Kalasatamassa kerrostalo liekeissä
Kommentit (205)
Minun mielestä jos syynä ole rakennusvirheet niin se että asukkaalla on ollut grillauksesta syttynyt tulipalo niin ei ole se olennainen asia tässä vaan se että se on levinnyt johtuen jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä jos syynä ole rakennusvirheet niin se että asukkaalla on ollut grillauksesta syttynyt tulipalo niin ei ole se olennainen asia tässä vaan se että se on levinnyt johtuen jostain syystä
Parevekkeilla jotkut avoimet ilmastointihormit ylhäältä alas? Miksi? Eikö parvekelaseja saa auki tai ilma vaihdu ulkoseinän kautta? Miksi grillikatkut on ohjattu koko parvekerivistöön ja edelleen asuntoihin sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parevekkeilla jotkut avoimet ilmastointihormit ylhäältä alas? Miksi? Eikö parvekelaseja saa auki tai ilma vaihdu ulkoseinän kautta? Miksi grillikatkut on ohjattu koko parvekerivistöön ja edelleen asuntoihin sisälle?
Nuo katku kommentit ei nyt liity tähän asiaan
Kalasataman katon syttymisen syynä epäillään termiittiä. Samaa tavaraa mitä löytyi New Yorkin kaksoistorneista.
Rakennusvirheitä tunnetusti sattuu aika paljon. Niillä voi olla iso rooli tulipalossa. Mieleen on jäänyt se lontoolainen tornitalo joka roihahti kuin soihtu. Se oli 70-luvun talo. Mutta samalla tavalla uusikin talo voi palaa jos virheet jää korjaamatta.