Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla enää mennä sängyssä mieheni viereen

Vierailija
24.05.2026 |

On sanonut olevansa seksuaalisesti kyvytön. Jos menen viereen, todennäköisesti jotenkin loukkaan häntä. 

Meillä on ollut seksiä viimeksi kolme vuotta sitten. :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut nähdä unia eksistäni seksipuuhissa. Ihania näkyjä. 

Olen säälittävä. 

- ap

Vierailija
42/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdoton ajatus seksistä vieraan kanssa puolison suostumuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puhuttu siitäkin kyllä. Ei olla päästy yhteisymmärrykseen - yhdessä hetkessä mies on suopea ajatukselle, toisessa tyrmää. 

Voi lopulta olla niin, että mieheni on psykopaatti. Ehkä olen vain ihmiskoe.

Vierailija
44/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aloituksesi voisi olla omasta näppiksestäni viiden vuoden takaa. 

Ollaan mieheni kanssa edelleen yhdessä, mutta minulla on rakastaja puhtaasti seksiä varten. Toimii meillä hyvin, suosittelen lämpimästi teillekin. 

Vierailija
45/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puhuttu siitäkin kyllä. Ei olla päästy yhteisymmärrykseen - yhdessä hetkessä mies on suopea ajatukselle, toisessa tyrmää. 

Tarviiko sun kertoa miehelle kaikki? Ei todellakaan tarvi. Tee mikä hyvältä tuntuu.

Vierailija
46/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla aika vaiettu ongelma monessa parisuhteessa, kun miehen kyvykkyys alkaa pettää ja nainen olisi edelleen halukas. 

Osoittaa silloin suurta rakkautta mieheltä päästää nainen nauttimaan. Hyvässä parisuhteessa se ei tarkoita eroa.

Vierailija
47/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sun kertoa miehelle kaikki? Ei todellakaan tarvi. Tee mikä hyvältä tuntuu.

Oon aina ollut surkea valehtelija. 

-ap

Vierailija
48/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sängyn alle jos et viereen halua.

Vierailija
49/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut surkea valehtelija. 

-ap

Mitä väliä, jos se ei anna

Vierailija
50/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne, yök.

Vierailija
51/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei voi hieroo sulle orgasmia?

Vierailija
52/66 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea koko shittiä mutta se että sanoo jotakin ei tarkoita että olisi

nyt pitää tarkastella mitä tapahtuu sinun suussa

lähinnä silloin kun muna on siellä imun kera?

Vierailija
53/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Kysy mieheltäsi onko hän käynyt lääkärissä kertomassa ongelmastaan. Sepelvaltimotaudin yleinen esioire on hoidettavissa oleva erektiohäiriö, kun häpyvaltimotkin ahtautuvat.

Kun valtimotaudin seuraava oire on usein sydäninfarkti johon voi kuolla niin kannattaisi tarkistaa verenpaineet ja LDL-kolesteroli.

Kyvyttömyys yhdyntään ei mitenkään estä halaamista eikä halauksen kohteena olemista.

Kyllä me halataan, muualla kuin sängyssä. Mies on tutkittu, mistään fyysisestä ei pitäisi olla kyse. 

Mies on vasta 63. 

Mitättömäksihän tässä itsensä tuntee, ei voi mitään.

Harrastaako miehesi lainkaan liikuntaa? Tupakoiko ja käyttääkö alkoholia? Mieheni on 5 vuotta vanhempi, eikä meillä vielä ole ongelmia seksissä. Miehelläni ei ole ylipainoakaan, ei verenpainetautia yms. sairauksia.

Ei juo, mutta polttaa sikaria. 

Ilmari Koppinen 108 v. on ihmetellyt miksi ihmiset maailmassa ovat niin hulluja että polttavat tupakkaa. 

Vierailija
54/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suhde.

Vierailija
55/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en jaksanut lukea koko shittiä mutta se että sanoo jotakin ei tarkoita että olisi

nyt pitää tarkastella mitä tapahtuu sinun suussa

lähinnä silloin kun muna on siellä imun kera?

Oletko antanut suuseksiä erektiohäiriöiselle miehelle? Kuulostaa houkuttelevammalle kuin onkaan. 

Vierailija
56/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äijä ei kykene panemaan niin ap ei uskalla nukkua sen vieressä. Miksi muka ei? Mikä järki tässä aloituksessa on?

Vierailija
57/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v  eli puolet ilman seksiä.

Mies ei päästänyt sängyssä lähelleen. Meillä oli sängyssä kolme varapeittoa, joista hän muodosti välillemme muurin.

Nyt hän ollut haudassa jo 7,5v.

Mä olisin eronnut siinä vaiheessa kun seksittömyyttä olisi kestänyt vuoden, mutta kukin tavallaan. Itse en ymmärrä mikä parisuhde tuo muka edes on. Kämppäkaveruutta korkeintaan.

Vierailija
58/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskallan. Nukun mielelläni mieheni kyljessä, vaikka seksiä ei enää ole. Meillä on silti hyvä ja lämmin suhde ja rakkautta riittää.

Minäkin uskaltaisin mennä miehen viereen, jos se olisi kyvytön. Meillä ongelma on aina ollut päinvastainen. Ei voi mennä miehen  viereen, koska hän katsoo sen haluksi seksiin, ja näinhän ei aina ole, vaan joskus vaan haluaisi läheisyyttä, ei seksiä. Miehelle ainoa läheisyys on kuitenkin seksi. 

Ei voi mennä sohvalle viereen, koska kähmiminen alkaa heti, ei voi halata, koska mies ei voi halata vaan pitää alkaa kourimaan perseestä jne. Jos sängyssä uskalat mennä viereen ja vaikka antaa pienen suukon selkään, mies on panemassa saman tien. Mitään kosketusta ei ole ilman seksiä.  Ei vaan jaksa enää. Elämä ilman kosketusta on kamalaa, mutta pakko paneminen vielä pahempaa joten pitää vaan pysyä kaukana miehestä. 

Oon monta kertaa miettinyt, että olisi ihanaa jos mies olisi kyvytön tai itseltä häviäis vehkeet kokonaan niin että mies ei voisi niitä käyttää. 

Vierailija
59/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uskalla mennä mieheni viereen. Joskus minulta pääsee niin kovia ilmavaivoja, että rikki alkaa vetistää silmiä. Jos olen juuri joogannut ja saanut "pahan ilman ulos" niin sitten.

Vierailija
60/66 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v  eli puolet ilman seksiä.

Mies ei päästänyt sängyssä lähelleen. Meillä oli sängyssä kolme varapeittoa, joista hän muodosti välillemme muurin.

Nyt hän ollut haudassa jo 7,5v.

Mä olisin eronnut siinä vaiheessa kun seksittömyyttä olisi kestänyt vuoden, mutta kukin tavallaan. Itse en ymmärrä mikä parisuhde tuo muka edes on. Kämppäkaveruutta korkeintaan.

Meilläkään ei ole harrastettua vuosiin enää seksiä. Hyvin tullaan silti toimeen. Halitaan ja pusutellaan sentään silloin tällöin. Käyn vieraissa ja eipä se minua haittaisi, jos vaimokin käy. Salaan asian. Turhaa siitä on vaimolle kertoa.