Jos tietäisit kuolevasi juuri nyt, niin mitä sanoisit viimeisiksi sanoiksesi?
Kommentit (97)
Jos olen parikymppisten tsirpusten ympäröimänä, niin viimeiset sanat ovat. Näyttäkääs tissit kuolevalle T:M59v
Sanoisin, että kiitos Jeesus, että pääsen vihdoinkin lepoon taivaan kotiin. Ja että pidäthän huolta siitä, että rakkaanikin sinne ajallaan pääsevät.
Vihdoin löydän komean miehen. Näen valoa.
Loppui tämäkin räkätauti lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö etukäteen harjoitella kuolinsanat? Vanhana kähisee ne ulos? Eikä kuolekaan vielä? Ellei ne kirjata ylös etukäteen. Kuoleminen tehty vaikeaksi.
Mitä jos on dementia, eikä niitä muista? Kähiseekin vahingossa jotain, että lisää piimää.
Haluan nyt kertoa teille, mistä se aarrearkku löytyy. Se on mets...
Saatanan kirkon perustaja kuulemma sanoi viimeisinä sanoinaan, että "voi ei, jokin on nyt pielessä".
Skottikirjailija, joka oli myös ateisti, huusi ennen kuolemaansa, että "olen liekeissä!" Ystävät tosin selittivät tapahtuman sanomalla, että "hän oli huumoriveikko loppuun saakka".
Mutta jo Vanha Testamentti sanoo, että "monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen." Ja Jeesus toisti saman asian helvetin todellisuudesta Uudessa Testamentissa. Mutta kun uskoo Herraan Jeesukseen ja turvaa hänen sovitustyöhönsä, niin pelastuu.
Kiitos seurasta, elämä oli kuin seiskapäivä, ei tullut koskaan apua, olisipa vielä rattona Jallua, kauneus ja terveys meni, näkemiin!
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissakin aina huudahtavat "oh shit", kai se tulisi automaatilla.
Tai oooooooomaa gaart jota kaupunkipelletkin suomessa hokee, itse sanoisin anteeksi että olin.
Vierailija kirjoitti:
Sanosin, että tämä on tosi ajankohtainen aloitus.
👍Voima kanssasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö etukäteen harjoitella kuolinsanat? Vanhana kähisee ne ulos? Eikä kuolekaan vielä? Ellei ne kirjata ylös etukäteen. Kuoleminen tehty vaikeaksi.
Mitä jos on dementia, eikä niitä muista? Kähiseekin vahingossa jotain, että lisää piimää.
Se onkin salaperäinen viesti ja perilliset koettavat selvittää mitä piimällä tarkoitettiin.
Kiitos Jeesus, ota minut sinne missä olet. Saadaan viettää ikuisuus yhdessä.