Orpoception: Onko kansa väärässä todellisuudessa, vai onko Petteri Orpo väärässä todellisuudessa?
Kerkeämmekö herätä ennen kuin pilvenpiirtäjiä alkaa kaatua ja illuusiot murenee?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.
Miten se oli torstain ja perjantain välisenä yönä mökillä Kainuussa? Ja miksi se turhake pisti suuren tuhlausvaihteen päälle ja lensi Oulusta puolustusvoimien koneella Helsinkiin?
Helatorstai? Orpo ajatellut vetää viikonlopun pitkäksi?
Keskusta varmaankin haluaa hallitukseen. Sen takia kurmottavat Orpoa kuin talven jäljiltä nuhjuuntunutta lapasta.
Tää Orpon, Purran, Trumpin jne. maailma on pellemaailma. Ehkä maailmanloppu tosiaan tuli 2012 ja siirryimme parodiauniversumiin.
Vierailija kirjoitti:
Helatorstai? Orpo ajatellut vetää viikonlopun pitkäksi?
Orpohan haluaa EK:n, Suomen Yrittäjien, Etlan ja Keskuskauppakamarin kanssa Helatorstai arkipyhän pois.
Vierailija kirjoitti:
Tää Orpon, Purran, Trumpin jne. maailma on pellemaailma. Ehkä maailmanloppu tosiaan tuli 2012 ja siirryimme parodiauniversumiin.
Aika-avaruusjatkumo särkyi ja kenties olemme kaikki jonkinlaisessa limbossa. Mayat ennustivat tämän. Tai sitten aikakautemme todella on se jooginen Kali Yuga, eli pimeyden ja korruption aikakausi?
Pitäisi olla melkoinen meedio, jotta varmasti tietäisi. Ehkä Petteri Orpo tuntee todellisuuden illuusion verhon takana?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.
Eduskunnan vessoista löytyi vasta kauan Marinin lähdön jälkeen kokaiini- ja amfetamiinijäämiä ja onhan tuo hallituspolitiikka kuin narsistisen tunneköyhän ja empatiakyvyttömän piripään tekemää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helatorstai? Orpo ajatellut vetää viikonlopun pitkäksi?
Orpohan haluaa EK:n, Suomen Yrittäjien, Etlan ja Keskuskauppakamarin kanssa Helatorstai arkipyhän pois.
Duunareilta. Eihän tuommoiset johtajia ja päättäjiä sitten koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Orpon, Purran, Trumpin jne. maailma on pellemaailma. Ehkä maailmanloppu tosiaan tuli 2012 ja siirryimme parodiauniversumiin.
Aika-avaruusjatkumo särkyi ja kenties olemme kaikki jonkinlaisessa limbossa. Mayat ennustivat tämän. Tai sitten aikakautemme todella on se jooginen Kali Yuga, eli pimeyden ja korruption aikakausi?
Pitäisi olla melkoinen meedio, jotta varmasti tietäisi. Ehkä Petteri Orpo tuntee todellisuuden illuusion verhon takana?
Juurikin. Ja nää äärilaitaoikeiston ja talousäärioikeiston anarkokapitalismin vaihtoehtotodellisuuden vaihtoehtoise faktat, jossa pataporvarinmusta lööperi valkopestään lumivalkoiseksi totuudeksi ja hyvyydeksi. Poolien vaihto jossa pimeys ja valo ovat vaihtaneet napoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.
Orpon ehdottomasti paras puoli on, että hän EI OLE LAITAVASEMMISTOLAINEN.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.
Sannalle tehtiin jo. Tarpeeksi myöhään, ettei mitään näy. Eikö se näin ollu. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.
Orpon ehdottomasti paras puoli on, että hän EI OLE LAITAVASEMMISTOLAINEN.
Onko se Orpon ainoa pätevyys? Ei ole laitavasemmistolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Orpon, Purran, Trumpin jne. maailma on pellemaailma. Ehkä maailmanloppu tosiaan tuli 2012 ja siirryimme parodiauniversumiin.
Aika-avaruusjatkumo särkyi ja kenties olemme kaikki jonkinlaisessa limbossa. Mayat ennustivat tämän. Tai sitten aikakautemme todella on se jooginen Kali Yuga, eli pimeyden ja korruption aikakausi?
Pitäisi olla melkoinen meedio, jotta varmasti tietäisi. Ehkä Petteri Orpo tuntee todellisuuden illuusion verhon takana?
Juurikin. Ja nää äärilaitaoikeiston ja talousäärioikeiston anarkokapitalismin vaihtoehtotodellisuuden vaihtoehtoise faktat, jossa pataporvarinmusta lööperi valkopestään lumivalkoiseksi totuudeksi ja hyvyydeksi. Poolien vaihto jossa pimeys ja valo ovat vaihtaneet napoja.
Joskus käy tuommoisia spekulaatioita kyllä mielessä, sillä jotain perinjuurin omituista tässä aikakaudessa on. Kaikki normaalit arvot ja järki on käännetty ylösalaisin.
Trumpkin vaan imuttelee itselleen veronmaksajien rahaa miljardikaupalla ja käyttää oikeusjärjestelmää henkilökohtaisen koston välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Orpon, Purran, Trumpin jne. maailma on pellemaailma. Ehkä maailmanloppu tosiaan tuli 2012 ja siirryimme parodiauniversumiin.
Aika-avaruusjatkumo särkyi ja kenties olemme kaikki jonkinlaisessa limbossa. Mayat ennustivat tämän. Tai sitten aikakautemme todella on se jooginen Kali Yuga, eli pimeyden ja korruption aikakausi?
Pitäisi olla melkoinen meedio, jotta varmasti tietäisi. Ehkä Petteri Orpo tuntee todellisuuden illuusion verhon takana?
Juurikin. Ja nää äärilaitaoikeiston ja talousäärioikeiston anarkokapitalismin vaihtoehtotodellisuuden vaihtoehtoise faktat, jossa pataporvarinmusta lööperi valkopestään lumivalkoiseksi totuudeksi ja hyvyydeksi. Poolien vaihto jossa pimeys ja valo ovat vaihtaneet napoja.
Joskus käy tuommoisia spekulaatioita kyllä mielessä, sillä jotain perinjuurin omituista tässä aikakaudessa on. Kaikki normaalit arvot ja järki on käännetty ylösalaisin.
Trumpkin vaan imuttelee itselleen veronmaksajien rahaa miljardikaupalla ja käyttää oikeusjärjestelmää henkilökohtaisen koston välineenä.
Samaa ihmettelee suurin osa tutuista, jos eivät ole jämähtäneet tuohon mammonan epäjumalan palvelemiseen täysin sieluin..vai onko?
Voi tietenkin kysyä, mitä väkeen 2021 alkaen tuutattiin, sen jälkeen meno mennyt entistäkin hullummaksi, tosin tää alkoi joskus 2010-luvulla pahenemaan.
Mä elän Orpon kans samassa todellisuudessa.
Lopputulosten tasa-arvo on epäoikeudenmukasuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä elän Orpon kans samassa todellisuudessa.
Lopputulosten tasa-arvo on epäoikeudenmukasuutta.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä elän Orpon kans samassa todellisuudessa.
Lopputulosten tasa-arvo on epäoikeudenmukasuutta.
Mikä?
Et progressiivisella verotuksella tasataan lähihoitajan ja ylilääkärin elintaso ihan samanlaiseks
Vierailija kirjoitti:
Keskusta varmaankin haluaa hallitukseen. Sen takia kurmottavat Orpoa kuin talven jäljiltä nuhjuuntunutta lapasta.
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset loikkaavat nyt keskustaan siihen malliin, että keskusta pääsee seuraavaan hallitukseen.
Ehkä se huumetesti pitäisi tehdä Petterille eikä Sannalle.