Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalasatamassa kerrostalo liekeissä

Vierailija
23.05.2026 |

Capellan puistotiellä

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusvirheitä tunnetusti sattuu aika paljon. Niillä voi olla iso rooli tulipalossa. Mieleen on jäänyt se lontoolainen tornitalo joka roihahti kuin soihtu. Se oli 70-luvun talo. Mutta samalla tavalla uusikin talo voi palaa jos virheet jää korjaamatta.

Vierailija
202/205 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä jos syynä ole rakennusvirheet niin se että asukkaalla on ollut grillauksesta syttynyt tulipalo niin ei ole se olennainen asia tässä vaan se että se on levinnyt johtuen jostain syystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä jos syynä ole rakennusvirheet niin se että asukkaalla on ollut grillauksesta syttynyt tulipalo niin ei ole se olennainen asia tässä vaan se että se on levinnyt johtuen jostain syystä

Parevekkeilla jotkut avoimet ilmastointihormit ylhäältä alas? Miksi? Eikö parvekelaseja saa auki tai ilma vaihdu ulkoseinän kautta? Miksi grillikatkut on ohjattu koko parvekerivistöön ja edelleen asuntoihin sisälle?

Vierailija
204/205 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parevekkeilla jotkut avoimet ilmastointihormit ylhäältä alas? Miksi? Eikö parvekelaseja saa auki tai ilma vaihdu ulkoseinän kautta? Miksi grillikatkut on ohjattu koko parvekerivistöön ja edelleen asuntoihin sisälle?

Nuo katku kommentit ei nyt liity tähän asiaan

Vierailija
205/205 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasataman katon syttymisen syynä epäillään termiittiä. Samaa tavaraa mitä löytyi New Yorkin kaksoistorneista.