallupien mukaan, harmi vaan että se itkettää teitä oikeistolaisröllejä niin paljon. Ei toiminutkaan kaikkien kyykyttäminen ja netissä riehuminen, menetitte kaiken silti. Hups.
Suomalaisten vasennus johtuu siitä, että täällä ollaan totuttu siihen, että yhteiskunta (eli veronmaksajat) kustantavat kaiken. Oikeistolaiset ymmärtävät, että kaikkeen ei yksinkertaisesti ole varaa. Hyvinvointivaltio tekee ihmisistä saamattomia vätyksiä, jotka syyttävät ongelmistaan aina kaikkia muita kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset myhäilee tyytyväisinä.
Keksitkö useinkin päässäsi uhkakuvia, jotta pääset uhriutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet aiheuttavat niitä.
Miten niin? Olen käyttänyt mielialalääkettä 12 vuotta, enkä ole kertaakaan harkinnut ítsarin tekemistä.
Kun SINÄ et ole havainnut moista, niin asia ei voi olla olemassa? Selvä.
Vosu tarvitsee kiltin ja varakkaan setämiehen tässä maailmassa.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka syödään maailman eniten mieliala- sun muita lääkkeitä? Ehkä lääkkeita pitäisi laittaa maitoon? Milk from Cows to Depressed Females....
Suomessa mielialalääkkeitä käytetään kipupotilailla kipukynnyksen nostoon. Siitä huolimatta ne lasketaan mielialalääkkeiden käytöksi. Välillä törmää omaisiin, jotka olisivat hanakasti kieltämässä kivuliailta omaisiltaan lääkkeen siksi etteivät pidä omaistaan masentuneena. Siinä sitten saa vääntää asiaa rautalangasta ja ei voi olla varma, tuleeko asia ymmärretyksi.
Toinen ryhmä ovat he, joilla on ongelmia unen kanssa ja heille määrätään pieni annos ketiapiinia, mirtatsapiinia tai doksepiinia uniongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi toivon.
Mene töihin, v*tun loinen ja lopeta hallituksen syyttely omasta ahdingostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että heikompi aines ymmärtää itse poistaa itsensä tästä yhteiskunnasta.
Ilmoitin asiattomaksi
Itkettääkö faktat? 🤭 Darwinin laki toimii nyt ja aina 😘
Ok, boomer.