Ei eutanasiaa Suomeen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/parantumattomasti-sairaan-pienen-la…
Lääkäreitä ei voida velvoittaa tappajiksi siksi, että joku haluaa kuolla. No suostuisitko itse tappamaan itsemurhaan päätyneen kaverisi? Vain psykopaateille kuten Nykopille murhaaminen olisi henkisesti helppoa.
Kommentit (26)
Eihän ne lääkärit halua kuitenkaan parantaa tai hoitaa, niin eikös se nyt ole yksi ja sama, jos päästää ihmisen vaivoistaan. Ihme kaksinaismoralismia, kun ne todellisuudessa paskat välittää sairaista tai meistä roskasakista. Halvemmaksi se eutanasia tulisi ja kaikki voittaisi.
"No suostuisitko itse tappamaan itsemurhaan päätyneen kaverisi?"
Ööh, sä varmaan haluat lukea tämän hitaasti ajatuksella läpi :D
Vierailija kirjoitti:
"No suostuisitko itse tappamaan itsemurhaan päätyneen kaverisi?"
Ööh, sä varmaan haluat lukea tämän hitaasti ajatuksella läpi :D
Oikein hyvä kaveri toisi pillerin jolla homma hoituisi ja ottaisin sen pillerin itse.
Eutanasia on tarkoitettu heille joiden elämä on kidutusta ! Ja on ihan eri asia kärsiä kivuista ja hengittää koneen avulla täysin järjissään kuin miettiä itsemurhaa rahapulassa
Eutanasia kuulostaa houkuttelevalta etenkin, jos on kovia kipuja, mutta miten sitten, kun sitä aletaan tarjoamaan mtongelmaisille. Jäljet pelottavat.
Tämä.
Parantumattomaksi kuolemaan tuomittu syöpäpotilas kärsi 17kk kovista kivuista ennen kuolemaansa.
En pidä siitäkään, että eettisistä syistä itsemurhaan kykenemättömällä ei ole vaihtoehtoa elämänsä päättämiseen halutessaan.
Miksi oikeus aborttiin on sallittu, mutta oikeus omaan kuolemaansa ei? Kaksinaismoralistista paskaa.