TANGOMARKKINAT OFFICIAL 2026
Seitsemältä YleAreenassa klo 19.00 alkaen Tangomarkkinoiden semifinaali. Jatkoon heinäkuiseen finaaliin pääsee 8 laulajaa (neljä naista ja neljä miestä).
Helena Haaparanta, Helsinki
Raija Mäntyniemi, Kauhajoki
Marjo Tolonen, Tervo
Maj-Lis Erola, Rovaniemi
Kia Laitakari, Helsinki
Henrika Ojala, Koski TI
Johanna Pätsi, Helsinki
Karoliina Viita, Pori
Ilari Hämäläinen, Vantaa
Tommi Kostekivi, Muhos
Jere Toivonen, Turku
Mika Heinonen, Heinola
Timo Lahtimo, Kotka
Samuli Paldanius, Helsinki
Juho Punkeri , Hämeenlinna
Jari Roth, Ähtäri
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Taas kilpailu loppui jotankin kesken. Loppulaulua ei näytetty kokonaan. Aika vähän kilpailua oli mainostettu, oli vaikeaa viikolla saada selvää milloin finaali tulee. Miksi Yle pitää Tangomarkkinoita jotenkin pimennossa Olisi mukavaa jos olisi taas myös laulukilpailu myös lapsille. Lapset ovat innokkaita laulamaan, ja heilekkin olisi mukavaa saada esintyä kilpailussa.
On se hyvä kuitenkin että edes näkyy. Pitkään aikaan eivät välillä näyttäneet.
Ilari Hämäläisen aivan ihana ja upea tulkinta tangosta Kuu. 🤗
Raija on samanlainen itkuinen piipittäjä kuin se joku Piritta 2019. Kyllä ammattiesiintyjän pitää kyetä laulamaan loppulaulu, vaikka kuinka fiiliksissä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimevuotinen kuningatar on parempi kuin tämänvuotiset finalistit.
Laulaa kyllä hyvin. Sen lisäksi asuvalinta sopii hänen vartalolleen.
Toissijaista.
Voittiko teidän mielestä parempi finalisti?
Ai se, että osaa laulaa ja pukeutua on toissijaista? Kyllä se on ensisijaista tangopiireissä.
Niin, laulamista tarkoitettiin ensisijaisena. Ilmeisesti moni tykkäsi voittajista.
Niin, viestissähän nimenomaan sanottiinkin, että osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kilpailu loppui jotankin kesken. Loppulaulua ei näytetty kokonaan. Aika vähän kilpailua oli mainostettu, oli vaikeaa viikolla saada selvää milloin finaali tulee. Miksi Yle pitää Tangomarkkinoita jotenkin pimennossa Olisi mukavaa jos olisi taas myös laulukilpailu myös lapsille. Lapset ovat innokkaita laulamaan, ja heilekkin olisi mukavaa saada esintyä kilpailussa.
On se hyvä kuitenkin että edes näkyy. Pitkään aikaan eivät välillä näyttäneet.
Alfatv:llä oli muutaman vuoden, niin silloin oli täysin pinennossa koko kisat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Mäntymäki, muistuttaako vähän Anna-Liisa Tilusta?
Asia ei ole oleellinen, mutta minusta Raija Mäntymäki muistuttaa kovasti entistä miss Suomea Satu Tuomistoa. Tuomistossa virtaa romaniveri, vaikka hän itse ei ole asiaa pitänyt esillä. Asian juorusi lehdistölle hänen enonsa (tai oliko setänsä).
Tomi Punkeri on Baritoni ja lääkäri Heidän vanhempi.( Tomin ja Juhon veli) Pekka Punkeri on vuoden 2001 Tangoprinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmannäköiset tuli valituksi? Ihan ok toki muutenkin.
Minä tykkäsin enemmän Maj-Lisin ulkonäöstä, kauniskasvoinen ja todella kuningatarmainen.
Ai jaa kun alushousujen saumat näky mekoista? Melkonen kuningatar.
Kaikkeen ihmiset kiinnittääkin huomiota. Kyllä itse keskityin lähinnä katsomaan laulua enkä jonkun alushousujen saumoja.
Kaikkea sitä ihmiset keskittyvät kun katsomaan. Itse lähinnä kuuntelen laulua.
Oikein hyvät voittajat!
Juhossa perinteisen miehen karismaa. Lempeän ja rehdin oloinen mies.
Raija upea kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus! Ihan kaikki info on ollut saatavissa koko kevään ajan Tangomarkkinoiden ja Ylen sivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmannäköiset tuli valituksi? Ihan ok toki muutenkin.
Minä tykkäsin enemmän Maj-Lisin ulkonäöstä, kauniskasvoinen ja todella kuningatarmainen.
Ai jaa kun alushousujen saumat näky mekoista? Melkonen kuningatar.
Kaikkeen ihmiset kiinnittääkin huomiota. Kyllä itse keskityin lähinnä katsomaan laulua enkä jonkun alushousujen saumoja.
Kaikkea sitä ihmiset keskittyvät kun katsomaan. Itse lähinnä kuuntelen laulua.
keskittyvätkin*
Vierailija kirjoitti:
Tomi Punkeri on Baritoni ja lääkäri Heidän vanhempi.( Tomin ja Juhon veli) Pekka Punkeri on vuoden 2001 Tangoprinssi.
Onko lääkäri?
Tomin ja Juhon veli Pekka on vuoden 2001 Tangoprinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäri?
On kuin onkin.
https://www.kaleva.fi/oululaislaakari-tomi-punkeri-opiskeli-koopenhamin…
Ei taida olla Punkerosta keikkailijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Koriseva Toivakassa, syntyi kauppiasperheeseen !!!
Selvä. Muistan vaan 30 vuoden takaa, kun jotkut tuttavat sanoivat että olisi. No ei sitten. Eikä se hänestä huonompaa tekisi.
Eikö silloin voi olla romani jos on syntynyt kauppiasperheeseen?
Kauppiaitahan romanit on olleet maailmansivu.
Keksi joku muu syy.
Ilari Hämäläisellä oli paras tulkinta. Kyynelehdin kotisohvallani. Olen seurannut tangomarkkinoita ja todella hienoa, että tulee erilaisista taustoista laulajia.
Onko romani, jos syntynyt kauppiasperheeseen?