Siis mua säälittää ne ihmisjoukot joilla ei varaa laadukkaisiin grillituotteisiin vaan kärtsäävät camping ja atria hiilosmakkaraa
meillä on jättikatkarapuja californian style t-bone steiks with ranch sause maissin tähkä guagamole ja nachos
Kommentit (29)
Sinun piti oikein NIMELTÄ MAINITA tuotteet, joita et huolisi? Olet pikkusielu. Osta sinä nyt ne paremmat grillattavat ja opettele edes pilkun käyttö, sillä tuo, mitä teidän grillaamiseen tulee, kuulostaa hirveältä mössöltä: katkarapuja californian style t-bone steiks. . . yök!
Ai siellä teltassa asuessa? Eihän sulla ole edes varaa niihin etkä sinä saa älylaitteitasi siellä niin paljon edes siellä ladattua, että pystyisit tekemään koko ajan näitä typeriä aloituksiasi!
En ole ikinä telttaillessa tehnyt noin monimutkaisia ruokia saati grillannut!
Ei tuollaisia mainitsemiasi ihmisjoukkoja vuonna 2026 juuri enää ole.
Säälittää ihmiset, jotka joutuu itse grillaamaan ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun piti oikein NIMELTÄ MAINITA tuotteet, joita et huolisi? Olet pikkusielu. Osta sinä nyt ne paremmat grillattavat ja opettele edes pilkun käyttö, sillä tuo, mitä teidän grillaamiseen tulee, kuulostaa hirveältä mössöltä: katkarapuja californian style t-bone steiks. . . yök!
Siis tyyppihän on kertonut asuvansa teltassa...
Entäs jos tykkää vaan perus grillimakkarasta. Kai sitä pari kertaa kesässä voi syödä. Enemmästä ei niin väliä olekaan.
Mulle riittää, että heitän vaikka vain mikroon sen jötkön. Ei tarvi kärtsätä ollenkaan. Samalta maistuu, sinappia päälle.
Vierailija kirjoitti:
lahjattomat ei osaa HOX HOX
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ihmiset, jotka joutuu itse grillaamaan ruokansa.
Tyyppi on kertonut asuvansa teltassa ja syö tuskin alenakkeja raakana!
Meillä on Texas-bbq persuateria.
Ei valittamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lahjattomat ei osaa HOX HOX
Äläpä höpätä ap!
Säälittää ihminen joka miettii toisten tekemisiä noin paljon.
No niin trolli, rauhoitupa taas! Olet ollut viime aikoina taas maaninen...
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tykkää vaan perus grillimakkarasta. Kai sitä pari kertaa kesässä voi syödä. Enemmästä ei niin väliä olekaan.
Mulle riittää, että heitän vaikka vain mikroon sen jötkön. Ei tarvi kärtsätä ollenkaan. Samalta maistuu, sinappia päälle.
Tyyppi on kertonut asuvansa teltassa! Sielläkö hän grillaa jotain muka trangialla?
Atria käristeet on paras grillimakkara! Kunnon jauhomakkara 😋
Hiillosmakkara on kyllä paras nuotiomakkara.
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Opettele oikeinkirjoitus ennen kuin teet aloituksen.
grilliruoka on karsinogeeniä aiheuttavaa