Tuntuu, että nainen huijasi minut tähän suhteeseen
Tutustuin naiseen yli kymmenen vuotta sitten. Kummatkin etsittiin parisuhdetta ja aloimme viestitellä seuranhaku sivulla. Vaihdettiin myös kuvat ja rakastuttiin. Sovittiin, että seurustellaan. Ei oltu tavattu vielä livenä, mutta tietenkin ajattelin, että kaikki menee hyvin. Sovittiin treffit kahvilaan ja paikalle saapui ihan eri näköinen nainen, kuin kuvassa. En nyt sen enempää kerro, millä tavalla erillainen mutta huonolla tavalla ja en voinut uskoa, että se henkilö, johon olin rakastunu näytti siltä. No huono juttu, kun oltiin viesteissä sovittu jo seurustelevamme, niin enää ei sitten voinu mitään. Mulla on ollu näiden vuosien aikana huijattu olo ja kaduttaa, että suostuin suhteeseen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Livenä pitää tavata ennen suhdetta. Olemuksesta paljastuu niin paljon ettei sitä voi saada muuten selville.
Sättäilin erään naisen kanssa melkein kaksi vuotta. Koskaan ei voitu tavata. Lopetin sen pelleilyn sitten.
Kaks vuotta chättäilyä? Paljonko lähetit rahulia?
Et olisi jatkanut suhdetta heti alkuun kun tqpasitte ja huomasit että eri näköinen kuin kuvan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI sinua loppujen lopuksi huijattu suhteeseen vaan suostuit siihen. Olisit voinut heti lopettaa koko homman kun asia paljastui.
Joskaan en usko koko aloitusta.
En olisi suostunu, jos nainen olisi ollut täysin rehellinen
Ap
No suostuithan.
Oliko naisen luonne ja persoona niin hirveä, ettet rakastunut häneen kunnolla koko suhteen aikana, vain ulkonäön vuoksi? Miten olet pystynyt harrastamaan seksiä hänen kanssaan jos et ole tuntenut mitään?
Jos et ole muuttanut hänen kanssa yhteen , eroa jos on huijattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin helposti huijattavissa? Taisit kerjätä tuota, eikös vaan?
Ei yleensä helposti minua huijata. Kävi nyt vaan huono tuuri
Ap
Vai niin.
Kuka alkaa seurustelemaan ilman tapaamista? Ja luottaa, että kaikki menee hyvin? Vain typerys.
Kuka jatkaa treffien jälkeen, jos toinen ei miellytä? Vain typerys.
Kuka kokee tulleensa huijatuksi, vaikka itse on vapaaehtoisesti sitoutunut yhdessäoloon vastoin omaa toiveitaan? Vain typerys.
Kuka jatkaa tätä 10 vuotta? Vain typerys.
Miksi haaskasit 10 vuotta elämästäsi hukkaan, eikö oma älli sano mitään, miksi jäit suhteeseen, oletko heikkolahjainen?
[minä vaan kysyn]
Te viestittelitte aika kauan, jos kerta ehditte jopa rakastua. Siinä ajassa ehtii naisen ulkonäkökin muuttua. Eka kuva saattoi siis olla ihan oikea, ja nainen lihoa vaikka 10 kg.
Sitäpaitsi, sähän olet itse valehtelija. Olet valehdellut 10 vuotta.
Maailmassa on neljä miljardia naista joista valita.
Pilasit 10 vuotta toisen elämästä olemalla tuollainen nahjus.
Omasi on alustuksesta päätellen syntymäkuralla jo valmiiksi.