Salakatselu videot palohälyttimessä
Kommentit (31)
Mä vähän luulen että mun silitysraudassa ja sähkövatkaimessa on kamerat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on selvästi asiantuntija paikalla niin miten voi valita turvallisen television joka ei vakoile?
Olen televisiolle sanonut ettei sitten vakoile minua. TV lupasi olla vakoilematta.
Siinä sitä ollaan. Siellä on tekoäly sisällä. Se vedätti sua. Illuminaatti ohjaa sitä, ja kuvaa sun touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeittimestäkin kuvaan salaa nykyään kuulemma.
Kaikkea se pipi pää teettää, luullaan vaikka mitä
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä. Mulla nimittäin paljastui samaa sähköhammasharjasta ja parranajokoneesta.
Vierailija kirjoitti:
🤣😅🙄 Luulla saa vaikka mitä. Pidä kaapissa niitä, jos se rauhoittaa mieltä
Dildokameralla saa todellista lähikuvaa ilman zoomailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palohälyttimen voi päällystää vaikka foliolla, ei se silloin lähetä kuvia. Mun mummo on tehnyt sellaisia vanhanaikaisten hillopurkkien kansien päälle laitettavia kangas"pusseja" ja peittänyt niillä palohälyttimet.
Hälytin ei toimi kunnolla sen jälkeen
Ei se toimi hyvin ilmankaan. Tämän tästä kun paistan pihviä se alkaa ulisemaan turhaan.
Asensit tai asennutit sen väärään paikkaan, liian lähelle liettä.
Huoltomies asensi eteiseen ja siinä se huutaa heti jos paistelen pihvejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palohälyttimen voi päällystää vaikka foliolla, ei se silloin lähetä kuvia. Mun mummo on tehnyt sellaisia vanhanaikaisten hillopurkkien kansien päälle laitettavia kangas"pusseja" ja peittänyt niillä palohälyttimet.
Ei se toimi hyvin ilmankaan. Tämän tästä kun paistan pihviä se alkaa ulisemaan turhaan.
Ei sitä saanut valita. Minulla oli oma toimiva palohälyytin mutta lakimuutoksen myötä työnnettiin toinen joka nyt ulisee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä saanut valita. Minulla oli oma toimiva palohälyytin mutta lakimuutoksen myötä työnnettiin toinen joka nyt ulisee koko ajan.
Minä sain valita, koska satuin olemaan kotona niiden asennusaikaan, meille tuli kaksi. Eteisessä ne meilläkin ovat molemmat eri puolilla eteistä, mutta on onneksi erillinen keittiö.
Vähän sinne päin. Yläkerran naapuri ravistelee jotain vilttiä parvekkeella usein. ( ei saisi ) On helppo huomata, että viltistä irtoaa lähes näkymättömiä kiteitä. Yrittää saada ne mun parvekkeelle, ja siitä sisälle. Laitoin torjuntaverkon parvekkeelle.