Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^ JOULUNTÄHTÖSTEN MA-KE ^^^

14.05.2007 |

JA LINKKI VIIKONLOPUN PINOON:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10291359&p=2&tmode=1&smod…

JA MYÖS PK-TREFFEIHIN:) KÄYKÄÄPÄ KAIKKI VILASEMASSA SE VIELÄ JOTKA HUOMENNA TULOSSA... OLLUT NIMITTÄIN PUHETTA VIELÄ TARKEMMIN TAPAAMISPAIKASTA.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10105110&p=1&tmode=1&smod…

NANI JA NEITI 5KK++

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöt edelleen repaleisia... pläääh. Sit piti viel viisujen takia valvoa, tai pakko ei tietenkään ollut. Hienon tapahtuman oli suomi saanut aikaiseksi, hyvä me. Hiukkasen kyl pisti hymyilyttämään eilisen teksti tv:n juttu ruotsin edusttajan selityksistä oli kuulemma huonon kamera kulman vika et pisteitä ei tullut...Hmm... pikkasen on kyllä nyt kaukaa haettu selitys.

Kotirintamalla ei mitään uutta, Adam tuli kipeäksi. Äitienp. meni kivasti. Lapsoset olivat kasvattaneet hienot kukat äitille ja tehneet hienot ruukut itse. Itsellä olis se hiivatin hammaslääkäri huomenna, yritän keksiä hyvää syytä olla menemättä.

Huomenna on sitten teillä se hki tapaaminen, ottakaahan kuviasit sieltäkin. Ehkä saadaa iakaiseksi sellainen ISO tapaaminen johon mahd. moni pääsis. Sellaiseksi vissiin sitä tampereen tapaamista yritettiin saada. Mut jos sit ens kerralla :D

No, nyt pikku herra heräs...

nefili ja Adam

Vierailija
2/28 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä lätkä ei tänä vuonna oikein sytyttänyt. Aiempina vuosina olen katsonut uskollisesti jokaisen Suomen-matsin, mutta en tiedä, mikä lienee tänä vuonna oli, ettei innostanut. Euroviisut taas olivat sellaiset, että voisi järjestää hömppäversio vähäpukeisille naisille ja typerille rallatuksille ja vakavasti otettava versio muille.

Eilinen oli oikein ihana päivä. Sain käydä rauhassa salilla, mies teki hyvää ruokaa ja sain surffailla netissä sydämen kyllyydestä. Esikoinen antoi aamulla tarhassa tekemänsä hienon lahjan. Mies ostaa myöhemmin timanttisormuksen, kunhan saan päätettyä, millaisen haluan. :-) Ei muuten ole helppo projekti...

Tyttö nukkui viime yönä ensimmäistä kertaa [b]pinnasängyssä.[/b] Tähän asti hän on nukkunut minun vieressäni, ja mies on ollut evakossa. Meille tulee ylihuomenna yövieraita, joten oli pakko siirtyä viimeinkin näihin nukkumisjärjestelyihin. Tyttö söi kai kolme kertaa yöllä, mutta muuten hän nukkui uudessa petissään. Vaikka pinnis oli vieressäni, oli itselläni oudon haikea ja outo tunne!

Lauantaina aloitamme sitten 5 kk päivien kunniaksi [b]kiinteät.[/b] Nyt viimeistään tuntuu, ettei tyttö ole mikään pikkuvauva enää. Toisaalta se on haikeaa, toisaalta on ihanaa, kun hän kasvaa.

Mukavaa viikon alkua kaikille! (Meillä tämän viikon suunnitelmia ja pääsyä Helsingin-treffeille " sotkee" esikoisen flunssa. Toivon hartaasti, että pääsemme tulemaan.)

Ylihuomenna tulevat appivanhemmat kylään. On ihana saada seuraa ja siivousapua.

Mutta nyt täytyy ottaa syliin tuo tyttö, joka vain peruuttelee menemään lattialla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten ensimmäinen äitienpäiväni sitten eilen, jotenkin oli sellainen erikoinen olo koko päivän. Kivasti muistettiin aamulla kukin. Tosin oli kyllä siskoni joka tuli niitä tuomaan. Olen yhä edelleen pojan kanssa yksin. Nyt hieman harmitti kyllä sekin mutta parempi näin. Olikos täällä muita yksinäisiä mammoja kuin minä ?

Tultiin hetki sitten neuvolasta ja 5 kk rokotuksen jälkeen poika pahalla päällä, onneksi nukahti vainuihin heti kun sinne laittoi. Tuntui äidistä itsestäkin pahalta katsoa kun iso paksu piikki laitettiin vauvan reiteen. Sydäntä raapaisi kun lapsi huudahti itkuun. Onneksi äidin turvallisessa sylissä unohtuu moiset murheet. Olen aina itsekin kammonnut piikkejä. No onneksi se on hi ja seuraava vasta 1 vuotiaana. Siihen on matkaa vielä.

Hienosti poika kasvaa, painoa ei ollut tullut sitä normaalia kiloa kuussa niinkuin aiemmin vaan vajaa puolet (7.910 kg kk sitten) nyt 8.300 kg ja pituutta (66cm kk sitten) 68.6cm. Kaikki sukulaisemme kutsuu poikaa pullukaksi mutta nyt th käski ojentamaan että ei ole vaan koska on pyöreät posket =) Ihan nollakäyrällä menee paino ja pituus.

Mites paljon kaikkien vauvelit jo liikkuu ja jokos istutaan kovasti. Meillä ei eteenpäin vielä päästä mutta pakki toimii täälläkin niinkun joku muukin mainitsi :) oman navan ympäri osaa kääntyillä ja ympäri ämpäri pyöriä. Mutta yritys päästä liikkeelle on kova :)

Poika nauttii istumisesta sylissä ja jos laittaa nojaamaan sohvalle tyynyä vastaan, mutta itse ei pysy pystyssä vielä.

Mutta nyt taitaa herätä,vaunuista kuuluu ähinää.

sonette ja nicolas 5kk 2päivää

Vierailija
4/28 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempia kuin ruotsi!! =) Se jääkiekko kyllä harmitti, olis jo ollu suomen vuoro. Jos ens vuonna...?!

[b] Iitulille [/b] onnea neidin ensimmäisestä yöstä pinnasängyssä!!

Täällä viime yö oli ideaalinen! Neiti meni nukkumaan klo 21.30 ja heräs [b] vasta [/b] klo 5.30 syömään!! Tutin oon joskus siinä välissä laittanut suuhun, mutta en ole katsonut kelloa. Sit nukahdettiin 5.30 uudestaan ja herättiin klo 08. Voi jos tämä jatkuisi!! Mutta neiti söi kyllä sellaisen puuroannoksen illalla, että huh,huh. Ei siis mikään ihme ettei nälkään herännyt aikaisemmin.

Pottu-liha uppoaa myös hyvin. Toivottavasti se myös näkyy 6kk puntarissa, ettei th:lle tule sanomista. Pian on kuulkaa kesä!! =) Ei montaa viikkoa enää. Iik ja pian pitäis mennä töihin (lokakuussa)... Jos en jää kotiin pidemmäksi aikaa, mikä on aika todennäköistä.

Äitienpäivä oli elämäni ensimmäinen ja oikein mukava! Isi toi kukan ja lahjan sänkyyn sekä tietysti aamupalan. =) Sit iltapäivällä käytiin ravintolassa syömässä äitini, siskoni ja veljeni kanssa ja he tietysti perheineen myös.

Nyt tuli wc hätä... =)

rusina & m 5kk 1vko

Vierailija
5/28 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pikaisesti kirjoitella tänne, kohta meen keittelemään Nemolle lisää soseita pakkaseen.

Toivottavasti Rusinalla hyvät yöt jatkuvat! Puuro on kyllä loistava unilääke, harmi että Nemo ei enää sitä mielellään syö, enkä väkisin viitsi antaa. Nykyään meillä syödään iltaruuaksi banaania ja hyvin toimii! Toivottavasti Nefilillä ja muilla huonosti nukkujilla löytyisi myös joku apukeino.

Harmi ettei Iituli pääse treffeille huomenna, ehkä ensi kerralla sitten...

Meillä viikonloppu meni rauhallisesti, jääkiekot ja euroviisut katseltiin tietysti ja ihan hyvinhän ne meni! En kummassakaan odottanut noin hyvää menestystä, en odottanut että Hanna olisi saanut edes noin paljon pisteitä. Enemmän jännitti viisujen järjestelyjen onnistuminen ja oli kyllä ihan mahtavaa! Lava oli upea, valot ja videonäytöt vieläkin hienompia, Jaana ja Mikko näyttivät kauniilta ja muutenkin kaikki meni ihan nappiin! Vähän ihmettelin joulupukin osuutta ja postikortit oli jotkut aika kummallisia mutta yleisesti oli mun mielestä loistavaa!

Äitienpäivänä oltiin mun vanhempien ja miehen vanhempien luona, ja Nemo oli tehnyt mulle mummon kanssa äitienpäiväkortinkin! Oli pari hentoa viivaa kortissa ja pusu... Mummo nauroi että kaikkein vaikeinta oli pitää tussit poissa suusta. :)

Aika moni tähtösistä tuntuu peruuttavan jo. Nemo ei vielä, ihan muutamia senttejä mutta ei kunnolla. Kääntyminen sujuu jo tosi mallikkaasti ja navan ympäri menee jo ihan tarkoituksella, että osaa hakea lelun jos pistää sen Nemon taakse. Nyt tuossa makoilee alasti viltillä, on just menossa miehen kanssa suihkuun. Juttelee tosi paljon! Olikohan Pimmi joka täällä kuvaili Lassin juttelua joku aika sitten. Kuulosti tosi tutulta, Nemo puhuu ihan saman lailla!

Olikohan mulla vielä jotain...? Nyt ei kykene muistamaan. Huomenna treffataan osan kanssa, mä otan ainakin kameran mukaan niin lähettelen kuvia sitten. Huomiseen!

Tinnis & Nemo

Vierailija
6/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on epätoivoinen silloin kun on kyse omasta sairaasta lapsesta. Sain hassun vinkin eilen, sipulia sukkiin vauvalle yöksi ja nenä pysyy auki. Hieman skeptisesti sit illalla laitoin pari pientä palaa Aatun sukkiin ja kas kummaa röörit pysy auki koko yön.syöttöt sujui ilman niistäjää ja muutenkin herran vointi on paljon parempi kuin eilen. Ja mikä kumminta se nukkuin 6h putkeen ja teki siis uuden ennätyksen! Tämä keino jää siis ehdottomasti meidän perheen käyttöön, pieni hajuhaittoja tosin siitä syntyy :D SUOSITTELEN muillekin kokeiltavaksi.

Tänää on sit tapaaminen pk äipillä, jäämme odottelemaan kuvia...oikeen mukavaa tapaamis päivää teille :D

Itsellä on se hammaslääk pian.. Iiik.. mietin et pitäiskös se perua ton Aatun flunssan vuoksi. Auri paistaa jälleen, kesä tulee kohisten. Jokos kaikki on bikini kunnossa? Itsellä taitaa Bikinit jäädä kaappiin tänä kesänä :D vaik paino onkin jo alle sen mitä se oli ennen raskautta.

Omanapaista höpinää, vaan kun en yhtään muista mitä muut on kirjoitellut..Anteeksi.

nefili ja Adam

Vierailija
7/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli aikoinaan erittäin paha korvatulehduskierre, flunssaa ja nuhaa jatkuvasti. Äitinsä sitten teki hänelle " sipulilakin" , eli sipulia oli siinä lakissa ja sitä pidettiin päivin öin, sipulit tietty vaihdettiin tietyin välein. Myös sängyn lähettyvillä oli yöllä sipulia. Anoppi sanoi, että haju oli mitä karmein (ja sen takia mies ei syö sipulia), mutta se auttoi. Sipuli kitkerä haju piti röörit auki, eikä korvatulehduksia enää tullut... mikään muu ei auttanut, ei korvien putkitus, ei leikkaus eikä kitarisojen poisto.

Vierailija
8/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa-aalto kaatoi melkein kaikki treffeille osallistujat, ja kun Nanin kanssa oltiin ainoina jäljellä niin päätettiin yrittää myöhemmin uudestaan. Harmi kun kävi näin, mutta eihän sille mitään mahda.

Ulkona satoi aamulla ja vieläkin on huono ilma, joten Nemo nukkuu tuossa sisällä. Saa nähdä kuinka pitkään, yleensä nukkuu sisällä lyhyitä unia. Eilen ulkona nukkui kahden tunnin päikkärit, ja se on paremmin kuin ikinä aikaisemmin! Nyt saattaa poika olla siirtymässä kaksiin uniin, tuntuu vähän siltä.

Sipulia sukkiin... Kuulostaa hassulta. Oon kyllä kuullut että flunssaan auttaa sipuli ripustettuna sängynpäätyyn tai tungettuna tyynyn tai sängyn alle mutta sukkiin... Täytyy varmaan kokeilla! Ollaan kyllä onneksi säästytty flunssalta *koputtaa puuta* mutta eiköhän se vielä meidätkin jossain vaiheessa löydä.

Nyt taidan käpertyä Nemon kainaloon nukkumaan.

Vierailija
9/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi vetelee päikkäreitä ulkona niin koitanpa ennättää naputella jotain...

Olipa kyllä surkee että Helsingin tapaaminen ei nyt onnistunutkaan =( Siellä on vissiin jonkinlainen flunssa-aalto meneillään kun noin moni on kipeänä... No, jos ens viikolla onnistuis vähän paremmin =)

[b]Iitulin[/b] tyttö oli nukkunut ensimmäisen yön pinnasängyssä =)

Meillä Lassi on nukkunu ihan alusta asti pinnasängyssä, mutta nyt viime aikoina mä oon ollu niin väsynyt että en jaksa enää siirtää pojua takaisin omaan sänkyynsä niin meillä meinaa mennä just päinvastoin ja poju nukkuu koko ajan enemmän ja enemmän äipän vieressä =/ Ei passais kyllä totuttaa liian hyvälle ku ei jaksais alkaa sitten totuttaan uudestaan pinnasänkyyn ku on siellä nukkunu niin hyvin...

Äitienpäivä tosiaan oli ja meni. Mun äitienpäivä alkoi suoraansanottuna aika p*skasti, mutta mieliala parani kuitenkin sitten kun pääsi käymään mummolassa ja mun vanhempien luona.

Mies nimittäin keksi lähtä juomaan lauantaina (kertomatta mulle minne oli menossa) ja tuli kotiin vasta kolmelta aamuyöllä... Minä tietenkin valvoin sinne kolmeen asti kun ihmettelin minne ukko on jäänyt ja en saanut unta vielä sitten kolmeltakaan kun olin niin peevelin vihainen. Aamulla herättiin Lassin kanssa kymmenen aikoihin ja ukon sain potkittua sängystä ylös vasta puolenpäivän aikaan. Eli en tosiaankaan saanut syödä aamupalaa rauhassa enkä saanut hierontaa tai mitään muutakaan lahjaa. Herättyään totesi jopa että hyvää äitienpäivää, johon vastasin että tästä on hyvä aika kaukana.

Vieläkin pistää vihaksi kun mietii tuota sunnuntaita eikä ukolle meinaa mennä millään kaaliin kuinka pahasti se loukkas mua kun ei voi huomioida edes yhtenä päivänä.

Mulle alkaa tosissaan riittää kun kerta toisen jälkeen viina ja kaverit on tärkeempiä kuin minä tai Lassi...

Mutta nyt alkoi tulemaan ulkona niin reippaasti vettä että täytyy hakea poju sisälle....

Kastuu koko parveke =/

Pimmi ja Lassi

Vierailija
10/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tuli kyllä koko kevään edestä vettä taivaalta ja ihanasti se virkistää tota ilmaa ja nurmikkokin vihertää enemmän. Viikonloppuna sais varmaan jo leikata nurmikon.

Kävin tänään neidin kanssa töissä moikkaamassa ja kovasti ne haluais mut jo takaisin töihin. =) Mun sijainen ei vissiin ole niitä mukavimpia ihmisiä. =) Enpä vielä sanonu että voi olla että jään hoitovapaalle vuoden loppuun. Ehtii sen ilmoittaa vähän myöhemmin, eikö se ole 2kk ennen?!

Vai että [color=green] sipulia sukkiin [/color]?! Minäkin olen kuullut että sängyn päälle roikkuun tai sängyn alle jne. Mutta tuo että sukkiin oli uutta. Mutta varmasti toimii, täytyy yrittää muistaa jos flunssa iskee.

Harmi, että teidän [color=green] helsinki treffit [/color] peruuntuivat! Taitaa tosiaan olla paljon flunssaa nyt liikkeellä. Ei kiva! Paranemista kaikille nuhanenille!

Voi, sua [color=green] Pimmi [/color]!! Aivan kipeetä tekee jos sun ensimmäinen äitienpäivä ei mennyt toivomallasi tavalla. Mä olisin kyllä nostanut sellaisen mekkalan miehelleni jos hän olis tehny mulle tollasen tempun, ettei olis kotiin uskaltanu tulla. Känniselle on vaan turha mitään huutaa, ei muista aamulla kuiteskaan mitään. Mun miehellä oli pikkasen tota vaivaa kun olin raskaana. Oli juhlimassa kavereitten kanssa tyyliin joka viikonloppu. Mutta neidin synnyttyä on kyllä onneksi ollut rauhallisempi. Neuvoksi voin vain sanoa, että samalla tavalla teet isänpäivänä, jos siitä olis apua. Vaikea toista on neuvoa. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua sit vaikka joku toinen päivä.

Huomenna me mennään tekeen talokaupat pankkiin. Sit tämä äippä köytyy kertaheitolla. Hetkeksi rikastuu mut sit köyhtyy... Kai tämä on sitä perhe-elämää. =) Sit alkaa armoton remonttiprojekti, kunhan appivanhemmat vaan pääsis muuttaan pois niitten uuteen kotiin. =) Ainakin mä tiedän mitä mä teen kesällä... Revin tapetteja ja maalaan, kiertelen sisustus- ja huonekaluliikkeissä. =)

Eipä tällä kertaa tuu muuta mieleen. Kirjoitellaan taas!!

rusina & M

Vierailija
11/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kökkö tuota Pimmin ukkoa! On se kurjaa kun joutuu odottamaan eikä tiedä missä toinen luuhaa :(

Me kävimme miehen ja hänen työkaverin+vaimon kanssa syömässä hyvin. Kotona oltiin aika tasan klo 23 ja nukuin yön niin sikeästi etten edes herännyt kun Joel oli käynyt hereillä kahden aikaan... huono äiti-neuroosi iski heti :(

Huomenna saan vieraaksi vanhan hyvän ystäväni, ollaan oltu kavereita ekaluokasta lähtien ja aina pari kertaa vuodessa nähdään. Näinkin hänestä viime viikolla unta ja mietin että pitäisi soitella, meillä on ns " telepaattinen" yhteys, monta kertaa on käynyt samalla lailla että olen ajatellut häntä ja hän on sitten soittanut heti seuraavana päivänä.

Jaahas, nyt täytynee lähteä herättelemään pikku-ukkoa, ollaan menossa naisteniltaan ja otan hänet mukaan - pitää ehtiä syödä ennen lähtöä.

MrsCruiser

Vierailija
12/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasin tuossa vähän aikaa edellisen kirjotuksen jälkeen että unohdin kehuskella bikini-jutuilla ;)

Mä oon sanonu varmaan jo sata kertaa että mulla on paino pudonnu aika lailla raskautta edeltävistä ajoista, mutta kerta kiellon päälle =)

En minäkään nyt missään upeassa bikini-kunnossa ole, mutta kun painoin ennen raskautta semmoset 74-75 kiloa ja nyt " vain" 62 kiloa niin kyllä mä taidan viihtyä jopa bikineissä ens kesänä =))

En nyt tiedä kehtaako ihan yleiselle rannalle mennä, mutta ainakin tuossa parvekkeella =D

Hitsi muuten että tulee kauhee asuntokuume ku lukee noita rusinan juttuja!! =O

Juu, luulen että ei tuo ukko kehtaa kyllä pyytää isänpäiväksi yhtään mitään... Ja jos pyytää niin muistutan kyllä varmasti siitä minkälainen oli mun ensimmäinen äitienpäivä...........

Nyt jatkamaan =)

Pimmi ja Lassi

Vierailija
13/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, flunssa meillä vaan jatkuu, neiti sai yskän tarttumaan sit minuunki.. Tultiin just lääkäristä ja seurantaa sanovat, kun ei (onneksi) korvissa ollut mitään, eikä tulehdusarvot ollu koholla. Pikkunen sai sit yskänlääkettä. Toivottavasti auttaa, on nimittäin kamalan kuulosta, kun 6,6 iloista kiloa tärisee yskän voimasta ja ääni on ku aikuisella rykyessä.. Oon ihmetelly, et miten ne keuhkot ei oo sieltä vielä ulos pullahtaneet. Viime yö meni herätyksillä 22, 24 ja aamu seitsemään tunnin välein, tai ainakin aika usein, en sit kelloo katellu ja tyttö nukku mun vieressä. Ihan tukossa on neiti ja sit herää rykimään vielä... Tosta sipulia sänkyyn oon minäkin kuullu, mut en muistanu koko juttua, ja nyt on toi neidin flunssa jo toistaviikkoa kestäny, niin vois testata ton sipulia sukkaan-homman ens yönä. Mitä vaan et ens yön saa paremmaksi ku viime yön...

Äitienpäivästä: sain ruusuja, kirjan, aamupalan ja vapaan aamupäivän.. Oli ihan mukava päivä. Niin ja kakkua sain kans.. Oli kerrankin mukavaa et isäntä oli kotona päivän, eikä tuolla pellolla keväthommissa..

Helsingin tapaaminen siis peruuntu: mä oottelin uusia kuvia.. Nooh, sit myöhemmin. Hitto kun meiltä on täältä pohjois-savosta sikana matkaa joka suuntaan..

No, nyt neiti sit heräilee lääkärireisulta... Illanjatkoja kaikille!

Leenu ja Lumi

Vierailija
14/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut sulle myös painonpudotuksesta, taitaa raskaus sopia sulle hyvin...

Vierailija
15/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun mä toivoin ettei tällä neidillä olis allergioita...

Tänään maistatin aamulla ekan kerran kaurapuuroa(kaupan Muksu-puuro) teelusikallisen. Muutaman minuutin kuluttua neiti oli punainen kuin rapu naamastaan ja vartalolla oli muutamia punaisia länttejä... Onneksi tilanne rauhottu kun annoin esikoisen Ataraxia. Nyt vaan mietin, onko typy allerginen kauralle, maidolle vai jollekin muulle... tuoteselosteessa on n. 20 ainesosaa mm. kehäkukkauute...

Noh, tää oli taas tälläinen omanapainen vuodatus.

Katju

Vierailija
16/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykokeet ohi ja olo siis aika " tyhjä" ... sitä on tullut luettua viimeiset viikot enemmän tai vähemmän ahkerasti, ja usein myös iltaisin. Nyt mies lähti yöksi töihin ja neidot unilla - mitä siis tekisi??? Vois tietenkin mennä unille, kun piti herätä jo puoli viideltä, tosin heräsin syöttämään pimun jo neljältä (syötin myös 23 ja 01). Onneksi olo oli kuitenkin ihan pirteä ja sain jopa asioitakin laitettua paperiin. Piti lypsää maidot parkkipaikalla ennen koetta ja kokeen jälkeen, onneksi kukaan ei juuri silloin parkkeerannut viereeni ;)

Täällä katottiin viisuja ja kisoja. Viisuja ehkä kotikenttämielellä ;) Eli Hannan kanssa ollaan vissiin oltu samaan aikaan yläasteellakin (tosin eri vuosiluokilla), mut mielikuvat taitavat olla suppeat. Sunnuntaina käytiin mummojen luona ja syötiin sit kotona oikein reilu grillipäivällinen.

Piti siivota tänään, mut satoikin koko päivän vettä, joten siirtyi toiseen päivään......Huomenna jos menis tyttöjen kans kerhoon, et isäntä saa nukkua töistä tultuaan. Puutarhamyymälässäkin voisi käydä, et tuon pihan sais joskus kesäkuntoon - jostain kumman syystä täysin aloittamatta vielä tälle keväälle :(

Pimun nukkumaanmeno alkaa olla välillä hankalaakin (siis jopa kitisee ;) ), mut onneksi menee ohi, kun vähän aikaa silittelee, et saa rauhoitetuksi. Välillä säätää sängyssä ihan urakalla, yrittää kääntyä (mitä ei muutoin juurikaan harrasta) ja sit potkii peiton päältään koko ajan. Nyt vielä pieni nuha vaivaa, onneksi se on jo pois päin menossa.

Meillä syödään pari kertaa päivässä kiinteitä, nyt nuhan vuoksi vaihtelevalla menestyksellä. Iltavelli ei oikein enää ole maistunut pimulle, tänään saikin pakastettua maitoa, kun piti ottaa illalla valmiiksi sulamaan ja jäi vielä ylikin.

Mut nyt alkaa silmäluomet valumaan, joten suuntaan sohvalle tai sänkyyn, katotaan kumpi voittaa ;)

PIMMILLE: Koita kestää, olen huomannut, etteivät miehet kasva ikinä, jos tilanteeseen liittyy kaverit ja alkoholi - on ne vaan sen verran omanapaisia, et ei toisten tunteet merkkaa mitään. Toivottavasti oppisi näkemaan asiat myös toiselta kantilta.....

--Mirpa ja pimu unillansa --

Vierailija
17/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me oltiin siellä Helsinkitreffeillä Vauven kanssa. Hiukset suittuina, pynttäytyneinä sävy sävyyn kierrettiin kysymässä kaikista pöydistä joissa oli väh. 2 vauvaa, että oletteko jouluntähtösiä... ei ollu.

Söin sitten ihanan kaneliomenamuffinssin, seurustelin Vauven kanssa ja luin lehtiä. Ihan kivat treffit siis.

Kävin kyllä vielä ennen lähtöä lukemassa treffipinosta ettei paikka tms. o muuttunut, mutta tuota peruutusta ei vielä ollut. No, oma vika kun en ollut ilmoittautunut. Hassu juttu kun yritin yksi päivä laittaa ilmoittautumisen pinoon, mutta se ei toiminut... Tämä on tätä mun tuuria. Paljon siellä oli kyllä äitejä vauvoineen, voi hyvä ihme.

No ei menny reissu ihan hukkaan; kävin Pikkukengurussa ja kangaskaupassa ja kodin sisustusprojekti eteni taas vähän.

Rusina tsemppiä muuttopuuhiin; tiedän mitä se on kun hiljattain on oma muutto takana ja sisustusprojekti on edelleen käynnissä.

Voi hurjaa tuota Pimmin miestä, toivottavasti hän huomaa pian mikä elämässä on oikeasta tärkeetä. Oma perhe.

Meillä äitienpäivää ja muitakin päiviä värittää mieheni vanhempien sairaus :-( No se on meillä kaikilla edessä tai takana, että vanhemmat vanhenee ja sen myötä tulee kaikenlaista.

Ai niin ja Vauve söi tänään varpaitaan ekaa kertaa :-)

t. Heini

Vierailija
18/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Mä mietinkin että ootteko tulossa kun olitte joskus aikaisemmin ilmoittautuneet mukaan... Mutta kun ei ollut teistä kuulunut niin pitkään aikaan niin ajattelin että on jäänyt koko homma. Anteeksi! Oltais kyllä Nemon kanssa tultu jos oltaisiin tiedetty että joku muukin tulee... No onneksi ei mennyt ihan hukkaan Helsingin reissu. Pääsettekö tulemaan jos yritetään uudestaan ens viikolla?

Vierailija
19/28 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä vaan pyörin edelleen...

Tinnis ei haittaa, en enää itsekään muista sainko ilmoittauduttua vai en... Olis tietenkin ollut kiva nähdä teitä, mutta olen iloinen että sain raahattua itseni keskustaan ja tehtyä hankintoja.

Ensi viikolla on vähän työjuttuja joten voi tehdä tiukkaa, mutta katsotaan :-) Nyt on PAKKO mennä nukkumaan kun väyttää niin paljon!

t. Heini

Vierailija
20/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa? Oho, kello onkin vasta yhdeksän, meillä on herätty taas kuudelta, joten kohtahan tässä lounasta alkaa tehdä mieli. Tänään käyn ostamassa ne valoverhot! Aurinko meinaten paistaa illallakin loppuun asti lasten huoneisiin ja varsinkin tätä pienenpää on mahdoton saada unelle, kun verhothan näyttää ihan erilaiselta kun aurinko niihin osuu!!!

Voi Pimmi! Ikävää, että ensimmäinen äitienpäivä meni noin. Kyllä monesti huomaa miten erilaisia miehet ja naiset on! Miehillä tuon tunneälyn kanssa on välillä vähän niin ja näin. Olenkin joskus miettinyt, että jos mies olisi alusta asti vauvan kanssa kuten äidit yleensä on, olisiko " napanuora" tiukempi vauvaa kohtaan?

Päiväkaverini Akseli huhuilee äitiä yläkerrasta, äidin rauhallinen aamuhetki on siis julistettu päättyneeksi.

Huomenna Linnanmäelle! Tytsy ei varmaan saa ensi yönä unta kun sitä on NIIIIN odotettu.

Kirsikka ja AkseliPakseli