Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehittyä ihmisenä?

Vierailija
23.05.2026 |

Olisi hyvä kuulla enemmän elämänkokemusta kartuttaneiden ihmisten neuvoja asiaan liittyen. T: parikymppinen 

Kommentit (345)

Vierailija
301/345 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta

Vierailija
302/345 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kehittynyt ihmisenä  näin. Mietin rikoskuvioita Paljastan kaikki vääryydet ja rikokset mitä mulle ja monille muullekin tehty. Nolaan  täysin näiden rikosten tekijät. 
Kyseessä  itseäni koulutetummat , hyvissä

viroissa olevat ihmiset .

Järjestetty ääliö taviksia  avukseen suorittamaan likaiset työt 

Olen kokenut kehittyneeni paljon.  kun olen pystynyt ratkaisemaan jo usean  rikoksen: Kuka, miten, miksi, koska. ketkä, ainakin osittain . 

Valitettavasti  koska mukana valtaapitäviä, en voi viedä niitä eteenpäin, mutta nolaus on paras rangaistus heille.

Muka fiksut ja kunnon ihmiset! 
Hyi helvetti sentään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/345 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat opettaa, koulu opettaa, työpaikka opettaa. Ihmiset opettaa. Elämä opettaa. Joskus todella raskaasti. Esim. minä minä -ihmisenkin on pakko pysähtyä jos läheinen kuolee. 

Vierailija
304/345 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tarvitsee jatkuvasti "tehdä työtä" kasvaakseen ihmisenä, etenkin näinä vaikeina aikoina!

Vierailija
305/345 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lohtusyöminen ja juominen. Kehityt ihmisenä välittömästi, mieli avautuu syville olemasaolon kysymyksille ja uusille aistinautinnoille kuten uiminen ja saunominen. Tarkoitan että herkistyt kun pääset irti riippuvuuskäytöksestä yleensä. Herkistyminen stimuloi henkistä kehitystä.

Vierailija
306/345 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokaa > Kadu > Ota opiksesi

Toista tätä noin 40 vuotta, niin kyllä siinä on jo keskiverto kasvaminen tapahtunut.

Vierailija
307/345 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein tapa kehittyä ihmisenä on opetella iloitsemaan tilanteista joissa toimii väärin tai on väärässä. Väärässä oleminen tarkoittaa, että on oppinut jotain uutta, eli ymmärtää siis maailmasta enemmän kuin mitä ennen, eli kyseessä on hieno asia. Samoin väärin toimiminen ja sen huomaaminen on konkreettinen todiste siitä, että on kehittynyt ihmisenä, eli vaikka huomannut itsessään taipumuksen vääristellä totuutta omaksi edukseen tai pyrkiä hyötymään toisista, ja nyt kun siitä on tietoinen voi jatkossa olla parempi versio itsestään. Kun nämä tilanteet muuttaa mielessään voitoiksi, eikä pyri selittelemään tai salailemaan omia virheitään, niin kehittyy käytännössä koko ajan.

Vierailija
308/345 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista myrkylliset ihmiset ympäriltäsi, ja eliminoi heidät. Loppu on helppoa. 

Vierailija
309/345 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.

Vierailija
310/345 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sisällesi rehellisesti. Avoimesti, arvostelematta. Jatka kunnes ymmärrät.

Vierailija
311/345 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys tulee elämän kautta itsestään ja jos elää kehittyy kokoajan.

Muiden asenteista ja päätöksistä sekä toimista oppii ja kaikkea ei pidä toistaa sokeasti mallin mukaan.

Olet kehityksen malli kappale itse, joten elä.

Vierailija
312/345 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsia. Ne pakottavat kasvamaan. 

Jos se ei onnistu tai houkuttele niin pyri välttämään itsekyyttä ja itsekeskeisyyttä. Kun ajattelet asioita, yritä ottaa huomioon eri lähtökohdista tulevien ihmisten näkökulmat. Älä ole ehdoton ja joustamaton. Uskalla kyseenalaistaa tuttuja ja turvallisia ajatusmalleja ja tapoja. 

Tee asioita joista et pidä ja jotka tuntuu vaikealta. Lihaskin kasvaa vain kun vähän sattuu.

Vierailija
313/345 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys tulee elämän kautta itsestään ja jos elää kehittyy kokoajan.

Muiden asenteista ja päätöksistä sekä toimista oppii ja kaikkea ei pidä toistaa sokeasti mallin mukaan.

Olet kehityksen malli kappale itse, joten elä.

"Kehitys tulee elämän kautta itsestään ja jos elää kehittyy kokoajan"

Tuo on ihan täyttä skeidaa! Elämisen kautta karttuu ikävuosia mutta ei automaattisesti mitään muuta. Moni kyllä valitettavasti ajattelee näin ja pitää itseään erityisinä. Vanhuus ei tuo viisautta. Vanhuus ilman monipuolista elämänkokemusta ja älyä oppia kokemuksista on vain seniiliyttä. 

Vierailija
314/345 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen asenne. Alapeukut.

Vierailija
315/345 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi elämässä on muitakin asioita kuin netti.

Vierailija
316/345 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta

Vierailija
317/345 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet täsmälleen oikealla polulla kun edes mietit tuota.  Näin kääkkänä on helppo sadella hyviä neuvoja mutta mikään ei koskaan yllä sille tasolle kuin tuo avauskysymyksesi:  mietit miten voisit kasvaa ihmisenä. 

Toisiksi paras neuvo mitä olen kuullut on että "ole kaikille kiltti, et tiedä minkälaista taakkaa he kantavat". ei tarvitse olla nenästä vedettävä eikä lammas, riittää kun olet kiltti. Vahva kiltti. 

Vierailija
318/345 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Vierailija
319/345 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormi pistorasiaan

Vierailija
320/345 |