Kesän eka kerta shortseissa tai lyhyessä hameessa, laitatko sääriin itseruskettavaa?
Onko hirveän näköistä jos laittaa lyhyen alaosan kun sääret on ihan valkoiset talven jäljiltä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä meikkiä käytätte ihosyövän jälkien peittämiseen?
Itseruskettava ei aiheuta ihosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä sen käyttö pidemmällä aikavälillä aihettaa? Syöväthän ovat lisääntyneet erityisesti nuorilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien itseruskettava on ollut itsestä huolehtimista? :D
Kuuluu samaan sarjaan meikin, hiusten ja kynsien laiton kanssa. Huolitellusta pukeutumisesta puhummattakaan. Miten tämä on niin vaikea hahmottaa suomessa, onko ihmisistä tosiaan tullut niin laiskoja etteivät viitsi vaivautua tuonkaan vertaa. Ihan perusasioita nämä on.
Ihan kevyen itserusketuksen laitan, sen verran että en näytä ihan broilerilta.
Tuo itseruskettava on typerä juttu. Ei sillä hämää ketään. Valkoisena vaan rohkeasti 👍
Ei kiitos itseruskettaville, näyttäisin naurettavalle yrittäessäni olla neljä sävyä tummempi.
Vaalea iho on kaunis mutta muista ajaa säärikarvat 👍
Ei kannata,kerran kun navetassa käy saa ruskeat jalat ihan ilman,tai suolla mudassa on sääret tosii ruskeat.On kyllä pieni ongelma kun isompiakin ihmisellä on.Kahvikin ruskettaa porot säätille auringossa muutama tunti.Onhan noita keinoja ,keinoja kaihtamatta Mulla on elämässä muut ongelmat kuin "minä ite". Itseä varten täällä eletään..
Vierailija kirjoitti:
Miksi, jos on ihan valkoiset karvat?
Vierailija kirjoitti:
Käytän shortseja ihmisten ilmoilla vasta sitten kun jalat saaneet vähän väriä. Ei näytä valkoiset jalat hyvältä.
Mistä ne jalat saa väriä jos käytät vaan pitkiä lahkeita?
En laita. Pidän valkoisesta ihostani. En muutenkaan oleskele auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos itseruskettaville, näyttäisin naurettavalle yrittäessäni olla neljä sävyä tummempi.
Miksi ostat liian tumman sävyn, kai tiesit että on eri asteisia itseruskettavia. Ottaa sen luonnolliemman sävyn niin et näytä pavulta.
Olispa kyllä ihanaa, jos me naiset itse lopetettaisiin epätodellisten kauneusihanteiden vaaliminen. Kalpeat sääret on ok ja suonikohjujakin tulee, eikä niille tarvitse tehdä mitään, jos on vain esteettinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän shortseja ihmisten ilmoilla vasta sitten kun jalat saaneet vähän väriä. Ei näytä valkoiset jalat hyvältä.
Minulle riittää, että makaan terassilla aurinkotuolissa pari kertaa noin tunnin ajan aurinkosuojan kanssa. Tulee kevyt päivetys. Toki myös kesällä pyöräilen ja lenkkeilen shortseissa ja rusketun, vaikka käytänkin aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä sen käyttö pidemmällä aikavälillä aihettaa? Syöväthän ovat lisääntyneet erityisesti nuorilla naisilla.
Kaikkihan sen tietää, että itseruskettavat eivät ole niin vaarallisia. Kyseessä on sokerimolekyyli, joka jää ihon pinnalle. Itseruskettavat eivät ole mikään uusi keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättää itse omasta kehostaan. Myös karvoista. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää, että makaan terassilla aurinkotuolissa pari kertaa noin tunnin ajan aurinkosuojan kanssa. Tulee kevyt päivetys. Toki myös kesällä pyöräilen ja lenkkeilen shortseissa ja rusketun, vaikka käytänkin aurinkorasvaa.
Varo melanoomaa. Luulin, että tällainen itsensä paahtaminen olisi tällä vuosituhannella vähentyny, kun riskit tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat liian tumman sävyn, kai tiesit että on eri asteisia itseruskettavia. Ottaa sen luonnolliemman sävyn niin et näytä pavulta.
Sävyllä ei ole väliä, koska se näyttää epäluonnolliselta. En koskaan ole ruskettunut (ainoastaan palanut), olen pisamainen ja kalmojen kanssa about samaa sävyä. Mitä ihmettä muka voisit suositella, jotta näyttäisin luonnollisesti päivettyneeltä?
Vierailija kirjoitti:
Käytän shortseja vasta kunnon helteellä. Hameen kanssa käytän sukkahousuja. En käytä itsestään ruskettavaa kun en halua läikkiä jalkoihin.
Opettele oikea levitystyyli itseruskettavalle, ei se vaikeaa ole. Kesän hyviä puolis on, että voi kevyesti pukeutua ja se tarkoittaa monen muun ohella inhottavien sukkahousujen pois jättämistä.
Minulla on keskivertoa kalpeampi iho, niin näyttäisi aika tyhmältä, jos sääreni olisivat vain ruskettuneet ja naama ym. kuin "kalma". 😂