Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko jotain määrättyä henkilöä, jos tyydytät itseäsi?

Vierailija
24.05.2026 |

En saa mielestäni pari kertaa tapaamaani pitkätukkaista naista. Kun muistelen häntä, niin laukean muutamassa minuutissa.

M 35v

Ajatteletko jotai määrättyä henkilöä, jos tyydytät itseäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa emäntää olis ihana saada

Vierailija
22/58 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyllä mutta sitten huomasin että kysymys tarkoitti ehkä sitä että tämä nimenomainen henkilö olisi aina yksi ja sama.

Minä ajattelen kyllä nimenomaista henkilöä eli en jotain kuvitteellista naista vaan todellista.

Siis ex-tyttöystäviä tai jotain muuta naista jonka kanssa olen harrastanut mieleen jäävää seksiä tai joka on vähintään kiihottanut aivan sietämättömästi vaikka emme ole koskaan sänkyyn päätyneetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tavjan kuva paskahuussin seinällä ja aina lähtee suoli tyhjäksi salamana

Vierailija
24/58 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan joka kerta kohdetta. Miksi tyytyisin yhteen ja samaan, kun maailma on vaihtoehtoja täynnä.

Vierailija
25/58 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen hotwife exän jälkiliukkaita. On kyllä kiihottavuus huipussaan. Joskus myös naapurin muodokasta leskirouvaa.

Vierailija
26/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kyllä mutta sitten huomasin että kysymys tarkoitti ehkä sitä että tämä nimenomainen henkilö olisi aina yksi ja sama.

Minä ajattelen kyllä nimenomaista henkilöä eli en jotain kuvitteellista naista vaan todellista.

Siis ex-tyttöystäviä tai jotain muuta naista jonka kanssa olen harrastanut mieleen jäävää seksiä tai joka on vähintään kiihottanut aivan sietämättömästi vaikka emme ole koskaan sänkyyn päätyneetkään.

Hei, pakko kysyä aiheen sivusta: milloin joku nainen on ”kiihottanut aivan sietämättömästi”? Onko yksin naisen ulkonäkö tai energia vaikkei nainen olisi edes tuttu vaan näkisi naisen vain, vai kiihittaako joku nainen noin voimakkaasti vasta jos on jollain tavalla läheisemmässä kanssakäymisessä naisen kanssa?

N38

Vierailija
27/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten Vantaa Hotellin Tulisuudelmasta poimimaani Lauraa. Olihan upea MILF. Ei ole pikkuveljeni sellaista kyytiä saanut muulloin. Kun kysyin, tavataanko uudestaan, hän ilmoitti haluavansa vaihtelua. Lapsen saannin ja eron jälkeen oli ollut vasta neljänkymmenenkahdeksan äijän kanssa. Sata on tavoite. 

Vierailija
28/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tylsä mutta yleensä ajattelen vaimoani. Ihan vain hänen vartaloaan tai sitten jotakin kimppakivailua, jossa hän olisi mukana/keskipisteenä.

Vierailija
29/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa vaimoa tai omaa fetissiäni

Vierailija
30/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyttöä mun luokalta ja sen tiukkoja farkkuja ja ihanaa vartaloo <3

Vierailija
31/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisiä panoja, anoppeja nyksää ja exää. Olisi pitänyt testata oikeasti. 

Vierailija
32/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Lola Odusogaa. Kaunein ja seksikkäin missimme ja paranee aina vain. 

Vierailija
33/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen usein entistä tytärpuoltani, josta pidin kovasti ja joka yritti 16-vuotiaana vampata minut äidiltään.

Kun tyttö ei onnistunut hän loukkaantui niin ettei välitä pitää mitään yhteyttä. Kuitenkin välitän hänestä edelleen.

Olisiko välirikkomme jäänyt toteutumatta jos olisin hyväksynyt tytärpuoleni suoran tarjouksen ja alkanut opettaa häntä seksin saralla?

Toimin oikein, mutta aiheutin sillä välirikkomme, mistä olen edelleen pahoillani!

"Oikeaa" tapaa toimia ei tuollaisessa tilanteessa varmaankaan ole?

Vierailija
34/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelen. Henkilön pitää olla myös edes jollain tasolla minulle tuttu ja sellainen kenet olen tavannut. Satunnainen kävelijä kadulla tai kuva Lidlin kuvastossa ei riitä. Sen sijaan vaikka lähikaupan kassatyöntekijä, hammaslääkäri tai kaverin vaimo toimii oikein hyvin.

Vierailija
35/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa Lola Odusogaa. Kaunein ja seksikkäin missimme ja paranee aina vain. 

Paranemisesta en tiedä, mutta ainakin näyttää laajenevan joka suuntaan. Ei taida kohta ovenkarmit riittää, kun jää ahteristaan kiinni.

Vierailija
36/58 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut naapuri Suvia😍 

Vierailija
37/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: onko seksikäs ulkonäkö naisessa se juttu, joka saa ajattelemaan häntä masturboidessa? Vai kaisen tapa olla lähelläsi tai ehkä jokin latautunut hetki hänen kanssaan?

Vierailija
38/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: onko seksikäs ulkonäkö naisessa se juttu, joka saa ajattelemaan häntä masturboidessa? Vai kaisen tapa olla lähelläsi tai ehkä jokin latautunut hetki hänen kanssaan?

Ei mulla fantasioidessa ulkonäkö ole oikeastaan mitenkään mielessä. Enemmän siinä on ajatus naisen omasta kiihottuneisuudesta ja seksuaalisesta läsnäolosta, siihen tyyliin, että yhdessä masturbointi on ihan suosikkifantasia.

Vierailija
39/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oman puolison peppua tulee mietittyä ja kuvaa katsottua puhelimesta

Vierailija
40/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin leski mummua, lähtee lastit hetkessä, pääsispä paneen oikeasti, mutta ei kantti kestä edetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi