Ajatteletko jotain määrättyä henkilöä, jos tyydytät itseäsi?
En saa mielestäni pari kertaa tapaamaani pitkätukkaista naista. Kun muistelen häntä, niin laukean muutamassa minuutissa.
M 35v
Kommentit (58)
Rakasta miesystävääni.
Ei olla päästy näkemään taas vähään aikaan.
Ikävä kaivaa molempia.
"Käytätkö dildoa myös ja teetkö nyt ?"
Miksi ihmeessä joku käyttäs dildoa, kun ei sillä kalullakaan ole apua...
Kyllä ne ovat klitoriskiihoittimet jotka käy kaupaksi, uskokaa jo miesparat.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen usein entistä tytärpuoltani, josta pidin kovasti ja joka yritti 16-vuotiaana vampata minut äidiltään.
Kun tyttö ei onnistunut hän loukkaantui niin ettei välitä pitää mitään yhteyttä. Kuitenkin välitän hänestä edelleen.
Olisiko välirikkomme jäänyt toteutumatta jos olisin hyväksynyt tytärpuoleni suoran tarjouksen ja alkanut opettaa häntä seksin saralla?
Toimin oikein, mutta aiheutin sillä välirikkomme, mistä olen edelleen pahoillani!
"Oikeaa" tapaa toimia ei tuollaisessa tilanteessa varmaankaan ole?
Ikivanha totuus on, että on taottava kun tyttö on kuuma!
Vierailija kirjoitti:
"Käytätkö dildoa myös ja teetkö nyt ?"
Miksi ihmeessä joku käyttäs dildoa, kun ei sillä kalullakaan ole apua...
Kyllä ne ovat klitoriskiihoittimet jotka käy kaupaksi, uskokaa jo miesparat.
Niin kukaan nainenhan ei ole koskaan ostanut itselleen dildoa, eikä niitä edes juuri myynnissäkään ole?
Mun dildo on samankokoinen kuin mun ihastuksen kulli. Pääsee paremmin tunnelmaan.
Ajattelen ihanaa Johannaa ja hänen upeaa perhopilluaan. Muun kannaltani valitettavasti hänet nappasi Ylläksellä Niillas.
Omaa puolisoa. On niin ihana pikku peppuinen naikkonen
Olen 11-vuotiaasta asti tyydyttänyt itseni ajatellen ihanaa alakoulun miesopeani, joka todella sai minut syttymään. Varmuuden vuoksi: olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: onko seksikäs ulkonäkö naisessa se juttu, joka saa ajattelemaan häntä masturboidessa? Vai kaisen tapa olla lähelläsi tai ehkä jokin latautunut hetki hänen kanssaan?
Naisen käytös, halu ovat suurimmassa roolissa. Kiihottunut tai orgasmin saava nainen on hyvin kiihottava. Noita on kiva muistella. Toisinaan tulee muisteltua mille tuntui ja näytti kun painui naisen sisään. Eli seksikkäät vaatteet yms. ei ole se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyllä mutta sitten huomasin että kysymys tarkoitti ehkä sitä että tämä nimenomainen henkilö olisi aina yksi ja sama.
Minä ajattelen kyllä nimenomaista henkilöä eli en jotain kuvitteellista naista vaan todellista.
Siis ex-tyttöystäviä tai jotain muuta naista jonka kanssa olen harrastanut mieleen jäävää seksiä tai joka on vähintään kiihottanut aivan sietämättömästi vaikka emme ole koskaan sänkyyn päätyneetkään.
Hei, pakko kysyä aiheen sivusta: milloin joku nainen on ”kiihottanut aivan sietämättömästi”? Onko yksin naisen ulkonäkö tai energia vaikkei nainen olisi edes tuttu vaan näkisi naisen vain, vai kiihittaako joku nainen noin voimakkaasti vasta jos on jollain tavalla läheisemmässä kanssakäymisessä naisen kanssa?
N38
Energia ja flirtti riittää kun kemiat osuvat kohdalleen.
Kun ajattelen Wilma Heltelää (s. Murto), irtoaa kuti herkästi. Siinäpä naisen muotoinen nainen!
Mä ajattelen aina että joku vieras panis mun emäntää kun en itse pysty tyydyttämään
K-miestä ajattelen nyt ja sauvon samalla
Kunnanhallituksen puheenjohtajaa tulee toisinaan ajateltua totuttua rivompana.