Naapurin nuori nainen tuli lenkiltä ja jäi kerrostalon pihalle lenkkivaatteissaan näpläämään puhelintaan
Olikohan hänellä jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa? Jäädä nyt urheilushortseissa ja urheilutopissa näpläämään puhelinta kerrostalon pihalle, jossa kaikki naapurit ja mahdolliset naapureiden vieraatkin sen näkevät. Olisi vaan mennyt suoraan sinne kämppäänsä, kun tässä tai naapurikerrostalossa kuitenkin asuu. Huomasin, kun tulin itsekin ulkoa, eikä mulla tosiaan tulisi mieleenkään jäädä tuollaisessa tilanteessa kaikkien nähtäväksi!
Kommentit (34)
Katkeraa 68v Raijaa taas kiukuttaa nuoret hyvännäköiset naiset 🤣
Läpättikö kusinen persvittu ja puski huoranpentuja?
Ap, se nainen odottaa, että SINÄ tulisit ulos, että hän saisi nähdä edes vilahduksen unelmiensa prinssistä, SINUSTA!
Vedä nyt äkkiä ne pieruverkkarit jalkaan ja mene pihalle! Älä missaa elämäsi tilaisuutta!
Tosiaankin menehän ulos, jos vaikka neito vielä kiinnostuisikin sinusta. Läimäytä kuitenkin munasi alas, ettet vaikuta epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä provo tämä aloitus. Incel toivoo mielessään, että joku nuori nainen jäisi hänen takiaan pihalle, että hän saisi tumputtaa.
"Incel" ei tarkoita enää yhtään mitään, koska te vihervassarit spämmitte sen sanan merkityksettömäksi aivan kuten teitte sanalle "rasisti". Hauskaa kun te kerta toisensa jälkeen kusette omiin muroihinne 😅
ap missä tuolainen kyylien talo en ikinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
"Voi ap raukkaa! Onko sulla itsellä ongelma? Taidan tietääkin ongelman: kateus. Oliko paljonkin nätimpi ja paremmannäköinen kuin sä?"
Runkkausjuttuja nämä. Incel asialla.
Nämä ovat kylläkin rupsahtaneen 68v Raijan juttuja 🤭
Vierailija kirjoitti:
Hikikimori-inceli-naapurikyylän ketju nro 636373
Kostuiko hiivainen ja haiseva vit tusi tuosta kommentista? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa muuttaa johonkin metsätölliin, niin et enää häiriinny naapureiden kännykän räpläyksestä.
Ap:han häiriintyi urheilutopista ja urheilushortseista.
Olisipa täälläkin naapurin nuori hottisnainen pihalla urheilushortseissa ja urheilutopissa näpläämässä puhelinta. Tuommoisen unelman sijaan pihassa päivystää vahojen äijien juorukerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä provo tämä aloitus. Incel toivoo mielessään, että joku nuori nainen jäisi hänen takiaan pihalle, että hän saisi tumputtaa.
"Incel" ei tarkoita enää yhtään mitään, koska te vihervassarit spämmitte sen sanan merkityksettömäksi aivan kuten teitte sanalle "rasisti". Hauskaa kun te kerta toisensa jälkeen kusette omiin muroihinne 😅
Mä olen täällä muutamia kertoja käyttänyt sanaa incel, kun on selvästi ollut incelin kirjoittamasta tekstistä. En ole vihervassari vaan kaukana sellaisesta.
Fuck, mä jäin tänään jopa talon pihaan penkille istumaan.
Onko tuollaisia kuin ap oikeasti olemassa? Ptyi!
Taisi ap:n naapuri vältellä samaan hissiin joutumista hänen kanssaan