Miksi äänestätte aina samoja puolueita ja samoja poliitikkoja vuodesta toiseen?
Suomen hallitukset muodostetaan aina joko, SDP:n, Kokoomuksen tai Keskustan ympärille. Jos aina äänestään samalla tavalla, miten lopputulos voisi olla eri?
Kommentit (26)
Nykyisten puolueiden äänestäminen hyvinvointivaltiota ja maa- ja metsätaloutta kannattavan, maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvan työntekijän näkökulmasta joka kannattaa työntekijöiden aseman parantamista on lähinnä vaurionhallintaa.
Joka vaaleissa pitää yrittää valita puolue joka tekee ylläoleville asioille mahdollisimman vähän vahinkoa.
Tämän takia Suomeen pitäisi perustaa uusi kansanpuolue, joka on toki on Nato-myönteinen eikä mikään Valta Kuuluu Kremlille-puolue kuten monet muut vastaavat puolueet muualla Euroopassa.
Koska Suomeen ei ole vielä jostain syystä syntynyt Tanskan demareiden kaltaista puoluetta. Kaikkien nykyisten puolueiden päätarkoitus on tavalla tai toisella parantaa jonkin muun kuin tavallisen työssäkäyvän kansalaisen asemaa.
Seuraavissa vaaleissa tietysti kd tai ps on puolue minkä sisältä äänen saaja on.
Voi että olisi hyväksi koko Suomelle kun olisi Päivin kaltaisia henkilöitä eduskunnassa.
Mikä tietotaito ja ymmärrys oikeista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa tietysti kd tai ps on puolue minkä sisältä äänen saaja on.
Voi että olisi hyväksi koko Suomelle kun olisi Päivin kaltaisia henkilöitä eduskunnassa.
Mä en kyllä haluaisi, että Räsäsen kaltaiset ihmiset päättäisi miten Suomessa kuuluu elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi, että Räsäsen kaltaiset ihmiset päättäisi miten Suomessa kuuluu elää.
Mä haluaisin.
Aitoja ja onnellisia ihmisiä olisi kaikkialla.
Niin raikkaita ja oikeasti mukavia.
Juu, epäilemättä ehdokkaat ovat olleet ne samat jo noin 50 vuotta.