TANGOMARKKINAT OFFICIAL 2026
Seitsemältä YleAreenassa klo 19.00 alkaen Tangomarkkinoiden semifinaali. Jatkoon heinäkuiseen finaaliin pääsee 8 laulajaa (neljä naista ja neljä miestä).
Helena Haaparanta, Helsinki
Raija Mäntyniemi, Kauhajoki
Marjo Tolonen, Tervo
Maj-Lis Erola, Rovaniemi
Kia Laitakari, Helsinki
Henrika Ojala, Koski TI
Johanna Pätsi, Helsinki
Karoliina Viita, Pori
Ilari Hämäläinen, Vantaa
Tommi Kostekivi, Muhos
Jere Toivonen, Turku
Mika Heinonen, Heinola
Timo Lahtimo, Kotka
Samuli Paldanius, Helsinki
Juho Punkeri , Hämeenlinna
Jari Roth, Ähtäri
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Ilari Hämäläisellä oli paras tulkinta. Kyynelehdin kotisohvallani. Olen seurannut tangomarkkinoita ja todella hienoa, että tulee erilaisista taustoista laulajia.
Hyvin tasoihin meni miesten äänet, voittaja sai 52% äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää Juho ole kanttori?
Ei, lääkäri on, linkki edellisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmannäköiset tuli valituksi? Ihan ok toki muutenkin.
Minä tykkäsin enemmän Maj-Lisin ulkonäöstä, kauniskasvoinen ja todella kuningatarmainen.
Ai jaa kun alushousujen saumat näky mekoista? Melkonen kuningatar.
Oli nolon näköinen
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla Punkerosta keikkailijaksi?
Mitä mä kirjoitin😂
Jatkot RadioSuomessa. Tulee upeita vanhoja tangoja. Haastateltiin äsken juho punkeria. On kanttori hämeenlinnassa.
Lukekaa mun linkki edelliseltä sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmannäköiset tuli valituksi? Ihan ok toki muutenkin.
Minä tykkäsin enemmän Maj-Lisin ulkonäöstä, kauniskasvoinen ja todella kuningatarmainen.
Ai toinen naisfinalisti? Ei ole. Koukkunenä, suu pieni jne.
Tangofinalisti Juho Punkeri on kanttori ja oopperatenori:
https://www.tanssiin.fi/tangofinalisti-juho-punkeri-on-kanttori-ja-oopp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Mäntymäki, muistuttaako vähän Anna-Liisa Tilusta?
Asia ei ole oleellinen, mutta minusta Raija Mäntymäki muistuttaa kovasti entistä miss Suomea Satu Tuomistoa. Tuomistossa virtaa romaniveri, vaikka hän itse ei ole asiaa pitänyt esillä. Asian juorusi lehdistölle hänen enonsa (tai oliko setänsä).
Niinhän tuo Mäntymäkikin sanoi olevansa.
Ihana Juho Punkeri Kouluttamattomia laulajia ei viitsi kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomi Punkeri on Baritoni ja lääkäri Heidän vanhempi.( Tomin ja Juhon veli) Pekka Punkeri on vuoden 2001 Tangoprinssi.
Onko lääkäri?
Kuka, tangokuningas on kanttori
Ilari luuli vievänsä potin. Hän ei ymmärrä, että tango on vaativa laululaji. Äänialat lauluissa laajat. Ilarin ääni, äänimateriaali ja tekniikka ei riitä tangojen laulamiseen. Hän puski ja punnersi, huusi ja sai koko ajan pelätä et hänen ääni pettää. Kaameeta kuultavaa. Rassukka itki laulaessaan kun pelkäsi ettei ääni kestä loppuun. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Tangofinalisti Juho Punkeri on kanttori ja oopperatenori:
https://www.tanssiin.fi/tangofinalisti-juho-punkeri-on-kanttori-ja-oopp…
Just, olikin veljensä joka on lääkäri.
Baritoni Tomi Punkero on lääkäri, tangokuningas Juho Punkeri on kanttori.
Vierailija kirjoitti:
Ilari luuli vievänsä potin. Hän ei ymmärrä, että tango on vaativa laululaji. Äänialat lauluissa laajat. Ilarin ääni, äänimateriaali ja tekniikka ei riitä tangojen laulamiseen. Hän puski ja punnersi, huusi ja sai koko ajan pelätä et hänen ääni pettää. Kaameeta kuultavaa. Rassukka itki laulaessaan kun pelkäsi ettei ääni kestä loppuun. Huhhuh.
Juho Punkeri vei sata nolla. Miehekäs ääni ja hän lauloi. Siinä on hyvä kuningas tälle vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Taas kilpailu loppui jotankin kesken. Loppulaulua ei näytetty kokonaan. Aika vähän kilpailua oli mainostettu, oli vaikeaa viikolla saada selvää milloin finaali tulee. Miksi Yle pitää Tangomarkkinoita jotenkin pimennossa Olisi mukavaa jos olisi taas myös laulukilpailu myös lapsille. Lapset ovat innokkaita laulamaan, ja heilekkin olisi mukavaa saada esintyä kilpailussa.
Tangomarkkinoilla on laulukisat myös lapsille ja nuorille. Niitä ei televisioida, mutta sinne voi hakeutua kisaamaan jos lasta laulukilpailu kiinnostaa. Säännöt ym. löytyy varmasti Tangomarkkinoiden sivuilta jossain vaiheessa ennen ensi vuoden Tangomarkkinoita.
Kumpikaan naisfinalisteista ei pysynyt nuotissa yhtä puhtaasti kuin viimevuotinen Hanna.
Mikä tämä Kuu -niminen miesten superfinaalikappale on? Onko alunperin tango? Vai tangotettu versio jostain muusta? En ollut ikinä ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Ilari Hämäläisellä oli paras tulkinta. Kyynelehdin kotisohvallani. Olen seurannut tangomarkkinoita ja todella hienoa, että tulee erilaisista taustoista laulajia.
No jopas meni tunteisiin, jos tuon takia piti vetistellä, huhhuh!
Tuota ukkoa ei olisi pitänyt valita edes finaalin. Hyvä ettei ainakaan voittanut, jippii!