Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö mulle kuten ei koskaan pitänyt... mitäs nyt? (vahinkoraskaus)

Vierailija
13.05.2007 |

Ja kyllä, vahinkovauvoja ei ole olemassa. Jos harrastaa seksiä, saattaa tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta (kuten nyt meille).

Meillä on ehkäisynä kumit. Viime viikolla puuhasteltiin juuri oviksen aikoihin (luulen tuntevani sen alavatsan nippailusta) ja kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes kumi luiskahti pois ennen aikojaan!! Siis kun homma ohi. Sieltä sisuksista sitten sen tongin ja nyt olen pelko persiissä, että mitäpä jos...

Meillä on 3 ihanaa lasta. Kuopus on jo sen ikäinen, että olen ajatellut etsiä töitä tai lähteä opiskelemaan. Jos nyt olisin raskaana, täytyy kaikki suunnitelmat romuttaa :( Aborttia n pystyisi tekemään. Olen niin onnellinen noista kolmestamme, että sydän ihan pakahtuu kun ajattelen kuinka hyviä tyyppejä olemme luoksemme saaneet :)

Nyt sitten kaikki pitäisi aloittaa tavallaan alusta. Vauvan vaatteet ovat kyllä tallessa, mutta noin niinkun kaikki muu minkä vauva tuo tullessaan.

Äsken suihkussa käydessäni huomasi, että ihan kuin rintani olisivat jotenkin turvonneet? Liekö syynä mahdollinen raskaus vaiko mahdolliset noin viikon päästä alakavt menkat...

Voi, sanokaa jotain kivaa ja piristäkää! Jos nyt olen raskaana, haluan, että yhtä innolla ja rakkaudella odottaisin häntä kuin noita muitakin olen odottanut.

Oloa ei paranna se, että ystäväni käy läpi vaikeaa lapsettomuuskriisiä. Sitten minä ilmoittaisin, että hups meille kävi ' vahinko' .

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän