Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön pihalla käy henkilö pitämässä autoaan tyhjäkäynnillä

Vierailija
23.05.2026 |

En tiedä mikä huumekauppias tai vastaava on kyseessä, pitää autossaan tavaraa aina paljon mukana. Käyttää autoaan ilman syytä tyhjäkäynnillä. Edessä on rekisterikilpeä peittämässä valosarja, takaa auto on hyvin likainen. Häirikkö on naapurirapussa vähintään vierailevien koirallisten ihmisten tuttu. 

 

Tämä seko pöristää autoaan huvikseen. Eilen kävi vähintään kolme kertaa samalla asialla. Ennätys käyttää autoa 10 minuuttia. Ei kunnolla auttanut Iranin selkkaus tähän ongelmaan. 

 

Onko tämä joku sivistymättömien ihmisten uusi harrastus? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Vierailija
2/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi ongelma muuallakin:

KYYLÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vanha romu ettei lähe enää käyntiin.

Vierailija
4/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy reippaasti sanomassa, että sammuttaa moottorin.

Vierailija
5/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rottelo ei varmaan lähde enää ikinä käyntiin jos sen menee sammuttamaan. Varmaan tankatessaankin jättää moottorin käyntiin ja polttaa tupakkaa ym. rötvästelyä. Toivottavasti karma tavoittaa joskus ja räjähtää kappaleiksi jonkun bensa-aseman mukana...

Vierailija
6/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko vanha romu ettei lähe enää käyntiin.

On vanha romu. Ihmeellistä että pitää yksin päivystää toisten pihoilla jatkuvasti. Välillä joku menee autosta kyllä rappuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla paljon turhaa aikaa kun ehtii laskemaan montako kertaa joku käy autollaan. 

Paras oi tää "Häirikkö on naapurirapussa vähintään vierailevien koirallisten ihmisten tuttu". Mitä tuolla tarkoitat?

Vierailija
8/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

On, mun ikkunan alla on aina auto. Eri autoja. Ihan kuin rapussa käytäisiin kauppaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla paljon turhaa aikaa kun ehtii laskemaan montako kertaa joku käy autollaan. 

Paras oi tää "Häirikkö on naapurirapussa vähintään vierailevien koirallisten ihmisten tuttu". Mitä tuolla tarkoitat?

Kyllä sattuu muutkin huomaamaan, kun auto ei ole mitenkään hiljaisimmasta päästä.

Vierailija
10/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno naapuri lähirapussa kun sukulainen pitää parkkipaikkaa omana pysäköintialueena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös poliisit tule sakottamaan tyhjäkäynnistä? Kerro tilanne, kuinka toistuvaa.

Vierailija
12/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sanomassa sille, että sammuttaa auton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi ottaa auton seurantaan jos viitteitä huume kaupoista. melkoisen tyhmä täytyy kuljettajan olla kun sakko lisävaloilla kiinnittää itseensä huomion. 

Vierailija
14/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poliisi ottaa auton seurantaan jos viitteitä huume kaupoista. melkoisen tyhmä täytyy kuljettajan olla kun sakko lisävaloilla kiinnittää itseensä huomion. 

Yrittää ehkä peittää rekkaria tuolla. Ne valot ei vaikuta hyödyllisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ruohoakaan leikata.

Taloyhtiöhullu vauhdissa!

Vierailija
16/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi on kiinnostunut huume kaupoista varsinkin kun noin tyhmä joka peittää rekisteri lapun.

Vierailija
17/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppoja tehdään niin, että käytetään romuautoja, tai muita autoja välikappaleina. Myyjä vie mönjät autoon ja muut myyjät sitten hakevat ne autosta. Tietysti myös kuskataan myyjille.

Vierailija
18/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ongelma pakettiautosta, joka kuljetti kylmätarvikkeita. Kuulemma kylmetys sammui, jos auton sammutti. Siksi piti olla tyhjäkäynnillä yli sallitun ajan. Kovaääninen moottori ikkunoiden edessä olu varsin häiritsevä.

Vierailija
19/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jonkun aikaa sitä, että ikkunoiden alle pysäköitiin erittäin meluisia autoja, jotka eivät käynnistyneetkään muuten, kuin kaasu pohjassa. Huonosti toimiva kaasutinmoottori niissä. Niistä oli harmia, mutta niiden omistajat onneksi muuttivat muualle.

Vierailija
20/21 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerSun ulinaa uliuliuliuliuli 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi