Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (1073)
Kummallista kuinka naiset kehuvat ketjussa, kuinka ihanaa on olla ilman miestä. Oikein mainostavat. Miksi? Mistä tuo tarve? Ja onko sillä jokin tavoite?
Vierailija kirjoitti:
Kummallista kuinka naiset kehuvat ketjussa, kuinka ihanaa on olla ilman miestä. Oikein mainostavat. Miksi? Mistä tuo tarve? Ja onko sillä jokin tavoite?
Miksi jotkut naiset haluavat olla suhteessa? Miksi? Mistä tuo tarve?
Vierailija kirjoitti:
No kuule,jos lukisit nuo edelliset kommentit. Eli parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Eli nainen elää mieluummin yksin,jos löytää vaan vääränlaisia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset haluavat olla suhteessa? Miksi? Mistä tuo tarve?
Mies tuo monenlaista turvaa. Ja rakkaan kanssa arjen jakaminen on mieluisaa. Seksiä unohtamatta. Siksi.
Yleisesti ottaen naisten elämä on helpompaa ilman miestä.
Minulla on käynyt tuuri, koska mieheni on hyödyllinen, melkein jopa sisäsiisti, eikä kovin paljon rasittava. Varmaan vanhemmiten joutuu katsomaan enemmän perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule,jos lukisit nuo edelliset kommentit. Eli parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Eli nainen elää mieluummin yksin,jos löytää vaan vääränlaisia kumppaneita.
Miksi mainostaminen? Onko sillä jokin päämäärä?
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen naisten elämä on helpompaa ilman miestä.
Minulla on käynyt tuuri, koska mieheni on hyödyllinen, melkein jopa sisäsiisti, eikä kovin paljon rasittava. Varmaan vanhemmiten joutuu katsomaan enemmän perään.
Ylemmyydentuntoinen kommentti. Neljä miinuspistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hyvå jakaa hyvää etewnpäin, että muutkin huomaa, kuinka tulla onnelliseksi elämässä.
Mitä se sua haittaa mitä joku mainostaa. Miksi itse mainostat incel -elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut monta vuotta niitä kommentteja. Ne eivät yllätä, mutta ihmettelen kuinka sama aihe jaksaa stimuloida pitkiä ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termi ”incel” viittaa verkkokulttuurin alakulttuuriin kuuluvaan henkilöön, useimmiten heteromieheen, joka kokee olevansa kykenemätön muodostamaan romanttisia tai seksuaalisia suhteita. Tätä koettua kyvyttömyyttä luoda läheisiä ihmissuhteita ilmaistaan usein katkeruutena tai kaunana naisia kohtaan, ja ilmiö on yhdistetty naisvihamielisyyteen, ääriajatteluun ja väkivaltaan.
Eli nainen ei voi olla incel. Pitäkää miehet sana vain ihan itsellänne. Harva itsenäisen elämän valinnut nainen on katkera, väkivaltainen ja vihaa miehiä tai taitoa parisuhteen muodostamiseen ei ole. Päinvastoin asia on yleensä.
Miksi ihmeessä minusta miehenä tuntuu että nimenomaan naiset sopivat täydellisesti termiin incell. Olen aika suosittu mies tuolla deittiäpeissä, tulee todella paljon juteltua naisten kanssa. Minusta on oikein kivaa tutustua uusiin ihmisiin ja sellainen asenne että se oikea on tullakseen jos tulee, kaikki naiset ovat lähtökohtaisesti 10 naisia kunnes toisin mainitaan, jos jonkun kanssa ei mätsää niin ehkä seuraavan kanssa sitten, samoin se nainen voi olla jollekkin toiselle täydellinen, eikä se mitään haittaa, naisiahan on kivalle komealle miehelle ihan vi.tusti, sehän on vain ja ainoastaan ihan miehestä itsestään kiinni haluaako naisia vai ei. Itsestä huolehtiminen, oma käytös jne. Mutta mitä ovat naiset, miksi ihmeessä järjestään niin tyytymättömiä, mies tuntuu olevan aina täysin päinvastainen, voi sitä itkun määrää, kaikki miehet ovat si.koja, kaikki miehet haluavat vain seksiä, ei ole niitä hyviä miehiä ollenkaan, ei mitään positiivista sanottavaa, ei tunnu olevan hyvää seksiäkiin. miehen pitää aina todistaa olevansa aivan päinvastainen. Joku yksinhuoltajaäiti on pahin mahdollinen incell, siitä lastensa isästä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ei minulla ole mitään huonoa sanottavaa lasteni äidistä, mitä paremmin hänen kanssaan asioita hoitaa, sitä helpompaa oma elämä on.
Kympin naiset haukkuvat miehiä ja exiään sulle apeissä? Vai tarkoitat, että naiset tekevät niin täällä? En naisena ymmärrä edes jälkimmäistä, mutta täällä toki pyörii ties mitä mt-potilasta.
Niissä äpeissä ja myös täällä. En minäkään ymmärrä miksi naiset lähestyvät miehiä 90/100 naisista enimmäkseen vain haukkuu miehiä kaikella tavalla, harvalla on mitään hyvää sanottavaa. Seksiä vailla ovat kaikki miehet, juoppoja si.koja. en ole vielä törmännyt sellaiseen että alkaisi juttelemaan ilman että vähintään mainitaan ettei uskota täältä ketään löytyvän, kaikilla miehillä on aina vain seksi mielessä. Siis sehän se, aina vaikka mies ei edes puhuisi mitään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hyvå jakaa hyvää etewnpäin, että muutkin huomaa, kuinka tulla onnelliseksi elämässä.
Mitä se sua haittaa mitä joku mainostaa. Miksi itse mainostat incel -elämää?
celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä incel-jankkaajalle pieni kertaus on paikallaan. Olen siis nainen, kykenevä parisuhteeseen, mutten halua sitä.
The term "incel" refers to a member of an online subculture of primarily heterosexual men who identify as being unable to have romantic or sexual relationships. This perceived inability to form attachments is often expressed as a grievance toward women and has been associated with misogyny, extremism, and violence.Inceli kuvittelee olevansa viisas kun kopsaa paskaa netistä
Eli ei nainen voi olla incel. Se sana kuvaa miestä.
Naiset on incelejä iha samalla tavalla. Koko inceli termi on turha ja sen voi korvata vaikka sanalla ihminen
Eivät ole. Nainen kyllä löytää miehen aina, jos haluaa, laatu kyllä sitten on,mitä on. Mies ei löydä.
Miten niin mies ei löydä? Olen monesti vaimolleni sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna minulla on uusi. Onhan tänne jo nytkin niin moni nainen tulossa kokoajan että saa vain todeta "et todellakaan tule, vaimoni on asiasta eri mieltä"
Juu olen samaa mieltä, että mies ottaa kyllä uuden naisen, ennenkuin vanha on kuopattu. Meillä oli naapurissa tällainen ukko.
Naiset saattavat jo 35-40-vuotiaina päättää elää elämänsä sinkkuna, kun on lastensa isästä eroon päässeet.
Liikaa negatiivisia uutisia. Vie uskon, toivon ja optimismin ja lopulta mielenterveyden.
Vierailija kirjoitti:
No jos NUORET NAISET eivät halua seurustella, miksei voitaisi laittaa käyntiin seurustelukampanjaa nuorille miehille? Nuoret miehet ikäluokassa 18-30 voisivat muuttaa yhteen ja seurustella toisen nuoren miehen kanssa jakaen vastuut kämpästä yms. Samalla saisi kaksi kärpästä pois yhdellä iskulla. Naiset saisivat viettää sinkkupäiviään ja miehet kokeilla, millaista parisuhde on keskiverron miehen kanssa. Voisi silmät avautua, kun pera syö makkarat jääkaapista eikä viitsi ostaa tilalle uutta, hankkii maksuhäiriömerkinnän tai käyttää vuokraan tarkoitetut rahat peliin/kaljaan eikä tee juurikaan kodinhoitotöitä. Jos pera erehtyy viemään roskat, pitää häntä tietenkin kiittää ja tarjota peräluukkua palkinnoksi. Ja koska henkinen puoli parisuhteessa on yhdentekevä miehelle kuin miehelle, heillä ei tarvitse olla henkistä/tunteisiin/samoihin kiinnostuksen kohteisiin perustuvaa yhteyttä.
Ai ei käy miehille? Jännä.
Aika kaukaa yrität ratkaisua hakea. Ensinnäkin puhut niin nuorista. Eihän parisuhteita ole ennenkään usein alle 25 vuotiaina hankittu.
Haluan, jos voin olla isän roolissa alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä incel-jankkaajalle pieni kertaus on paikallaan. Olen siis nainen, kykenevä parisuhteeseen, mutten halua sitä.
The term "incel" refers to a member of an online subculture of primarily heterosexual men who identify as being unable to have romantic or sexual relationships. This perceived inability to form attachments is often expressed as a grievance toward women and has been associated with misogyny, extremism, and violence.Inceli kuvittelee olevansa viisas kun kopsaa paskaa netistä
Eli ei nainen voi olla incel. Se sana kuvaa miestä.
Naiset on incelejä iha samalla tavalla. Koko inceli termi on turha ja sen voi korvata vaikka sanalla ihminen
Eivät ole. Nainen kyllä löytää miehen aina, jos haluaa, laatu kyllä sitten on,mitä on. Mies ei löydä.
Miten niin mies ei löydä? Olen monesti vaimolleni sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna minulla on uusi. Onhan tänne jo nytkin niin moni nainen tulossa kokoajan että saa vain todeta "et todellakaan tule, vaimoni on asiasta eri mieltä"
Juu olen samaa mieltä, että mies ottaa kyllä uuden naisen, ennenkuin vanha on kuopattu. Meillä oli naapurissa tällainen ukko.
Naiset saattavat jo 35-40-vuotiaina päättää elää elämänsä sinkkuna, kun on lastensa isästä eroon päässeet.
Eihän kyse ole ollenkaan siitä ettei osaisi olla yksin vaan minusta on kiva esimerkiksi kivan naisen kanssa viettää aikaa yhdessä, käydä ulkona, harrastaa yhdessä, käydä vaikka ulkomailla ja ylipäätään viettää kivaa aikaa esim vaikka viikonloppuisin. Voisin hyvin itsekkin päättää samalla tavalla olla yksin, ei mikään ongelma. Se vain että nainen on kyllä tarvittaessa yhtä helppoa saada kuin woltista illallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut monta vuotta niitä kommentteja. Ne eivät yllätä, mutta ihmettelen kuinka sama aihe jaksaa stimuloida pitkiä ketjuja.
Ehkäpä taustalla on kuitenkin alakulo siitä, että hyviä kumppaneita ei oikein löydy.
Katkeruuttakin.
T. Vanha
Vierailija kirjoitti:
Se on niinkuin aina. Miehelle tuollainen on ihan normaalia, yksin on ihan hyvä olla, ei tarvitse mainita erikseen, naisten täytyy.