Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin shoppailit viimeksi Hgin keskustassa?

Vierailija
24.05.2026 |

Minulla taisi olla 15 v sitten.

Asun puolen tunnin päässä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta sitten. Ja asun Haagassa. Ei vaan tule mentyä, ei ole sinne asiaa.

Vierailija
22/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat Mogadishun keskustaa?

Tietämättömät taas mölisee.

Se on aina yhtä hupaisaa, kun teidänlaisiaan kuunnelleita ihmisiä tulee pohjoisempaa Helsingissä käymään, ja aina ne yllättyy, että ei täällä olekaan mitään ihmeellistä ja täällähän onkin rauhallista jne. :D

Draama-Petterit vaan jauhaa hysteerisenä juttujaan, mutta todellisuuden kanssa niillä ei ole kauheasti tekemistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pandemiaa, Aleksi 13. Vuotta en muista enkä muista mitä sieltä ostin.  Miksi menisin tuhlaamaan aikaani sinne kun voin tilata sen kaiken mitä sieltä saan ja enemmän suoraan omalle ovelle? 

Vierailija
24/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Helsingin keskustassa mutta en shoppaile.

Vierailija
25/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Tänään ennole viitainyt.

Vierailija
26/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella, kun oli Helsinki-päivä ja vapaata aikaa lopuksi Forumissa. Eli joskus 2005. En kyllä tiedä ostinko mitään vai käytiinkö vain syömässä jotain. Olen kyllä käynyt sen jälkeen Helsingissä, mutta tyyliin yöpynyt tai käynyt Korkeasaaressa joten mitään varsinista shoppailua ei ole ollut. Ruokaa ja juomaa vain.

Vierailija
27/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella, kun oli Helsinki-päivä ja vapaata aikaa lopuksi Forumissa. Eli joskus 2005. En kyllä tiedä ostinko mitään vai käytiinkö vain syömässä jotain. Olen kyllä käynyt sen jälkeen Helsingissä, mutta tyyliin yöpynyt tai käynyt Korkeasaaressa joten mitään varsinista shoppailua ei ole ollut. Ruokaa ja juomaa vain.

Asutko kuitenkin Suomessa?

Se on hassua ajatella, että itse shoppailee useammin naapurimaidenkin pääkaupungeissa, kuin jotkut kotimaan pääkaupungissa.

Vaikka ymmärrän täysin, ettei kaikilla ole koskaan mitään asiaa Helsinkiin. Tunnen itsekin monia, jotka menevät maksimissaan läpikulkumatkalla Helsinki-Vantaan lentokentän kautta tai satamasta eteenpäin muualle Eurooppaan.

Vierailija
28/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosia.Ennen kävin shoppailemassa hesas usein,ja ,elokuvissa jne.Nyt kun junasta konnarit veivät.Niin en mee junaan.Näin se pilattiin Hki  turismi ja rahan tuonti kaupunkiin.

Vierailija
29/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten. Asun Tammistossa ja ihana Jumbo on lähellä.

Vierailija
30/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kun kävin katsomassa tuttuja. Vähän yli 3 tuntia keskustaan. 

Vierailija
31/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... en varmaan ikinä :D Jos Kampin ruokakauppaa ei lasketaan, josta aina ostin töihin eväät.

Vierailija
32/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2018.

Vierailija
33/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää sitten.

Vierailija
34/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten. Asun lähiössä ja tein täsmäiskun Sokokselle.

Vierailija
35/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa saatan käydä Levykauppa Äxässä

Oi, olen unohtanut sen ihan kokonaan! Kun olen vain tilaillut netistä cd/dvd-levyjä. Mutta nykyään kun ei tule käytyä vahingossakaan Hesan keskustassa, niin eihän tonne tule mentyä. Mutta aikoinaan sieltä löytyi aina kaikenlaista, kun olen niin vanha, että haluan omistaa musiikkini itse.

Vierailija
36/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta sitten. Asun Tammistossa ja ihana Jumbo on lähellä.

Jumbo on sieluton, hermostoa raastava ihmisryysishelvetti täynnä polyester-rytkyjä ja muuta bulkkitavaraa myyviä ketjuliikkeitä.

Vierailija
37/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime torstaina. Käyn keskustassa viikoittain, joskus useamminkin. Asun 6 minuutin metromatkan päässä.

Vierailija
38/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois Helsingistä kolme vuotta sitten, sen jälkeen en ole keskustassa shoppaillut. Ei siellä keskustassa tullut huvikseen käytyä silloinkaan, kun asuin ratikkamatkan päässä. 

Vierailija
39/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten. Olen kyllä muissa yhteyksissä käynyt sen jälkeen.

Vierailija
40/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ollenkaan, koska pysäköinti on niin hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi