Panettaako täällä muita?
Minua panettaa. Kesäinen kaupunki ja vähäpukeiset naiset eivät auta yhtään.
Kommentit (64)
Panettaaa! Tykkään lukea juttuja täältä ja hiplailla ku on niin kiihottavia. Onneks mies tulee kaupasta kotio.
Panetti, mutta olen vetänyt kaksi kertaa käteen tänään. Auttoi vähän, pillu olisi auttanut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ihan hirveästi, omaa emäntää tekis mieli
Tuo kombinaatio ei tuo helpotusta. Eniten olen saanut ja parasta seksiä kun olin sinkku. Nyt on vallalloillaan FWB buumi, joten ilo irti siitä ja kolme tuollaista suhdetta pitää panetuksen poissa!
Mistä näitä suhteita löytäisi? Tinder on täynnä kaikenmaailman kummallisuuksia. Ihan normaali mies kelpaisi paremmin kuin hyvin, ei mikään mörökölli tai pullistelija.
N37
Sama toisinpäin, kunpa löytyisi normaali nainen joka haluaa normaalia miestä
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua panettaa. Haluun kovaa kalua.
Onko pillu märkänä?
Pillu on todella märkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu märkänä?
Pillu on todella märkä
Ja täällä kalu kovana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu märkänä?
Pillu on todella märkä
Olisiko suuseksiä toiveena täällä ajatuksena ihanan pillun nuolenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu märkänä?
Pillu on todella märkä
Sopii hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu märkänä?
Pillu on todella märkä
Sopii hyvin
Tuntuuko huulet ja lipova kieli hyvältä pilusi huulilla.
Millainen sessio kiihottaisi Ap:tä eniten, kuinka toivoisit miehen sinut ottavan, liittyykö siihen muutakin kuin nussimista ja nuolentaa?
Ei. Luen tätä foorumia vai siksi, että pääsen arvostelemaan muiden kokemuksia ja fantasioita, haukkumaan pervoiksi ja sairaiksi. Saan tästä ylemmyyden tunteita.
Panettaa. Voisi lähteä pyöräilemään ja etsiä hyvän paikan, jossa runkkailisi alasti spermat vaikka vatsalle.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa. Voisi lähteä pyöräilemään ja etsiä hyvän paikan, jossa runkkailisi alasti spermat vaikka vatsalle.
Pyöräretkillä on kiva pysähtyä ; heittäytyä johonkin mättähälle riisuen samalla pikkarit pois. Seuraavaksi dildo esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräretkillä on kiva pysähtyä ; heittäytyä johonkin mättähälle riisuen samalla pikkarit pois. Seuraavaksi dildo esiin.
Tuleeko käytettyä hametta kyseisillä retkillä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ihan hirveästi, omaa emäntää tekis mieli
Tuo kombinaatio ei tuo helpotusta. Eniten olen saanut ja parasta seksiä kun olin sinkku. Nyt on vallalloillaan FWB buumi, joten ilo irti siitä ja kolme tuollaista suhdetta pitää panetuksen poissa!
Mistä näitä suhteita löytäisi? Tinder on täynnä kaikenmaailman kummallisuuksia. Ihan normaali mies kelpaisi paremmin kuin hyvin, ei mikään mörökölli tai pullistelija.
N37
Minä löysin FWB:n Tinderistä M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä useimmiten hametta tai pikkuruisia shortseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä useimmiten hametta tai pikkuruisia shortseja.
Tuntuuko panetus haittaavan pyöräilyä silloin kun pillu vain kostuu lisää odotuksen tunteesta ennenkuin voi päästä dildottamaan ?
Panettaa. Viikonloppuna ei saanut pillua, koska naisystävän esiteini oli mukana mökillä. Eikä pienessä yhden huoneen mökissä oikein pysty panemaan kun lapsi nukkuu kahden metrin päässä.
N37