Miten kehittyä ihmisenä?
Olisi hyvä kuulla enemmän elämänkokemusta kartuttaneiden ihmisten neuvoja asiaan liittyen. T: parikymppinen
Kommentit (312)
Kun lopettaa vasemmiston äänestämisen ja alkaa elättää itse itsensä kasvaa itsetunto ja kokee itsensä hyödylliseksi yhteiskunna jäseneksi.
Kuuntele. Sekä itseäsi että muita. Ja ennakkoluulottomasti satunnaisiakin kohtaamiasi henkilöitä. Mutta sitähän sinä täälläkin nyt teet. Ja älä pelkästään kuuntele vaan yritä myös kuulla, mitä he oikeasti viestittävät.
Mieleenpainuvimman elämänohjeen sain satunnaiselta laitapuolen kulkijalta bussissa, kun olin nuorena juuri muuttanut Hesaan opiskelemaan. "Ole tyttö aina aito, tapahtui elämässä mitä tahansa!" Vilkutti ja hymyili vielä bussista pois astuessaan. En ole unohtanut.
Idiootit ei kehity ikinä vaikka kuinka yrittävät.
Tämä on tärkeä seikka etenkin niille jotka joutuu keräämään koiriensa kakat
Vierailija kirjoitti:
Kun lopettaa vasemmiston äänestämisen ja alkaa elättää itse itsensä kasvaa itsetunto ja kokee itsensä hyödylliseksi yhteiskunna jäseneksi.
Kiusaajat eivät ole hyödyllisiä yhteiskunnan jäseniä vaan syy monen ihmisen masennukseen ja työkyvyttömyyteen. Vaikka olisivat rahallisesti vähän hyödyllisiä niin loppujen lopuksi heistä saatava hyöty on miinusmerkkistä.
Muuttamalla pois vähäksi aikaa pois Suomesta. Se kehittää itseään todella paljon.
Minä en kasvanut aikuiseksi suomalaisesessa pikkukaupungissa, minä kasvoin matkustamalla ja asumalla ulkomailla.
Ala syömään vegaanisesti : ) eläimet kiittävät <3
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Tärkeintä on aina olla rehellinen itselleen.
Se on helppoa kuin heinänteko, pyrkii eroon huonoista puolistaan jotka itsessään tunnistaa, silloin vähemmän on enemmän.
Mene töihin ja ole todella ystävällinen kaikille?
Ei vaiskaan.
Kysy jokaiselta vastaantulevilta : Tiedätkö mikä on Gang stalking?
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Tämä oli mulla elämänohjeena jo nuorena ja tämä on edelleen vuosikymmeniä myöhemmin vastaukseni siihen, miten voi kehittyä ihmisenä:
"Jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytäköön sitä Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta. Mutta pyytäköön uskossa, lainkaan epäilemättä. Joka epäilee, on kuin meren aalto, jota tuuli ajaa sinne tänne."
(Jaak. 1:5-6)
Joten käänny sinne, mistä kaikki viisaus kumpuaa ja usko, että sieltä tulee kaikki hyvä kehitys ja kasvu.
Hakeudu ja opiskele alaa, josta olet oikeasti kiinnostunut. Jos et heti pääse koulutukseen, hanki muita väyliä, kursseja, avoin yliopisto - arvosanoja, käytännön harjoittelua jne. lisäksi. ja varsinkin toimi sitten hankkimassasi ammatissa, sekin opettaa paljon. Ja aina voi hankkia lisäpätevyyttä, jos alkaa tuntua liian samanlaiselta ja edetä joko samalla alalla tai jollakin muulla kiinnostavalla harrastus- tai ammattialalla, maailma on mahdollisuuksia täynnä.
Viimeistään kolmikymppisenä "koulutus- ja työputkien" jälkeen on varmaan aika päättää, haluaako perheen ja lapsia vai jatkaako vain työurakeskeistä elämää. Se on iso valinta ja siihen pitää ottaa kunnollinen mietintätauko, mikä tarkoittaa ajan ottamista itselle ja mieluisimmille tekemisille enemmän, suuntautumista pois liiasta työkeskeisyydestä ja "raivaamista" tilaa ihmissuhteelle. Uuden ihmissuhteen syntymiseen tarvitaan vapaata aikaa ja aikaa suhteelle.
Oppisivat ihmiset tekemään töitä.
Jotkut eivät kai ymmärrä kuinka typerältä tuo näyttää