Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako olla ylpeä, kun lapsi pääsee todistusvalinnalla...

Vierailija
22.05.2026 |

yliopistoon lukemaan alaa, jonne on vaikea päästä ja vielä siihen alan  kouluun jonne on korkeimmat pisterajat. Olen ainakin ylpeä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat toki. Kun kehuskelet asialla muille, yritä olla kääntämättä asiaa niin, että tuo on jotenkin sinun saavutuksesi eikä lapsen.

Juu, toki en kehuskele, monet ei vain tunnu edes tajuavan miten paljon työtä ja sinnikkyyttä vaatii jo ihan ekaluokalta lähtien. Niin olen salaa ylpeä täällä... 

Salaa ylpeä? Juuri kirjoitit siitä Internettiin!

Vierailija
22/23 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumikuuppien vanhemmilla ottaa koville.  

Tyttäreni pääsi haluamaansa opiskelupaikkaan LLLLE-suorituksella. Olen hyvin ylpeä, mutta yllättynyt en ole.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat toki. Kun kehuskelet asialla muille, yritä olla kääntämättä asiaa niin, että tuo on jotenkin sinun saavutuksesi eikä lapsen.

Juu, toki en kehuskele, monet ei vain tunnu edes tajuavan miten paljon työtä ja sinnikkyyttä vaatii jo ihan ekaluokalta lähtien. Niin olen salaa ylpeä täällä... 

Noh, eipä se kyllä ekalta luokalta asti sitä välttämättä vaadi. Itsellä oli ysiltä lähtiessä juuri ja juuri 8 keskiarvo ja kunnolla havahduin lukion tokalla ja pääsin 2023 Helsingin oikikseen todistusvalinnalla (3 x laudatur ja 2 x eximia). 

Olet oikeassa. Mutta helpompaa se opiskelu on kun osaa edes kellonajat ja peruslaskutoimitukset jo ekaluokalla. Terv aika monta ällää myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi