Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^ JOULUNTÄHTÖSTEN MA-KE ^^^

14.05.2007 |

JA LINKKI VIIKONLOPUN PINOON:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10291359&p=2&tmode=1&smod…

JA MYÖS PK-TREFFEIHIN:) KÄYKÄÄPÄ KAIKKI VILASEMASSA SE VIELÄ JOTKA HUOMENNA TULOSSA... OLLUT NIMITTÄIN PUHETTA VIELÄ TARKEMMIN TAPAAMISPAIKASTA.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10105110&p=1&tmode=1&smod…

NANI JA NEITI 5KK++

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirpa : toivottavasti pääsykokeet sujuivat hyvin, minkä alan koulutukseen hakeuduit? Tilasin muuten sitä Allegro-pesuainetta ja on ollut ihan hyvää, pesukonekin on ihan eri puhdas, aivan kuten mainostivatkin :) Mihin muuten varastoit parkkipaikalla lypsämäsi maidot.... :)

Olin eilen " naistenillassa" ja en ikinä enää lähde vastaavanlaisiin kissanristiäisiin - voi kiesus minkälaista " ihqua hommaa" !! Oli jos jonkunlaista kotimyyjää, Mary Kay, Partylite, Tupperi, Swipe jne jne jne.. Tuommoinen verkostomarkkinointihomma saa kaikki karvat pystyyn, hyvä ystäväni on hurahtanut aivan täysin noihin ja hän oli ihan täpinöissään eilen. Kukaan ei edes yrittänyt esitellä minulle mitään, olin varmasti sen näköinen ettei voisi vähempää kiinnostaa. Se on vaan niin että kun tekee semmoista työtä jossa saa koko ajan aktiivisesti esitellä ja myydä (ja samalla toisella kädellä hoitaa neljän liikkeen juoksevat asiat ja työntekijöiden ongelmat) niin sitä ei vapaa-ajallaan halua olla missään tekemisissä myynnin ja ostamisen kanssa. Työskentelen IT-alalla ja muutenkaan tuommoiset naisten " vaaleanpunaiset" hömpät eivät juuri jaksa kiinnostaa. No saipahan kulmat siistittyä, Joel oli sylissäni koko toimituksen ajan ja huusi naama punaisena kun vierasti niin kovasti nuorta neitosta joka yritti nopeasti saada homman hoidettua :) No se siitä, kesäkuussa olisi sitten ystäväni luona jalkojenhoitoilta (ja samalla swipe-esittelyä) ja varmaan saan kutsun tusinaan muuhun esittelyyn jahka hän saa soitettua kaikki eiliset edustajat läpi... huoh.....

Mutta nyt imurin kanssa heilumaan, haen iltapäiväksi " vanhan" rakkaan parhaan ystäväni kyläilemään :)

MrsCruiser

Vierailija
22/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulit sukissa nukuttiin myös viim. yönä ja flussa on miltei ohi. Niin ja herra nukkui jälleen 6h putkeen. Mites käy sitten kun ei enään ole sukissa sipulia..hmm..

Missäs kaikki mammat luuraa? Flussa kaatanut vaiko kevät kiireitä? Tinuri,nesselia,Äitikuu plus muut.. HU..HUUU!

RUSINA pitäiskö sitä tapaamista miettiä?

PIMMI iso hali.. kurjasti teki ukkos :(

A heräs...

nefili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille myötätunnosta =)

Vieläkin ottaa päähän, mutta minkäs teet... Pakko vaan porskuttaa eteenpäin... Tuo ilma ei kyllä ainakaan paranna mielialaa ku täällä on niin synkkää, harmaata ja vetistä että... =(

[b]Leenu ja Lumi[/b] oli flunssassa. Kovasti paranemisia teille molemmille!

[b]Katju[/b] epäili allergiaa... On kyllä hankala selvittää mikä ei käy jos siinä puurossa oli tosiaan 20 eri ruoka-ainetta! =o

Mä en [b]MrsCruiserin[/b] tavoin välitä oikein niistä " myynti-illoista" eikä mua jostain syystä kiinnosta ollenkaan ne oriflamet, tupperwaret tms. Pari tuttua on tekee noita hommia lisätienestinä ja aina välillä koittavat joko myydä jotain tai saada mua myyntihommiin mukaan... Hoh, mä en usko että olisin kovin hyvä myyjä ku en välitä noista tuotteista itsekään =)

Sain muuten Lassin syömään sitä puuroa eilen aikamoisen satsin =) En vieläkään oo ostanu sitä vauvapuuroa vaan kokeilin edelleen tavallista kaurapuuroa... Ei se vieläkään kovin hyvää näyttäny olevan, mutta meni alas ku pistin sekaan ruusunmarjasosetta =)

Nyt muuten kun Lassi sitten söi eilen sen 3 sosepurkkia ja vielä puuroa päälle niin heräs kyllä yöllä 3 kertaa, mutta niistä 2 kerralla ei imaissu ku vähän tissistä ja nukahti - eli ei ollu nälkä, mutta äiti oli liian väsyny että ois jaksanu kokeilla nukuttamista ilman tissiä *nolona*

Pitää kattoo jos tänäänkin syö noin hyvin, niin jos mä jaksaisin ens yönä kokeilla ensin tuttia ja hyssyttelyä ennen ku nappasen viereen... Se vaan on niin helppoo ku poju nukahtaa melkein heti kun saa tissin suuhun =))

Käytiin eilen kaverin kanssa puhutaan-miehet-lyttyyn-kävelyllä =) Puolitoista tuntia käveltiin aika vauhdikasta tahtia ja purettiin " patoutumia" toisillemme ja oli kyllä sen jälkeen jo paljon parempi olo. Tuli ihan hiki ja olo keveni niin fyysisesti kuin henkisesti! =D

Mua on alkanu painamaan taas ne opinnot... Koko ajan tutut ja tuntemattomatkin kyselee että oonko opiskellu paljon nyt kun oon [b]lomalla[/b] ja kun mulla on varmaan paljon ylimääräistä aikaa...... Ukkokin jaksaa patistaa että enkö mä vois käydä nyt niitä tenttejä että valmistuisin mahdollisimman nopeaa. Tulee aika laiska ja saamaton olo ku en kyllä usko että jaksaisin alkaa vieläkään lukemaan kunnolla ja kukaan ei tunnu ymmärtävän että mihin mä tuhlaan kaiken ajan... Äh, pitäis vaan antaa asian olla, mutta kun en osaa...

Jos nyt " lomailisin" vielä kesän ja nauttisin (jos saisin) tästä vauva-ajasta ja jos syksyllä menis nuo yöt hyvin niin voin sitten hoitovapaalla tehdä kouluhommiakin ja käydä parissa tentissä. Näin ainakin hoen koko ajan itselleni että olo vähän paranis, mutta kyllä mä uskon että jo syksyllä riittää virtaa niihin kouluhommiinkin - eikö juu? ;)

No mutta... Lassi on taas päikkäreillä joten kotihommat odottaa =/

Pimmi ja Lassi

Vierailija
24/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh... ei kun Akseli heräs taas :(( päikkäreitä max puol tuntii...

Palaillaan joskus..

Vierailija
25/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt sitten miehen kanssa [color=blue] talonomistajia [/color]!

Nyt kun vaan appivanhemmat muuttais siitä pois niin päästäis remonttihommiin. =)

Meillä nukutaan nykyään aika hyvin. Nukkumaan mennään klo 21-22 aikoihin ja herää ensimmäisen kerran 6h jälkeen, sit nukutaan taas hetki ja syödään ja aamulla herätään 7-8 aikoihin. Huomaa kyllä että puuro pitää nälän poissa kauemmin kuin maito.

[color=blue] Pimmi [/color] Kateellisena luen sun painosta, ite painan nyt saman verran kuin mitä sä ennen raskautta ja mulla siis edelleen se 7kg ylimääräistä. Lujassa on ne kilot jotka tuli alkuraskaudessa pahoinvoinnin takia. Söin siis kuin hevonen ettei olis huono olo ja tarvis oksentaa. =)

[color=blue] Leenu [/color] Miten nuhanenän yö meni? Auttoiko sipulit sukissa? *paranemista*

[color=blue] Katju [/color] Tosi harmi jos teidän neidillä onki allergia. Oireet tietysti kuullosti vähän siltä. Kerro kuinka käy.

[color=blue] Mirpa [/color] Toivottavasti pääsykokeet meni hyvin! Muakin vähän kiinnostais mitä alaa olet ajatellu opiskella. =)

[color=blue] Mrs Cruiser [/color] Ystäväni on myös tupperware-myyjä. Aina välillä hän yrittää saada mua järjestämään kutsuja mutta nyt on hyvä sanoa ettei ehdi kun on remppa edessä. =)

[color=blue] Nefili [/color] Juu, järjestetään vaan treffit tänne pohjanmaalle! Olisko Vaasa esim. hyvä?? Moniko vois kuvitella tulevansa tänne päin?

Nyt täytyy keskittyä salkkareihin...

rusina & M 5½kk

Vierailija
26/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Alpi on nukkunut taas ihan " säällisesti" kolmekin tuntia kerralla, mutta minulta on aivan puhti poissa. Liekö syy alhaisen hemoglobiinin? Jälkitarkastuksessa se oli vielä tosi alhaalla (119), kun normaalilukema meikäläisellä huiteleen yli 140. Rautalisä sai Alpille niin hirveät tuskat, että jätin sen pois.

Pimmille oikein suuri ja lämmin halaus, höh, kylläpä miehesi tempun teki! Toivottavasti tokenee, monille miehille isäksi tulo on niin kauhea " kriisi" :P Ystävän mies, muuten ihan kunnollinen, meni ihan puihin kun esikoinen oli tulossa ja hankki sivusuhteen... Kivaa oli ystävällä kun sai viimeisillään raskaana tietää :( No, selvisivät kriisistä, mutta rankkaa oli isäksi tulo ja AIKUISTUMINEN tuolle miehelle!

Paranemisia sairastaville, hyviä unia unettomille ja mukavaa helatorstaita. Meille tulee vieraita, joten en taaskaan kauheasti ehdi pinoille. Hengessä mukana kuitenkin :)

Tinuri ja viisikuinen Alpi, joka syö varpaitaan ja pärisee :D

Vierailija
27/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpahan siivottua - kiitos mieheni (taitaa kerätä pojoja iltalomaa varten), joka imuroi ja puisteli matot, kun olin tapaamisessa....

MrsCruiser: Laitoin kylmäkallet pakasteeseen (3kpl) maanantai-iltana ja otin ne mukaan kylmäkassiin (sellaiseen tiger-olutmainoslaukkuun), sinne sitten laitoin lypsetyt maidot. Kokeilin, kun tulin takaisin kokeesta, ja oli todella viileä, vaikka oli aurinkokin lämmittäny autoa. Eli silleen säilyvät hyvin.

Opiskelu: Hain Terveyshallintotiedettä lukemaan. Olen suoritellut aina kotona ollessani avoimen kautta yliopisto-opintoja, tarvitsen jotain tekemistä myös lapsien ohella - muuten hajois kuuppa :) Jotkut kaverit ihmettelee, kuinka jaksan/ehdin tehdä, mut jotenkin sitä vaan ehtii... Tosin, jos pääsen kouluun, jätän ao puheenjohtajuuden, sitten ei taida olla mitään intoakaan yrittää pitää toisten puolia, jos en kuitenkaan palaa enää entiseen työhöni.... Kiva olis päästä, jos en pääse, suoritan sitten avoimen kautta - kalliimpaa toki, mut etenee opinnot kuitenkin....

Meillä pimu edelleen aikasta tyytymätön, siis ei viihtyisi millään lattialla. Tiedä sit kaipaako korviketta tissin päälle, Kiinteää menee pari kertaa päivässä, mut tuntuu, ettei siitä välitä niin paljon. Tissiä hamuaa, mut jos annan, ei oikein innolla ainakaan kauan syö. No, saa nähdä...

Mut nyt vois mennä tekeen ristikon loppuun ja sit unille. Jos menis huomenna lasten kanssa maatilalle, kun siellä on avoimet ovet, ja isukki töissä....

--Mirpa ja pimutx3..

Vierailija
28/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isukki on lähdössä miesten reissulle, joten jään lasten kanssa kotiin pitkäksi viikonlopuksi. Ohjelmaa eli kyläilyä on suunnitteilla ja vieraita meille on kutsuttu ajankuluksi!

Harmi kun teidän hki-treffit peuuntuivat....

Mirpalle lykkyä pääsykokeiden tuloksia odotellessa:)

Pimmillle onittelut hienosta painonpudotuksesta! Ja pahoittelut ikävästä äitienpäivästä, eiköhä ukko opi iän myötä muistamaan sinua. Mulla ainakin olis tullut tosi paha mieli jos mua ei olisi muistettu ja varmasti " kostaisin" isänpäivänä...ja opiskeluista ei kannata ottaa paineita. Nauti nyt vain vauvasta, sillä vauva-aika on lyhyt- Ja onhan teillä vielä repaleiset yöt että jaksaako sitä nyt vielä piskellakaan...muutama kuukausi sinne tänne ei kaada projektia.

Kiinteistä: meillä syödään 2 ateriaa. Puurot on mennyt 2 vk, vielä ainoastaan riisipuuroa hiutaleista ja poju syö välillä iltapalaa enemmän kuin isoveljensä!

Äitienpäivänä sain aamiaisen valmiiksi laitettuna, lahjan jonka olin toivonut ja vielä ravintolalounaan. Isompi poju oli tehnyt kortin ja korun tarhassa;)

Olin muuten tänään katsomassa tarhassa isoveikan kevätjuhlaa ja oli ihanan liikuttavaa nähdä oma kullanmuru eka kertaa esittämässä lastenlauluja... nyyh...

Töihinkin pitäisi kohtapuolen jo ilmoitella pajuusta/hoitovapaasta. Ajattelin ennen kesälomia olla yhteydessä sinne päin. EI vain millään huvittais palata takas tuöhön kun olen nyt viihtynyt kotona niin hyvin, mutta täytynee kai ihan taloudellisista syistä tehdä jonkinlaista palkkatyötä...

Meidän vauveli pyörii jo napansa ympäri ja välillä nousee konttausasentoon hetkeksi. Kovasti liikkumaan teksisi mieli!