Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
701/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka maailma muokattaisiin tuhnu-inceleille mieluisaksi, eivät he pärjäisi sittenkään

Vierailija
702/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista kuinka naiset kehuvat ketjussa, kuinka ihanaa on olla ilman miestä. Oikein mainostavat. Miksi? Mistä tuo tarve? Ja onko sillä jokin tavoite?

Lue aloitus. Siitä selviää, miksi näin toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista kuinka naiset kehuvat ketjussa, kuinka ihanaa on olla ilman miestä. Oikein mainostavat. Miksi? Mistä tuo tarve? Ja onko sillä jokin tavoite?

Joo, herättää viimeisetkin arkajalat parisuhteista todellisuuteen, että ei tarvitse enää olla s eksiorja.

Sinulla on varmasti ankea elämä jos seksin harrastaminenkin muuttuu orjuudeksi. Usko tai älä mutta aika moni nainen nauttii siitä miehensä kanssa. 

Vierailija
704/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
705/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset haluavat olla suhteessa? Miksi? Mistä tuo tarve? 

Mies tuo monenlaista turvaa. Ja rakkaan kanssa arjen jakaminen on mieluisaa. Seksiä unohtamatta. Siksi.

Mitä monenlaista turvaa?  Turvaa toisia miehiä vastaan? Mitä??

Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta ja todennut ettei mies tuo suhteeseen mitään, mitä ilman en olisi onnellinen, tai mitä ilman en pystyisi elämään tyytyväisenä. Keksiikö joku?

Nytkin olen taas koko kesän autoreissulla yksinäni Eurooppaa kiertelemässä, ja nautin, että saan ottaa huomioon vain itseni. Asun omakotitalossa, jonka kaikki hommat hoidan yksin. Jos et itse osaa tai opettele, ostan. Sama auton kanssa. 

N54 sinkku

Sitten ei tietenkään kannata olla suhteessa, jos haluaa olla yksin ja tehdä vain mitä itse haluaa, muita ajattelematta. 

Vastaisitko kysymykseen, mitä sellista turvaa mies tuo suhteen, joka on sidottu sukupuoleen? 

Vierailija
706/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.

Sama kokemus, ne pakit antaneet ei ollut mitenkään unelmieni miehiä, mutta oli potentiaalia, siksi päätin myös antaa suhteelle mahdollisuuden, ihan turhaan, itsetunto vaan laskenut kun se vähän sinne päin mies päätyi etsiä paremman. No onnea etsintään🙊 itse lopetin deittailun, kun tavismiehilläkin on aivan naurettavat vaatimukset nykyään ja itse olen panostanut aivan liikaa ja ajanut itseni burn outiin pitääkseni parisuhteen kasassa. 

Voivoi kun joudut huomaamaan että miehet tekee samaa mitä naiset aina tehny ja ei otakkaan sitä ekaa vastaantulijaa vaan haluavat parempaa.

Ei ole itselläni ollut tapana tapailla puoli vuotta tajutakseeni, että haluan paremman kumppanin, yleensä se selviää ensimmäisten viikkojen aikana. On ollut aiemmin 3 pitkää parisuhdetta. Nyky miehet harrastaa näitä pätkäsuhteita,  naiset haluaa oikean parisuhteen, siksi valitsee mieluummin sinkkuuden kuin kertakäyttökulttuurin.

-sama

Vierailija
707/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen provider -touhuun ole yksinkertaisesti kaikilla varaa.

Vierailija
708/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei murra mitään, kertoo oman mielipiteensä johon hän liennee kuitenkin oikeutettu. Turhaa lätinää. Hänelle ehkä sopii, monille muille ei. Tehköön kuten haluaa kunhan ei vaadi muilta kaltaistaan elämää.

Vierailija
709/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo monenlaista turvaa. Ja rakkaan kanssa arjen jakaminen on mieluisaa. Seksiä unohtamatta. Siksi.

Oikeastihan se on mies, joka tuo nimenomaan sitä turvattomuutta ja aiheuttaa ne ongelmat.

Joillekin harvoille käy noin.

Vierailija
710/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää se uskoon hurahtanut suurperheen äiti?

Vierailija
711/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta ja todennut ettei mies tuo suhteeseen mitään, mitä ilman en olisi onnellinen, tai mitä ilman en pystyisi elämään tyytyväisenä. Keksiikö joku?

Nytkin olen taas koko kesän autoreissulla yksinäni Eurooppaa kiertelemässä, ja nautin, että saan ottaa huomioon vain itseni. Asun omakotitalossa, jonka kaikki hommat hoidan yksin. Jos et itse osaa tai opettele, ostan. Sama auton kanssa. 

N54 sinkku

Sitten ei tietenkään kannata olla suhteessa, jos haluaa olla yksin ja tehdä vain mitä itse haluaa, muita ajattelematta. 

Vastaisitko kysymykseen, mitä sellista turvaa mies tuo suhteen, joka on sidottu sukupuoleen? 

Varmaan tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Itselleni puoliso tuo turvaa niin etten ole ainoa kasvattaja arjessa, saati jos kuolen tai sairastun. Ja vaikka tienaan hyvin, kaksi hyvin tienaavaa on aina parempi kuin yksi ja toinen ottaa koppia, jos tekoäly tai seuraava talouskriisi vie toisen työpaikan. 

Parisuhteen parhaus tulee kyllä pääosin muista asioista. 

Vierailija
712/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54 sinkku

Varmaan tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Itselleni puoliso tuo turvaa niin etten ole ainoa kasvattaja arjessa, saati jos kuolen tai sairastun. Ja vaikka tienaan hyvin, kaksi hyvin tienaavaa on aina parempi kuin yksi ja toinen ottaa koppia, jos tekoäly tai seuraava talouskriisi vie toisen työpaikan. 

Parisuhteen parhaus tulee kyllä pääosin muista asioista. 

Arjen jakaminen on myös tärkeä pointti

Vierailija
713/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon keskusteluun sellaisen näkökulman, että jos näin nelikymppisenä mummona eroaisin, en ensisijaisesti etsisi enää vakavaa parisuhdetta. Lähinnä koska en haluaisi lasten elävän uusioperheessä. Kevyt tapailu sen sijaan olisi hyvin piristävää. Miehet on ihania!

Vierailija
714/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos NUORET NAISET eivät halua seurustella, miksei voitaisi laittaa käyntiin seurustelukampanjaa nuorille miehille? Nuoret miehet ikäluokassa 18-30 voisivat muuttaa yhteen ja seurustella toisen nuoren miehen kanssa jakaen vastuut kämpästä yms. Samalla saisi kaksi kärpästä pois yhdellä iskulla. Naiset saisivat viettää sinkkupäiviään ja miehet kokeilla, millaista parisuhde on keskiverron miehen kanssa. Voisi silmät avautua, kun pera syö makkarat jääkaapista eikä viitsi ostaa tilalle uutta, hankkii maksuhäiriömerkinnän tai käyttää vuokraan tarkoitetut rahat peliin/kaljaan eikä tee juurikaan kodinhoitotöitä. Jos pera erehtyy viemään roskat, pitää häntä tietenkin kiittää ja tarjota peräluukkua palkinnoksi. Ja koska henkinen puoli parisuhteessa on yhdentekevä miehelle kuin miehelle, heillä ei tarvitse olla henkistä/tunteisiin/samoihin kiinnostuksen kohteisiin perustuvaa yhteyttä. 

Ai ei käy miehille? Jännä. 

Kuvailit armeijan joka on pakollinen miehille

Armeijassa saa ruuan valmiina. Ja vaatteet. Niitä ei tartte itse edes pestä.

Kyllä minä ite trangialla ruokani tein ja alushousut huuhdoin kylmässä lammessa.

Et sä kyllä mettäkeikalla koko aikaa ollut.

Et säkää oo kotitöissä kuin pari tuntia viikossa

Vierailija
715/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka maailma muokattaisiin tuhnu-inceleille mieluisaksi, eivät he pärjäisi sittenkään

celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in 

Vierailija
716/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miljoonaa aloitusta aiheesta pitää tehdä?

Vierailija
717/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, herättää viimeisetkin arkajalat parisuhteista todellisuuteen, että ei tarvitse enää olla s eksiorja.

Sinulla on varmasti ankea elämä jos seksin harrastaminenkin muuttuu orjuudeksi. Usko tai älä mutta aika moni nainen nauttii siitä miehensä kanssa. 

Ja muidenki miesten kanssa

Vierailija
718/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos NUORET NAISET eivät halua seurustella, miksei voitaisi laittaa käyntiin seurustelukampanjaa nuorille miehille? Nuoret miehet ikäluokassa 18-30 voisivat muuttaa yhteen ja seurustella toisen nuoren miehen kanssa jakaen vastuut kämpästä yms. Samalla saisi kaksi kärpästä pois yhdellä iskulla. Naiset saisivat viettää sinkkupäiviään ja miehet kokeilla, millaista parisuhde on keskiverron miehen kanssa. Voisi silmät avautua, kun pera syö makkarat jääkaapista eikä viitsi ostaa tilalle uutta, hankkii maksuhäiriömerkinnän tai käyttää vuokraan tarkoitetut rahat peliin/kaljaan eikä tee juurikaan kodinhoitotöitä. Jos pera erehtyy viemään roskat, pitää häntä tietenkin kiittää ja tarjota peräluukkua palkinnoksi. Ja koska henkinen puoli parisuhteessa on yhdentekevä miehelle kuin miehelle, heillä ei tarvitse olla henkistä/tunteisiin/samoihin kiinnostuksen kohteisiin perustuvaa yhteyttä. 

Ai ei käy miehille? Jännä. 

Kuvailit armeijan joka on pakollinen miehille

Armeijassa saa ruuan valmiina. Ja vaatteet. Niitä ei tartte itse edes pestä.

Kyllä minä ite trangialla ruokani tein ja alushousut huuhdoin kylmässä lammessa.

Et sä kyllä mettäkeikalla koko aikaa ollut.

Et säkää oo kotitöissä kuin pari tuntia viikossa

En tee kotitöitä kuin ehkä tunnin viikossa, vaimo hoitaa loput. Trangiaa tuli intissä ehkä kerran käytettyä, vaikka metikössä usein hiippailtiinkin.

Vierailija
719/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon keskusteluun sellaisen näkökulman, että jos näin nelikymppisenä mummona eroaisin, en ensisijaisesti etsisi enää vakavaa parisuhdetta. Lähinnä koska en haluaisi lasten elävän uusioperheessä. Kevyt tapailu sen sijaan olisi hyvin piristävää. Miehet on ihania!

Nelikymppisenä mummona? Eli sulla on lapsenlapsi(a) ja omat lapses on aikusia

Vierailija
720/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan siedettǎviä niin kauan kun niiden kanssa ei mene suhteeseen.